overgewicht???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door simalex, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja precies, je kan wel niet lijnen, maar dalijk ben je pas over 2 jaar zwanger, ik wil niet hebben dat ik steeds en steeds dikker wordt.

Weet het ook niet zeker maar volgens mij is het ook niet echt een dieet. Denk meer je voedingspatroon veranderen. ( behalve de eerste 2 weken).

Maar iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten, als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je het zeker niet doen.

Liefs meliske

2. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Ik heb nog niet alles gelezen en lees het op een andere dag even goed door.
    Maar jij ben nu niet meer de zwaarste we zijn het met zijn 2en want ik ben ook 120 kilo meid
    en samen gaan we er tegen aan ik gebruik herbelive en ook thee ervan ik weet jullie zullen zeggen duur is het ook en ik vind het werken
    want ik gebruik thee ervan die ik warm drink en ook in mijn water doe en heb ik ijsthee
    Met water drinken hb ik een grootste moeite maar nu heb ik tot mijn verbazing vandaag totaal 1550 gedronken en ben heel trots op mezelf

Ik ben in 1 week 22cm kwijt en de kilos nog niet ik was 120.1 toen ik begon en weegschaal gaf een week later 120.6 aan balen
    maar toen meten ik was verbaasd

Maar doordat ik veel drink telt ie mijn vocht ook en hier telt niet de kilos maar de cm

ik heb erbij ook chocoladerpen gekocht en kan ik evengoed lekker choco eten met een goed gevoel

Liefs Indey

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ook ik heb gehoord dat lijnen terwijl je zwanger wilt worden ook niet goed is...maar ja, ik ben geen expert natuurlijk...
    Maar ik neem het zekere voor het onzekere...dus een beetje Sonja Bakker en een beetje van mezelf... ;)

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je sonja bakker doet kan je als je zwanger bent er gewoon mee door gaan, heb ik haar persoonlijk gevraagt bij een lezing.
    je moet alleen meer zuivel gebruiken en elke keer een brodje meer eten en voor de rest kan je je gewoon aan het menu houden.
    want het is geen dieet ,het is je eet patroon aanpassen en je stofwisseling opgang houden.
    mocht ik zwanger zijn/raken dan blijf ik het gewoon nog doen

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Jullie zullen het niet geloven, ben gister begonnen met de eerste dag van sonja bakker, en ik ben echt al afgevallen.....
    1 Kilo!!!! :)

Nou hopen dat de rest ook zo vlug eraf gaat, dan heb ik misschien voor mijn vakantie over 3 weken nog meer kilootjes eraf.
    Kan ik het op de vakantie weer aankomen ;)

Ik hoop wel dat het boekje op tijd binnen is want heb het zaterdag bestelt. Deze week kan ik nog van haar site afhalen maar dan niet meer. Maja denk dat het geen kwaad kan om dan nog een keer week 1 op nieuw te doen, of wel?

Liefs meliske

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik doe ook al een hele tijd sonja bakker en ik zou je adviseren om je maar 1 keer in de week te wegen.
    Stel dat je morgen ineens weeg 500 gram zwaarder weegt omdat je wat meer hebt gedronken?
    Ik vond het altijd heel spannend hoor zolang wachten maar het is de moeite waard. Als je je echt ana het dieet houd, dus echt helemaal dan val je altdij af!!

7. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ikzelf ben 1.70 meter en weeg 79 kilo. Ik hoop nog altijd een gewicht tussen 65 en 70 kilo te halen.
    Mijn moeder vindt mij veel te dik, en in mijn familie en omgeving wordt heel erg naar je postuur gekeken. Ook wordt er dan achter je rug om geklest dat je toch wel een buikje hebt, en zelfs gevraagd of je zwanger bent terwijl dat niet zo is.
    Ik let wel op mijn voeding en dat ik niet te weinig aan beweging doe, maar eerst wil ik zwanger worden.(Ben nu al 9 maanden bezig)
    Nenske

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Dat weet ik ook wel maar was na 1 dag gewoon effe benieuwd. Heb er niet eens zin om iedere dag op die weegschaal te staan en te zien wat ik weeg. Pff verschrikkelijk.

Nou heb ik gezien dat ik het gister toch niet allemaal voor niks heb gedaan, dus ga ik met volle moed gewoon verder.

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik ben nu met de laatste (9e) week bezig van Sonja Bakker en ben totaal 8 kilo kwijt...hadden er nog wel meer kunnen zijn maar het de laatste week een beetje gezondigd..trouwens het hele dieet door ben ik zowat ieder week wel een keer uit eten geweest of had ik een verjaardag waar ik wel wat nam...dit maakte bij mij verder weinig uit...ik doe nu ook standaard op maandag na het weekend een fruitdag inlassen en merk dat dat ook wel effectief is...ik dan dan overigens ´s avonds wel gewoon een warme maaltijd maar overdag neem ik alleen fruit.

