wisselende uitslag zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paula77, 16 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula77

paula77 Nieuw lid

16 dec 2006
    3
    0
    0
    Drie dagen geleden was mijn 'NOD' dag en omdat er inderdaad geen spoortje bloed te bekennen was, heb ik een zwangerschapstest gedaan. Duidelijke lijn in het testvenster te zien, dus we waren helemaal blij!Vandaag nog een keer getest (weer 's ochtends, zelfde merk test) en dit keer was het lijntje veel vager.... Ik ben nog steeds niet ongi, maar maak me nu wel zorgen. Zou het toch mis zijn gegaan en zou daarom mijn HCG-waarden omlaag gaan waardoor dat lijntje vager is?
    Hopelijk weet iemand van jullie meer....!
    Groetjes van Paula

2. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Je hebt voordat je ging testen niet gedronken ofzo? Ik hoop voor jullie dat alles in orde is. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Misschien een van de andere dames? Zou morgenvroeg nog een keer testen, kijken wat er dan gebeurt.

Veel succes, Druppie

3. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Oja, net bedacht ik ook nog dat je nu misschien minder urine hebt gebruikt, is het controle streepje ook lichter?
    En die eerste test is nu misschien ook wel wat donkerder door het opdrogen. Ben een beetje mee aan het denken, maar echt antwoord kan ik je ook niet geven.

Druppie

4. paula77

paula77 Nieuw lid

16 dec 2006
    3
    0
    0
    Ik had niet gedronken van tevoren; beide keren met ochtendurine getest. Maar ja, die kan natuurlijk ook wat verschillen per nacht... Misschien dat morgen testen nog te vroeg is? Zou kunnen dat er dan nog steeds een restje HCG in mijn lijf zit, dus dat er dan weer een dun lijntje ontstaat. Ik weet ook eigenlijk niet hoe lang het duurt voordat dat HCG weer uit je lijf is.

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    welk merk heb je gebruikt Paula?

6. paula77

paula77 Nieuw lid

16 dec 2006
    3
    0
    0
    Hi dames,
    Bedankt voor jullie reacties en fijn dat jullie zo met mij meedenken. Bij de eerste test heb ik de urine opgevangen in een bekertje en daar de teststaaf in gehouden, bij de tweede keer heb ik het gewoon in de urinestraal zelf gehouden. Was trouwens beide keren de 'gewone' test van clearblue (dus niet die electronische). Lijkt me toch een betrouwbaar merk. Of zijn daar ook wisselende ervaringen mee?
    Groetjes, Paula

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Lijkt mij dat als het hormoon uit je lichaam verdwijnt...je dan ook zou moeten bloeden toch?

In ieder geval heel veel succes en hoop dat het toch positief is.

Deel Deze Pagina