Het is super om te lezen dat velen met overgewicht toch zwanger zijn geraakt. Gefeliciteerd! Wat ik echter wel wil zeggen is dat zij superveel geluk hebben gehad! Feit is dat overgewicht voor onvruchtbaarheid kan zorgen. Lukt het dus niet om zwanger te raken, val dan eerst flink wat af. Onregelmatige cyclus of zoals in mijn geval, helemaal geen cyclus? Lijnen dus! Diverse artsen (>5) die ik afzonderlijk heb gesproken geven dit ook aan. Succes! Groetjes van, Jacqueline, die al meer dan 10 kg kwijt is en er nog 10 kg vanaf wil en als het nodig mocht zijn, nog wel meer!
Hoi, Ik zat dit te lezen ik ben ook te zwaar. Ik ben er sinds gister achter dat ik zwanger ben. Nu heb ik voor volgende week een afspraak bij de dokter en denk oooh jee als ik maar niet een hele preek krijg dat ik te zwaar ben. Wordt je meteen gewogen bij als je bij de dokter komt? zit daar gewoon aan te denken. Ik wil wel echt op m'n voeding letten dat ik niet heel veel aankom. Maar herkent iemand dit misschien heel stom hoor! maar je denkt er toch aan. Liefs Radna.