Hoi meliske ik haal die 2liter ook met gemak nu.Alleen ik heb vandaag kranten gelopen en heb overdag minder gedronken en nu heb ik al bijna 1 liter en 100 ml op dus zal minder zijn dan gister en haal het morgen wel weer in Vind het heel knap dat ik nu nog een liter drink dus krijg het normaal niet voorelkaar en tellen jullie thee er ook bij op die je smorgens drinkt of niet ? Want ik tel die er niet bij op en koffie ook niet Liefs Indey
Indey, Je noemde in je berichje ook echt de lekkere dingen van Herbalife... de thee is vreselijk duur, maar oooo zooo lekker. En die repen ook. Alleen de shakes kwamen echt mijn neus uit na 5 maanden... en nu krijg ik het echt niet meer voor elkaar om er aan te beginnen... Groetjes Daphne
hoi Dapfne Ik heb er geen last van want weet je wat ik doe ik doe er vers fruit erdoor en wat ik ook ga uit proberen om een vol gevoel te krijgen dan kan ik het eten als vla van die cruesli erdoor en ga zo door met experimenteren en inderdaad het is duur maar ik kan geen brood meer zien en als ik een shake op heb zit ik lekker vol met brood blijf ik eten en nu ga ik ervoor en met water drinken doe ik die thee erin en drink meer dan ik ooit deed en water gaat er heel moeilijk in en nu ik drink zo 2.5 liter op het voordeel is ook met die thee ik snaai niet meer en het is voor mij een uitkomst en mijn warme maaltijd doe ik uit het boekje van Sonja Bakker Indey
ik drink eigenlijk niet veel anders als water, eigenlijk niks. Thee dat vind ik echt zo vies, dat heb ik nog nooit gelussen. Koffie heb ik altijd erg lekker gevonden, maar sinds ik ziek ben geweest lust ik het ook niet meer. Maar je mag thee bijtellen aan je 2 liter. Eigenlijk mot je gewooon 2 liter vocht binnen krijgen. Hoemeer water hoe beter natuurlijk, water zuivert je lichaam. Maar met dat herbalife... heb je dan alleen shakes en thee en repen? Liefs meliske
meliske, Over die Herbelive, ik gebruik ook pillen erbij dat zijn kruiden-vezeltabletten,celnutriton,vitaminetabletten,cell-u-loss en thermo-complete. Kruidenvezeltabletten, reinigen en onslakken je lichaam (darmvlokken) zeer belangrijk om het opname vermogen van de darmen te optimaliseren cell-nutrition reinigt je cellen en zorgt dat je energie krijgt vitaminetabletten voor je vitaminen en mineralen thermo-complete ondersteunt en vergemakkelijkt het afslanken en vermindert de behoefte aan tussendoortjes en die thee is een cm vreter hier maak ik ijsthee van en drink ik 3x per dag 300 ml per dag en die ijsthee 3x 550 ml dus en ik drink ook fruitdrankjes pureer ik appel aardbeien en peer bv en dan met soyamelk en is voor de afwisseling erg lekker en zo kom ik ook aan mijn fruit en tevens aan mijn vochtgehalte die ik moet binnen krijgen want ook soep mag erbij rekenen en ook zuivel en geen thee wel die thee die ik drink van herbelive maar geen gewone thee meid ik wens je sterkte met het lezen van dit en ik hoor het wel als je vragen heb Groeten van Indey
zelf ben ik ook altijd aan de zware kant geweest, ben onlangs met herbalife 15 kilo afgevallen op 4 maand tijd. Moet eerlijk zeggen, dat ikzelf ook geen last gehad heb met het zwanger geraken, ook al was ik wat zwaarder. Veel succes met het klussen !! liefs Lies
meid dat vind ik heel knap van je en hoeveel dronk jij per dag ? ik maak van die thee dan ijsthee en drink dan ook gewoon warme thee en welke pillen had jij ervan zou graag met elkaar erover willen praten en ideen opdoen Indey
Meiden, Ik heb goed nieuws mijn cholesterol is heel goed en is super ze was heel verbaasd dat die rond de 4 zat en bij de meeste mensen is ie te hoog en ik behoor tot de groep waar ie goed is. Mijn lever was nog niet binnen heeft ze gebeld en mocht het fout zijn belt ze me gelijk Maar mijn nieren werken als 20 jarige en mijn schildklier ook niks mee aan de hand. Dus ik ben kerngezond en mijn bloeddruk gemeten en is ook goed. de risicofactoren van hart en vaatziekten en hersenbloeding is nihil geworden voor mij dus ik ben hier super blij mee meiden Wat het water drinken ik heb het gevraagd 2 liter is genoeg en je mag zuivel erbij tellen want ik maak ook fruit met soyamelk en tel ik er lekker bij op en kan ik nog iets anders drinken als alleen die thee en ijsthee. En gewone thee en koffie niet maar ook soep mag je erbij tellen dus cup a soup enz dus meiden dan lukt het nu alleen maar beter Zet hem op Liefs Indey
