hoi hoi ik ben vandaag 5 weekjes zwanger als het goed is uitegrekend donderdag eerste echo maar ik ben al vanaf vorige week onwijs aan het hoesten ben al bij de dokter geweest alles ontstoken maar moet het doen met paracetamol maar doordat ik paracetamol gebruik heb ik ook minder krampjes en eierstokken enz voel ik minder waardoor ik best onzeker word de dokter heeft me echt op het hart gedrukt dat het geen kwaad kan maar toch . . . . welke symptonen hadden jullie en vanaf wanneer word je echt misselijk . . . . ik ben wel heel misselijk geweest in de ochtenden en mijn borsten zijn niet om aan te raken zo pijnlijk ik ga vd week zelfs al een andere bh kopen want ze worden te klein verder nu dan hoesten hoesten en hoesten en klieren ontstoken ik hoop dat het gauw over is groetjes daisy
Denk dat je het beste dit kunt plaatsen in het zwanger zijn topic. Proficiat met je zwangerschap. Ik kan je helaas geen tips geven want ik heb zelf nog geen zwangerschap gehad. Beterschap.
hoi leen sorry ik zie het zie dat je ook uit d mmm komt ik ook hormonen spuiten was de laatste keer om te proberen anders moest ik ook op iets anders overstappen maar ik zal hem even verplaatsen ik wens je heel veel succes en geluk grpetjes