Hier zeer hoog bmi. Spontaan zwanger geraakt (na drie jaar) Nog niets gegroeid, maar ook niet echt wat te zien.... Vind het wel prettig omdat kleding in een grote maat wat moeilijker te krijgen is. Hoop na mn zwangerschap weer wat slanker de wereld in te gaan! Maar zwangere buik of niet, sommige mensen zien gewoon aan je dat er iets aan de hand is omdat de meeste van ons lopen te stralen!!
De placenta lag bij mij trouwens voor en voelde hem (achteraf al vanaf 17 weken) maar wist het zeker met 22 weken.
ja ik had ook een complete mola! ik heb echt geen idee wat mijn cyclustijden waren.. ik ben ook nooit zo met zwanger worden bezig geweest. Ik werd heel ziek van de pil altijd en op een gegeven moment was ik het zat en ben ik er maar mee gekapt, toen was ik in 1x zwanger in juli.. en toen ik op de 12 weken zat in oktober kreeg ik te horen dat het een complete mola was. toen ben ik dus gecureteerd.. Ik stond 2 weken na de curretage alweer op 0 hcg, maar ben eigenlijk nooit weer opnieuw aan de pil gegaan, en na 3 maanden was ik weer zwanger hahahaha, ik kreeg gigantisch op mijn flikker van de artsen, dat ik moest oppassen en blablabla wat nog meer.. Nou als je er zelf maar gelukkig mee bent, hoeveel weken ben je nu?
Hahaha ja wij waren in jan al bang dat ik weer zwanger geraakt was maar dat was niet het geval deeden het toen ook al niet vijlig Ik ben nu 5 wekenen 2 dagen Ik heb woensdag een vroege echo om te kijken of het goed zit Voel me wel anders dan toen heb jij dat ook ? Vind het alemaal wel weer spannend maar ik ga van het positieve uit De kans dat het weer gebeurt is imers 1 op 100 Dan is de kans dat het een tweeling is nog groter Merk jij al iets aan je buik Die van mij is wel al iets op gezet maar nog niet echt een zwanger buikje hoor zijn echt me darmen
haha dat mag jij... ik woog bij begin 123 kilo. met lengte van 172 cm. op mijn arm staat k.iara ( zonderpuntjeoffcourse) naam van mijn dochter .. met een micro dermal.