overgewicht???

Discussion in 'Zwanger worden' started by simalex, Jun 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    knap hoor

ik lees er veel over op dit moment
    helemaal hype dat sonja bakker

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja is het ook ,ze had alleen beter een andere naam kunnen hebben want ik word er soms gek van (ik heet ook sonja bakker)

3. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    oh echt hahahaha
    idd dat snap ik!
    vind je het moeilijk vol te houden?

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee hoor het is heel makkelijk vol te houden ,je zit savonds prop vol na het warm eten , normaal at ik nooit zo veel, en fruit at ik al bijna helemaal niet

5. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    klinkt allemaal wel heel positief sonja
    wil het toch maar eens gaan proberen!

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat klinkt allemaal lekker.
    Enige wat ik me dan afvraag is of ik dit wel moet doen. Ik ben nml zoveel aangekomen met medicijnen. EN ben dus bang dat die rommel opgeslagen zit in mn vet weefsel en vrijkomt als ik ga afvallen. Is dat niet schadelijk voor de kleine?

Ik zal eens op die site gaan loeren, als ik mn zoontje opgehaald heb dan (zie nu pas dat ik al haast heb..oops)

7. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou dan maar eerst in over leg gaan met de vlos of de gyn waar je heen moet voor dat je begint

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    ja dat is n goed idee
    dat zal ik dan maar doen.
    En anders begin ik er fijn mee na de bevalling.

9. Dagdag

Dagdag Actief lid

May 30, 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Lieve mensen met een maatje meer!!

Ik heb wel eens verhalen gehoord dat overgewicht in je nadeel werkt om zwanger te worden. Enkele maanden geleden zijn er resultaten van wetenschappelijk onderzoek bekend gemaakt; conclusie: steeds vaker zijn er problemen om zwanger te worden en als belangrijkste oorzaak wordt overgewicht en een ongezondere leefstijl bij vrouwen genoemd. Dit betekent natuurlijk niet dat je niet zwanger kán worden, maar het duurt misschien wat langer. Trouwens, ik denk dat een aantal mensen op dit forum het tegendeel bewijst door inderdaad zwanger te zijn (geweldig hè) en overgewicht te hebben.
    Het belangrijkste vind ik dat je gelukkig bent met je gewicht. Mocht je nu toch graag af willen vallen en dit is d.m.v. andere dieten nog niet gelukt, probeer dan een keer ladyline!
    Vorig jaar juni woog ik 95 kilo (ben 1.74) en na vele dieten geprobeerd te hebben ben ik samen met mijn buurvrouw naar "ladyline" gegaan. Nu, een jaar later weeg ik 72 kilo en zit eindelijk weer op een gezond gewicht en nog beter: lekker in mijn vel!
    Ik wil benadrukken dat voor iedereen iets anders goed kan werken, maar ik ben zo tevreden over ladyline! Het kost absoluut best veel geld, maar als je ziet wat je ervoor terug krijgt... Het fijne vond ik dat je tijdens het afvallen twee maal in de week daarheen gaat, je wordt gewogen, krijgt een ozonbehandeling en doet 20 min. oefeningen. Daarbij is de begeleiding optimaal. In gesprekken krijg je voedingsadvies en het mooie is: je hoeft geen raar dieet te volgen! Het is gebaseerd op gezonde voeding in normale hoeveelheden.
    Stel dat je zwanger wordt tijdens je afvalprogramma bij ladyline, dan hebben ze speciale begeleiding voor je! Dus speciale oefeningen en voedingsadviezen. Voor die periode betaal je niet extra en na je zwangerschap kan je de resterende behandelingen (van voor je zwangerschap) gewoon vervolgen.
    Ik ben nu zwanger (in 1 keer), maar je weet natuurlijk nooit of het anders was geweest als ik nog wel 95 kilo had gewogen. Ik weet wel zeker dat ik door het afvallen veel beter in het leven sta!

Het is een heel verhaal geworden en iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten wat 'ie doet! Ik wilde alleen aangeven dat je door deze methode heel erg gemotiveerd raakt en er echt een knop om gaat in je hoofd. Je bent zo lang bezig met afvallen dat je helemaal gewend raakt aan je nieuwe patroon. Dus ook geen gejojo meer! Het kan je nieuwe levensstijl zijn!

Iedereen veel succes met zwanger worden en voor de mensen die willen afvallen: natuurlijk ook heel veel succes!

Liefs,

DAGDAG :)

10. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik hou het wel bij sonja bakker
    kost niks extra's en je eet super gezond.
    ben in 9 weken tijd 10.7 kg afgevallen als het zo door gaat ben ik begin januari op me streef.
    of ik moet zwanger raken dan is het een ander verhaal

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook ben door medicijnen aangekomen.. en ik denk dat wij dezelfde soort medicijnen hebben geslikt (Ad ;) )
    Ik denk niet het in je vetweefsel zit.. het zijn namelijk pillen die bepaalde hormonen aanmaken.

Sonja Bakker.. echt een aanrader!!!

12. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    dat ga ik dan ook maar is bestellen, kan best wel een kilo of 15 kwijt!!!!

Wow hoop dat het gaat lukken!

Liefs meliske

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hou er wel rekening mee dat Sonja Bakker in de eerste weken best streng is...anders val je natuurlijk ook niet zo veel af!!
    Als je de eerste week berekent, krijg je amper 1000 kalorieen op een dag binnen....vraag blijft of dat handig is als je zwanger wilt worden of al bent....

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook Sonja Bakker gedaan en ben 5 kilo kwijt al....maar nu ik serieus bezig ben om zwanger te raken ben ik er wel van af gestapt. Ik doe nu een beetje van Sonja en een beetje van mezelf.... :D

14. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    hmmmm, 2 adviezen dus... of sonja bakker of ladyline... Maar ja, ik vind het eigenlijk een beetje zonde om een hoop geld te gaan uitgeven aan een dieet terwijl ik zelf alle kilo's eraan gesnoept heb.

Ik wacht deze cyclus zowiezo ff af, dan zien we dan of ik dieeten ga! thanx voor alle reacties!

Groetjes Simone

15. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    hallo dames,
    hier nog iemand die Sonja Bakker "doet".
    Ik vind het juiste absoluut geen streng dieet...is supergoed vol te houden omdat je gewoon 6x per dag wat mag eten...ik at daarvoor overdag veel minder, maar snoepte wel vaak ´s avonds.
    Ik zie dan dus ook absoluut niet in wat het nadeel hiervan zou kunnen zijn om zwanger te raken... ik ben er nu wel bijna klaar mee (zit in de 8e week)
    en ben ruim 7 kilo kwijt! Als ik klaar ben met de 9e week blijf ik zeker de richtlijnen van dit "dieet" (is het eigelijk niet echt maar gewoon een aanpassing van je voeding) volgen.
    gr missx

wat hier slecht aan zou kunnen zijn

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik had het ook over het begin.......de eerste twee weken... ;)

17. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    oké ik dacht al....is denk ik ook vooral omdat je er dan toch aan moet wennen.

18. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL

Zo duur is dat van sonja bakker niet, kost nog geen 14 euro!

Liefs meliske

19. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Weet iemand die het sonja bakker dieet heb gedaan of je ook bepaalde dingen mag laten staan? Bijv. als je savonds wijn of jus d orange mag, dat je dat laat staan en gewoon water drinkt?
    ik lus geen wijn en mag geen jus d orange.

Liefs meliske

20. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vond het niet streng de eerste 2 weken, ik zat savonds prop vol van al het eten ,ik at nooit zoveel daar voor.

Share This Page