Ik nam enkel de milkshakes om af te vallen en nam daarbij vezel-en kruidentabletten en cell-u-loss tabletten. Ik dronk ongeveer 2l water per dag en een aantal kopjes gewone thee. Daarbij deed ik men dagelijkse buikspieroefeningen en ongeveer een 15 min per dag touwtje springen ( geeft echt veel en snel resultaat) Ik had maatje 48 en nu 44. Het is redelijk duur, maar je krijgt er wel resultaat van vind ik persoonlijk. Nu let ik gewoon op men voeding en is het dat ik toch weer wat bijkom, dan doe ik gewoon nog eens een kuurtje van een maand. liefs lies
Inderdaad het is duur en ben nog maar een week bezig en heb er nog niet echt kilos af maar wel 22 cm en dat merk ik wel aan mijn broek die ik vaak aan heb en met name op mijn boven benen dus het werkt Groeten van Indey
gek eigenlijk dat je al 22 cm kwijt ben en nog geen kilo's. Gaan die er ook nog af? Ik ben maandag begonnen met sonja bakker en heb dinsdag ochtend gewogen, was al 1 kilo minder van een dag!!! Heb me wel voorgenomen om maar 1 keer in de week te wegen, anders wordt het teveel een obsessie. maar die 1 kilo minder in een dag tijd geeft me meer moed om door te gaan, dus ben benieuwd wat ht resultaat maandag is. Wat is het gewicht dat jullie willen wegen? Ik wil eigenlijk naar de 70kg! Omdat als ik zwanger raak, wil ik gaag die kilo's kwijt zijn, want met een zwangerschap komen ze er natuurlijk ook weer aan. Liefs meliske
Ik woog na men eerste zwangerschap (16m geleden) bijna 100kg, ben toen afgevallen naar 90kg op een dikke 2 maand tijd. begin dit jaar ben ik terug gaan dieeten (herballife) en weeg nu 75kg. Mijn streefgewicht is 70kg. Heb nog nooit gehoord van Sonja bakker, wat houd dit in? groetjes Lies
www.sonjabakker.nl Is een boekje, daar staat precies in voor 9 weken, wat je elke dag moet eten. Bij veel dieeten krijg je vaak tussendoor honger, maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad. Ik vind het echt een fijn dieet. Het is ook niet echt een dieet, meer je voedingspatroon aanpassen, en er zijn mensen die 9 weken hebben gedaan en zeker 10 kilo zijn afgevallen. De eerste 2 weken zijn best streng daarna wordt het nog makkelijker!!! Liefs meliske
heel erg bedankt, had er al een paar keer over gelezen maar wist niet goed wat het inhield. liefs lies
meliske, ik hoop het wel dat die kilos eraf gaan.Ik kan aan mijn broek al merken dat ie lekkerder zit dus dat is voor mij ook al een voordeel. Maar ik ga nu ook 2 liter drinken en meer niet en zal kijken of er volgende week wat kilos er af zijn Aan de ene kant baal ik dat ze erbij komen maar komt door het drinken en zal het toch wel op een gegeven moment af gaan want ik zit nu 500 gram meer dan dat ik begon dus we wachten het gewoon af en ik beweeg 3x per dag een kwartier met de hond daar kan het ook niet aan liggen en snaai ook niet meer savonds dus Liefs Indey
je moet ook nog niet zo op die kilo´s letten hoor...je lichaam houdt soms ook meer vocht vast (bijvoorbeeld tijdens je menstruatie) en dat weegt natuurlijk ook mee op de weegschaal...zoals je zelf al zegt merk je het wel aan je kleding en dat is toch veel belangrijker dan wat een weegschaal zegt!?
hoi hoi ik heb net mijn begeider aan de telefoon gehad en zei ik ben de eerste week anderhalve kilo aangekomen en gaat om cm en dat je je broeken beter gaan zitten dus ik ben helemaal gerustgesteld Indey
sporten is ook heel belangrijk he. Alhoewel ik niet sport hoor, maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Ik ben vaak zo moe als ik van me werk af kom, dat ik gewoon geen zin heb.
Ze zeggen niets voor niets: meten is weten! Meet 1 keer in de week je borstomvang, je bilomvang, je heupen en je taille. Dan zie je dat je dunner wordt terwijl de weegschaal dat misschien (nog) niet aangeeft.