Hallo mama's Mijn dochter is net 2,5 geworden. Maar ze weegt ruim 16 kilo Hoe zwaar zijn jullie kids. Moet ik mij zorgen gaan maken? wie o wie kan mij helpen gr fee
Ryan is 26 maanden, weegt ca. 14 kilo en is zo'n 93 cm lang. Hij is dus lang, maar gewicht is keurig.
Is idd handig om te weten hoe lang ze is Ga je niet om de zoveel tijd nog naar CB? Groeit ze goed met haar 'lijn' mee? En wat zeggen ze daar? Mijn dochtertje is ook 2 1/2 jaar en zij weegt 11kg en is 86cm lang. Zij is fijntjes hoor, dus onderaan de groeicurve.
Lisa weegt nu 13 kg op onze eigen weegschaal, volgende week moeten we met haar ook weer eens naar het CB.. ben benieuwt wat ze daar weegt en hoe groot ze is! Ow Lisa is nu 25,5 maand oud!
Oh ja lengte is wel handig Ze is nu 98 cm ze is stevig gebouwd. Ik geef haar alleen gezonde dingen. En ja af en toe een snoepje Het moet wel kind blijven. Maar als ik alles zo lees is dit niet iets om me vreselijk zorgen over te maken. Ik ben alleen bang dat als ze nu te dik is ze dat later ook word en er mee gepest zal worden. gr fee
http://www.bodymindintegration.com/BMI.html Hier kun je voor kinderen hun BMI berekeken (onderaan de pagina) Op BMI moet je je niet volledig vastpinnen,maar het geeft wel een indicatie. Grts xxxx
http://www.zuivelengezondheid.nl/?PageID=249 bij deze kun je onderin de bmi voor kinderen vanaf 2 jaar bereken. de bmi zegt idd niet alles, maar is een goede indicatie. de dochter van fee zit dus op een gezond gewicht!
Hoi Fee, mijn meis was even zwaar en even lang op die leeftijd. Eigenlijk is ze altijd al groot geweest en zit ook boven de groeicurve. Zeker toen ze borstvoeding kreeg leek het wel een michelinvrouwtje .Ze is wel flink maar mooi in proporties. Ik heb het consultatiebureau nog nooit wat horen zeggen over overgewicht.Ik zou me niet druk maken. Wat ik wel vervelend vind is dat mensen haar altijd ouder schatten, gelukkig kan ze goed praten en snapt ze alles ( ze wordt in feb 3 jaar maar als je zegt ze is een half jaar ouder geloof je het zo!) In mijn fotoalbum staan wat pics van dr!