beetje genante vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeanette82, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanette82

jeanette82 Nieuw lid

4 apr 2007
    2
    0
    0
    hallo meiden,

ik heb een beetje een rare vraag.
    sinds oktober gestopt met de pil, maar ben nog niet zwanger.

tijdens het klussen in de vruchtbare periode lukt het mij niet altijd om net als mijn vriend ook klaar te komen. kan ik dan wel of niet zwanger worden.

help me!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een hele flinke hap lucht nemen...je ontspannen en eerst maar gewoon eens lekker sexen als je daar zin in hebt.
    W.s. wil het door de spanning niet. Probeer (jaja het bekende verhaal) het een beetje los te laten.
    Of jij wel of niet klaarkomt heeft helemaal niks met wel of niet zwanger kunnen worden te maken hoor! Dus daar kan je gerust over zijn ;)
    Elmo

3. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Nou, vind het niet zo'n genante vraag hoor. Kan me goed voorstellen dat je je dat afvraagt. Denk dat het wel goed is, om je je er misschien iets minder mee bezig te houden, dan is de druk wat minder groot, en kan je allebei gewoon genieten.

Toen ik zwanger werd, was op vakantie en waren we de avond ervoor flink wezen stappen. 's Ochtends vroeg geklust en we waren er helemaakl niet mee bezig (vergeten zelfs), moesten heel zachtjes doen, omdat we boven de ontbijtzaal van het hotel sliepen (waar mn ouders zaten hihi).. En juist dan, als je er niet mee bezig bent...!
    Gewoon relaxed. Als het komt, dan komt het!

4. jeanette82

jeanette82 Nieuw lid

4 apr 2007
    2
    0
    0
    thanks voor het snelle antwoord. heb me net aangemeld op dit forum. vind het wel spannend allemaal hoor.

ik moet het inderdaad van me afzetten en lekker genieten, maar ben toch ook wel gerustgesteld dat ik niet perse hoef klaar te komen.

5. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Het hoeft niet.. maar 't is natuurlijk wel lekker he. Moet eerlijk zeggen, als wij sexen, is dat niet voor t klaarkomen. En, om zwanger te worden, hoeft dat ook niet per se. Van voorvocht alleen kan je ook zwanger worden hoor, en als vrouw hoeftt ook niet per se.

Heb je wel eens gehoord van 'randjesfietsen'? Dan is het juist de bedoeling om allebei steeds net niet te komen... Zoek maar eens op met de zoekfunctie.. maakt t alleen maar leuker voor allebei!

Have fun!

6. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi!

tuurlijk kun je dan zwanger worden..
    denk ook dat het van de spanningen komt.
    probeer te genieten!
    succes

Deel Deze Pagina