Ik heb trouwens niet ieder keer op de weegschaal gestaan...je merkt het eerder aan je kleding vind ik..die kilo´s zeggen op zich niet zoveel, zeker in het begin niet. Ik ga hierna ook gewoon de regels aanhouden van het "dieet" ...eigenlijk wil ik er nog net een paar kilo vanaf (onder de 70 zou mooi zijn!) om als buffer te houden (ben nu 71 kilo en 1.79 lang)

Succes iedereen...ik vidn dit in ieder geval een geweldig "dieet"!

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat zeg ik...een beetje van Sonja Bakker en een beetje van mezelf... ;)

11. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Lijkt me een goed plan mocht je zwanger zijn een beetje van je zelf en sonja bakker erbij heb je een leidraad
    ik heb het boek ook in huis en ga het eerst goed doorlezen en ga maandag 26 juni starten ermee.
    en hoeveel drinken jullie per dag aan water

ik vind het heel moeilijk de een zegt dat ik met 2,5 liter te veel drink en een ander zegt je kan wel 4 liter per dag drinken en krijg ik niet eens op met andere woorden hoe meer je drinkt hoe meer je afvalt

nou ik heb deze week ook herbelive erbij gebruikt en in gewicht aangekomen en met cm ging het eraf gewicht zegt niet veel.

Vanmorgen stond ik op de weegschaal en woog 120.8 en ik was zo moe ben bed ingedoken en wel 4x naar de wc en rond een uur of half 1 weer gewogen en was ik 119.8 een kilo eraf dus begrijpen doe ik het niet en ik ga gewoon door met 2,5 vocht drinken en zien wel hoe het afloopt

Indey

12. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik drink altijd water uit een flesje.... klinkt misschien raar maar zo drink ik veel meer dan in een glas. Het scheelt dat we op mijn werk waterflesjes hebben dus ik drink er gemiddeld op een dag zo 3 op van 0,5 l en ´s avond vaak thuis nog een. Als ik ga sporten dan drink ik nog meer maar ja dat verdampt dan ook weer sneller!

13. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Dat is een goed idee ja een flesje maar heb ik ook gedaan en met water drinken werkt het niet.
    maar moet het wel gaan proberen ik maak er nu ijsthee van met mijn thee van herbelive ga het zeker proberen vandaag niet morgen want vandaag moet ik kranten bezorgen en als ik die thee drink moet ik steeds naar de wc en vind ik vervelend als ik kranten moet doen.

Indey

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik ben ook om. Lijnde niet omdat ik zwnager wil worden. heb 2 jaar Atkins gedaan en daar hou je gewoon echt slechte afvalstoffen in je bloed. Ik deed dus niets, maar na zes maanden merk ik gewoon dat ik aankom dus dan maar weer even wat doen wat minder ingrijpend is dus ik heb ook het SOnja BAkker boekje besteld. Zag er goed vol te houden uit, ook op kantoor! Dat ik over tee en een halve maand met vakantie ga en toch wel leuk in mijn bikini wil speelt ook mee. Als ik dan een buikje heb dan hoop ik dat dat van een beebje is!!!

15. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Inderdaad ja me2 dan is het leuker een buikje te hebben omdat je danm een kleine heb die in je groeit.
    Maar ik hoor iedereen over het boek bestellen maar je kan hem toch ook in de boekenwinkel kopen heb je hem eerder in huis ?

meiden we steunen elkaar ook al zit je in een dip en hier kan je je hart luchten

Indey

;)

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja, in deboekwinkel kopen is sneller, maar heb een drukke baan en de de boekwinkel is dan al dicht...de eerste week kan ik van het internet aflezen. Bij mij werkt het flesje water altijd heel goed. drink zo al twee liter of meer op kantoor!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik houd het ook bij extra water drinken en anders in het uiterste geval weer SjS volgen. Maar ik zit nu tussen de 76 en 77 kg (ben 1.73 m) en ik vind het prima zo. Vetpercentage is wel hoog, bijna 37%, maar ik kan sporten wat ik wil, het komt er toch niet af.

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dan wegen wij hetzelfde....ik weeg 76 en ben 1.73... ;)
    Ik heb er sinds december dus 4 kilo af. Eigenlijk 5, maar ik heb er weer een kilootje bijgegeten afgelopen weekend... :oops:
    Dus ik drink nu weer trouw mijn 2 liter water....

19. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Hoi

Ik lees dat jullie 2 liter water drinken per dag ga ik ook doen.Maar moet morgen naar ha voor de uitslag van die cholesterol lever en schildklier en ga het ook even vragen hoeveel water je per dag zou moeten drinken aan haar.

Dan weet ik voor mezelf waar ik aan toe ben en hoef ik mischien niet meer te drinken dan ze mij gezegd hebben van die 4 liter bv

Liefs Indey

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    4 liter water is ook erg veel hoor!

meestal moet je rond de 2 liter water per dag drinken.
    Ik kom daar makkelijk aan, ik drink eigenlijk altijd alleen maar water. goed koud laten worden in de koelkast, heerlijk!

Hoop dat ik nog een paar kilo's afval voordat ik op vakantie ga, en voordat ik zwanger wordt. Die kilo's die ik dan afgevallen ben komen er dan wel weer bij, maja beter als dat het er nog aanzat en er nog bij komt.

Liefs meliske

Deel Deze Pagina