Bij mij was bijna niks te zien, Staan een aantal foto's in mijn album, maar had volgens mij niet echt met overgewicht te maken, vooral niet als ik al die mooie buikfoto's zie! Had ik maar zo'n foto, wie weet ooit bij een tweede (hoop ik) Bij mij was ook PCO geconstateerd maar moest eerst van de gyneacoloog 20 kilo afvallen en dan mocht ik terug komen anders wilden ze mij niet helpen (heb me nog nooit zo lullig gevoeld als toen ik dat hoorde!!) En ik kreeg extra groeiecho's na 30 weken zwangerschap, omdat ik boven een BMI van 30 zat. Was eigenlijk wel erg leuk om de uk extra vaak te zien .
@ Lindsey.. net je foto's bekeken.. je had idd niet een enorme buik (zoals ik had.. wat ook wel verrekte lastig was op het eind hoor) maar ik vind zeker wel dat jij een mooie zwangere buik had.. vooral op die foto met je vriend/man..
31 weken zwanger. Ik woog 131 kg toen ik zwanger raakte van sem. Bij mij zag je het wel pas vanaf een week of 28 hoor. Maar ik denk ook wel aan hoe je beebje ligt en hoezwaar die is. Sem was maar een kleintje en had ook niet heel veel vruchtwater dus ja ook niet z,n grote buik vond ik. Echo,s konden we wel goed maken maar kreeg wel vaak oja je hebt een dikkere buik bla bla enz maar ik heb echt mooie echo,s hoor. Verder bij de vloskundige zeurde ze tot week 25 altijd over me gewicht tot dat ik een keer boos ben geworden. Ik zei ik kom hier voor me baby en niet om naar gezeur over me gewicht te luisteren moe werd ik ervan grrr. ik ben heel de zwangerschap niets aangekomen zelfs 15 kg afgevallen(na de zwangerschap ook nog eens 12 kg) Verder kreeg ik wel en wat hogere bloeddruk maar en werd overgedragen aan de gyn ook omdat me BMI te hoog was. Dat hadden ze eerder moeten doen haha was zo relax in het zh nooit geen gezeur om me gewicht en heb een super goede bevalling gehad
bij fynn had ik echt een hele dikke buik hoor. maar met 20 weken kon je het echt goed zien. Bekijk bijlage 128508
Wat leuk om al die buiken te zien!! Hoop dat ik ook ooit zo'n mooie buik mag hebben.. Belachelijk eigenlijk dat ze altijd zo over het gewicht zitten te zeuren.. Als alles toch goed gaat hoeven ze toch niet te zeuren? Ja en die mensen die zomaar vragen of je zwanger bent, echt belachelijk.. Ze beseffen niet dat ze daar mensen pijn mee kunnen doen, niet iedereen kan er iets aan doen dat ze overgwicht hebben..