Hey ja ik voel de baby heel goed ik heb de placenta aan.de buikwand maar daar merk ik eigenlijk niets van.nu
Hoi hoi. Voor dat ik 50 kilo afviel woog ik ook ruim 100 kilo tijdens de zwangerschap. Ben wel maar 4 kilo aangekomen. Ik had wel degelijk een zwangere buik. Zie foto's: Die met de grijze trui ben 32 weken en die ander 23 weken.
jeetjeeeeeeeeeeee wat een mooie buikkk!!! Wauwieeeeee ik ben echt zoooooo jaloers hahaaha... En met hoeveel weken voelde jij schoppen dan?
hihi nee al ruim 3 weken niet meer is wel irritant want slaap graag op mn buik maar lig nu vaak half op mn zij en half op mn buik dan gaat het wel redelijk
@Lotte... 50kg afgevallen!!?? Hoe heb je dat gedaan!! Petje af meid!! Inderdaad prachtige buikjes voorbij zien komen! Ik dacht in ene van wat een mooi buik toen ik ongeveer 22 weken zwanger was... (buikfoto) en die waar ik helemaal opsta is genomen met 39 weken.. 2 dagen later werd ik ingeleid...
Probeer eens te slapen met een voedingskussen.... werkte perfect voor mij!! Kun je toch beetje richting buik slapen maar word je buik toch ondersteund... Ideaal!!
bedankt voor je advies had er ook al aan zitte denke om met voedingskussen te gaan slapen maar wacht ik liever nog heel even mee mij kennende dan weet ik geen draai meer weten te vinden hihihhih
Ik had ook royaal overgewicht bij aanvang van de zwangerschap (ik ben inmiddels wel afgevallen en nog bezig met mijn afvalrace) en op de foto zie je mijn buik bij 39 weken zwangerschap! Bij mij was het met 16 weken echt al duidelijk te zien en met ongeveer 18 weken voelde ik de kleine schoppen, vanaf ongeveer 23 weken waren de schopjes ook aan de buitenkant te zien! Formaat van je buik hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe je gebouwd bent Maar maak je geen zorgen, jij krijgt ook vast wel een mooie zwangerschapsbuik Fijne zwangerschap meid, geniet ervan! P.s. Let niet op mijn pyjamabroek, ik was die zwangerschapskleding zo moe en het zat allemaal niet meer lekker, dus vandaar dat ik effe een comfortabele broek heb aangetrokken...We waren op dat moment ook op de verloskamers voor het inleiden (dit hebben ze vanaf week 38 geprobeerd, maar niet gelukt, uiteindelijk kwam ons mannetje met 40 weken zwangerschap)
Hoi! Als je ff vriendinnetjes met me wordt kan je in mijn album kijken.. Hier gestart met 114 kg. Geeindigd op 130 (veeeel vocht ) Was ook ontzettend bang dat je niks bij me zou kunnen zien omdat ik vooral rond mijn buik zwaar ben maar op de fotos kun je wel zien dat je het goed kon zien En idd ligt ook heel erg aan je kleding die je draagt.
Volgens mij toen rond de 18 weken ofzo. Ik weet niet meer vanaf wanneer je het aan de buitenkant kon zien. Is tenslotte al weer 3 jaar geleden. Nu voel ik de baby pas sinds n halve week maar de placenta ligt nu aan de voorkant.
Meiden mag ik ook mee kletsen Ben nu 5 weken en 1 dag zwanger en heb ook overgewicht Zit bij mij vooral op me heupen boven benen en billen En me buikje is ook een beetje gebold Hoop ook erg een bol buikje te krijgen en niet 2 delen Me moeder en me oma hadden ook overgewicht toen ze zwanger waren En haden allebij ook een mooie buik Heb woensdag eerste echo en ben heel erg benieuwd Hoop zo dat alles goed is
Oh god Riantje, wat lees ik nou JIJ HEBT DUS OOK EEN MOLA GEHAD! Nou ik ook in oktober, en nu alweer zwanger. Is nog maar 4 maandjes voorbij, kreeg gigantisch op mijn flikker in het ziekenhuis hahahah. Oepsieeeeee... Hoe is het bij jou gegaan dan? Misschien kunnen we verhalen uitwisselen?
mijn hemel, wat ben jij PRACHTIG zwanger meidddddd! Hoeveel was je begingewicht en lengte als ik vragen mag
Ik kan alleen maar hopen dat ik zo'n mooie buik krijg als jullie! Waar ik nu last van heb tijdens de zwangerschap is af en toe tijdens het bukken een gespannen gevoel op mijn buik; een soort 'druk'. Dat is wel irritant, en het is geen vet ofzo.
Ik moest een half jaar wachten 20 feb groenlicht gehad en 7 dagen er na bevrucht Maar in jan al gestopt met de pil Dacht moet vasttijd ontpillen alweer maar niet dus Ik had voor die zwangerschap een cyclus van 47 dagen Blijft door me hooft spoken dat het daar mee temaken had ook al onkennen ze dat Nu in een cyclus van 28 dagen zwanger geworden Ben erg benieuwd naar me vroegen echo Had jij een complete mola ? Ik wel en moest dus na 3 goede hcg waarde nog iseen half jaar wachten Was anders nu al bevalen geweest Dus ben best blij dat het zo vlugweer raak was maar ben wel onzeker of alles goed is ben benieuwd een woensdag