wat denken jullie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ForeverYours, Jun 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

hoi,

5 maanden geleden ben ik bevallen van mijn zoontje. Omdat we niet te lang zouden willen wachten met een tweede wonder ben ik niet aan de pil gegaan. Helemaal niet in de gaten dat we deze maand een dag voor mijn ei geklust hebben, is mijn vriend vergeten iets te gebruiken.

mijn ei was op 6 juni. Vanaag (12 juni) heb ik een beetje buikpijn (ongipijn) en een klein beetje bloed bij de afscheiding.

Wat denken jullie? Ben ik nu al zwanger van ons tweede wondertje? Het was echt maar een heeeeeel klein beetje roze bij de afscheiding. Dit ken ik niet van mijn eerste zwangrschap.

Ik kan pas op 21 juni een test doen maar ik word gek van de onzekerheid.

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Tja die kans zit erin dan he ;)
    De afscheiding die je hebt kan duidden op een innesteling!
    Je zal nog even braaf moeten wachten en dan een testje doen:)
    (hoort wie het zegt hahaha!)

3. ForeverYours

we vinden he ook zeer zeker niet erg!!! als het nu niet raak zou zijn wilden we toch gaan proberen...

dus het zou alleen maar mooi zijn!! anders waren we ook wel voorzichtiger geweest haha

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    In dat geval ga ik duimen draaien voor jullie!
    Maar je ei was op 6 juni, dus dat is nu 7 dagen geleden... Dan zou je eventueel over een dag of 4 a 5 al een voorzichtig testje kunnen wagen.....

5. ForeverYours

met mijn vorige zwangerschap heb ik inderdaad 4 dagen voor mijn nod al positief getest met de 2 voor 5 van kruidvat.

Het zou eengeweldig vaderdag cadeau zijn haha want mijn vriend weet het nog niet... (expres nog niet gezegd)

zou het zo leuk vinden om hem dan die dag wakker te maken samen met ons zoontje die dan het shirtje aan heeft: STOER! Ik word grote broer!

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    ik herken je klachten wel een beetje
    heb zelf af en toe ook krampen wat lijkt op mijn menstruatie

ikzelf kan ook op de 21ste testen, had ook mijn ei rond de 6de

het zou wel een gaaf kado zijn inderdaad voor vaderdag, weet je al een beetje hoe je man zou reageren hihi

7. ForeverYours

ik denk netzo nuchter als de vorige keer haha

maar wel superblij

8. beauty01

beauty01 Actief lid

Feb 4, 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi wilde me graag aanmelden bij jullie..
    ben 29jr en heb al 3 kids en willen graag nog 1 kindje..ben in jan gestopt met de pil..onregelmatig cycles..heb nog 4dg te gaan om te testen..heb vandaag wat drinken op water en een glasmelk heb onverwachts een sensitest zw test gedaan en er kwam een licht streepje kan de melk en drinken de uitslag beinvloeden??
    help....
    groetjes beauty

9. ForeverYours

nee want in die dranken zitten geen zwangerschapshormonen. alleen op die hormonen reageert de test.

maar welke test heb je gebruikt?

10. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

May 14, 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Beauty, ik zou inderdaad ook zeggen: BINGO!

11. maui

maui Lid

Jun 11, 2011
    23
    0
    0
    Hoi allemaal! Spannend weekje.. Dit is de eerste ronde dat ik probeer zwanger te raken en ook de eerste keer, dus het is allemaal compleet een vraag wat er gebeurd in mn lichaam. Hoop dat iemand met ervaring me een beetje kan helpen.. 2 dagen na mn eisprong licht bloedverlies gehad gedurende bijna 2 dagen. Een week erna 1x bij toiletgang wat roodbruin slijm bij het afvegen, verder niet.. Verder duidelijk wel wat symptomen. In de week van mn eisprong zeer veel last van rommelende darmen. En nu de laatste week zeeeer snel moe en een concentratievermogen van 0, zit maar te staren en te dromen! En af en toe vlagen van misselijkheid en duizelig/ licht in mn hoofd Daar ik zo nieuwsgierig was heb ik op dag 2 en 1 voor nod al een testje gewaagd.. 1e was negatief maar even later toch een zeer vaag dun licht (bijna niet zichtbaar) streepje te zien 2e test weer negatief. Vandaag zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden, maar nog niks te zien of aan te voelen komen.. Wanneer kan k weer het beste een testje wagen?? Hoop dat iemand me verduidelijking kan geven..

12. maui

maui Lid

Jun 11, 2011
    23
    0
    0
    Net testje gewaagd.. Helaas negatief.. Nu op dag 29 van cyclus.. Voel nog niks van menstruatieklachten en zwangerschapskwaaltjes lijken met de dag toe te nemen. Nog even geduld dan maar..

Share This Page