hoi hoi, Ik was hier al eerder geweest en ook ik heb (zwaar!) overgewicht. Het zit in mijn familie en ondanks mijn maagbandje lukt het nog niet om heel veel af te vallen. De gyn hier in amersfoort verwees me wel door naar de fertiliteit arts maar die zei dat ik eerst 85 kilo moet wegen voordat ze mij helpt. Ik ga zometeen weer het UMC bellen, want na 2 jaar wil ik toch eindelijk de hulp waar ik anderhalf jaar geleden al om vroeg Ben benieuwd zometeen... Groetjes, Sam
thx Weet je wat het is.. Ik werk best veel en kan daardoor moeilijk een vast eetritme aanhouden. Sporten is heel lastig als je aan het einde van de dag neerploft en kapot bent. De weekenden werk ik ook op 24 uur na, maar dan ben ik meestal bezig met mijn huishouden op orde te stellen Ik ga binnenkort wel weer naar De nederlandse obesitas kliniek om te kijken of ze mij bij kunnen spuiten. Ach we wachten gewoon nog even af. In hoeverre lopen jullie tegen problemen op met overgewicht? Mijn BMI ligt nu tegen de 40 (was ruim 45...) Groetjes, Sam
hoi ik ben 1,80 en weeg 125 kilo. Wij waren in 2007 vrij snel zwanger. Zijn in september begonnen en ik was halverweg november zwanger. Moest ook op de weegschaal bij de VK maar ik ben nooit naar de gyn geweest over mijn overgewicht en zwanger zijn. Ook aan de VK gevraagd en die had gezegd dat het niet altijd hoefde. Ligt ook aan jezelf of je lenig bent of niet of je last heb met lopen enz. Tja de weegschaal vond ik toen ook altijd wel minder.....Ben 15 kilo totaal gegroeid van de zwangerschap dus dat viel reuze mee alleen bleef het allemaal wel zitten. Ben nu er voor aan het zorgen dat de kilos er weer afgaan om voor een 2e kindje te gaan!
Hier nog 1 met een maagband.Ik zou wel willen aanspuiten alleen wilt de obesitas het bij mij niet meer doen omdat ze vinden dat ik zelf ook 100% moet zelf afvallen.Terwijl ik al minder kan eten en noem maar op ik val alleen niet af.Ik heb in juni mijn maagband 2 jaar en ik ben niet afgevallen maar ik ben dan gelukkig ook niet aangekomen.Ik ben zelf 1.52 en ik weeg 85 kilo.Dus ik zie wel of ik zwanger word en zo niet dan ga ik nog beter me best doen dan dit.Maar ik voel me goed in deze lichaam. Sterkte iedereen
tja aan de ene kant voel ik me ook goed in dit lichaam, maar ik kan niet zwanger worden. Dat is het enige probleem. Verder heb ik een goed uithoudingsvermogen en kan ik gewoon alles. Ik heb vandaag kopieen van mijn medisch dossier ontvangen en ik schrok echt wat ze schreven! In ieder dossier word het woord obese driedubbel onderstreept en mijn gewicht. Ik was best wel kwaad over wat er allemaal stond, maar aan de andere kant hebben ze ook zooo gelijk. Viel ik nou ook maar gewoon af! Ik kan niet minder eten dan ik nu doe aangezien ik nog veelste vaak moet overgeven door het bandje. @ angilla: Ben je al bijgespoten? Ze kunnen het niet weigeren tot je je max heb bereikt. Groetjes, Sam
heb net gehoord dat mijn BMI 44 is. dat is 120 kilo bij 1,65.. bij mij is het de schuld van de schildklier. en aangezien ze het niet optijd hebben gevonden kwam ik nu gemiddeld 10 kilo per jaar aan.. we proberen nu al 7 mnd zwanger te worden maar ook daat heeft de schildklier een stokje voor gestoken. nu eerst goed ingesteld raken op mn medicatie en dan hopen dat alles wel gaat lukken. zowel het afvallen als het zwanger worden.ben nu wel 3 dagen overtijd...en sinds ik van de pil af ben was mn ongi met de dag nauwkeurig. hoewel de early prodictor zei dat ik niet zwanger was blijf ik stiekum wel goede hoop houden. maar heb het gevoel dat je ongi dit weekend wel komt.
Ik ben zelf al 2x bij gespoten en ze hebben de 3e keer geweigerd. Ik zou het zelf wel willen omdat ik dus niks afval en zo nu en dan zit het een keer vast alleen komt het dan door omdat ik dan te gulzit heb gegeten. Balen trouwens voor je dat nieuws het idd niet leuk om een bevesteging te hebben dat je idd dik ben ( ook al weet je dat wel)Ik hoop wel voor je dat je er nu wat aan kan doen het is gelukkig wel voor een goed doel. Succes
ja helaas niet dus. hoe zit het nou met jou? wel raak? Ik heb nu een bmi van rond de 38... en zakkende (waar ik ook weer heel erg trots op ben). M'n menstruatie komt wel heel rot op gang deze maand (weer een vies praatje tussendoor) Alleen maar vieze bruine troep en nog maar weinig bloedverlies. Dat is zeer anders geweest. Maargoed, volgende week begint de nieuwe klusronde