Bij mij heeft het ook geen negatief effect gehad, gelukkig, ik ben 1,55 en weeg 70 kg (ook teveel) maar ben wel zwanger. Succes iedereen
hihihihi uitgebreid koken.. aardappeltjes groente en vlees?? Ik vind uirgebreid koken heel wat anders.. chineese rijst tafel, ingewikkelde recepten.. maar goed ahahaha iedereen is anders
Hey Mamma, klinkt erg leuk dat dieet, maar lijkt me niet erg gezond. Je kan beter gewoon je eet/leefwijze verandere op een manier dat vol te houden is. Met zo'n dieet creeƫr je het "jojo-effect". Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook in de verleiding kom voor zo'n soort dieet ........data gaat namelijk veel sneller. Fijn trouwens, om te lezen dat er veel meer mensen zijn met het zelfde probleem.
Ik vind dat aardappels groenten vlees ook niet ideaal hoor Ik eet liever rijst Maarja.. ik ga nog steeds de goeie kant op op zich Gister "hmm volgens miji worden je billen kleiner" Dus dan weet ik weer beetje dat het gewoon nog doorgaat Heb ook nog steeds geen weegschaal Was eignelijk beetje bang dat ik die voor mn verjaardag zou krijgen vandaag Maar het werden een fohn, de dvdbox van Spawn en een grote fles van mijn favo vodka Alleen tja.. ik zit op drankrantsoen eigenlijk. Maarja.. daar okm ik wel overheen en vodka bederft ook niet Zou het er best voor over hebben om 9 maanden die fles te laten staan
ik vind het niet uitgebreid koken met sb ,ik kookte voor heen ook gewoon zo ,groenten,aardappelen,vlees,af en toe pasta of zo. Mama wat jij verteld is dat net zo iets als het ziekenhuis dieet,dat heb ik ook wel is gedaan maar ben er na een week mee gestopt werd er helemaal naar van en aangezien ik in de zorg werk was dat gewoon niet te doen. en ik vind dit wel goed vol te houden ben met sb al 13 kg afgevallen (hou opeens van me weegschaaltje )
Mja nu het afvallen best goed gaat.. ben ik in staat om er toch maar eentje aan te schaffen Terwijl ik er normaal toch fiks allergisch voor ben. en ik beetje last heb van "ik heb geen weegschaal nodig om te weten dat ik gewoon te zwaar ben"
Tuurlijk wil je weten of je afgevallen bent, maar soms zegt dat ook niet alles (zoals Sonja zelf ook zegt), je taille meten is ook een optie om te kijken of je inderdaad aan het afvallen bent! Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan trouwens en was ook alweer 1 kilo minder! Ik hou ook wel van me weegschaal geloof ik
ook ik wou me graag hier aanmelden Ik heb ook flink overgewicht en wil toch proberen zwanger te worden van ons 3de kindje. Het afvallen lukt me gewoon niet. Wel poog ik om gezonder te leven ga op de fiets naar mijn werk met de kids. En probeer elke avond te koken eet 3 x per dag en snack minder ..... Heb sinds gister er een baantje bij voor 4 uurtjes in de week bovenop mijn ander werk waar ik nu tot volgend jaar juni 18 uurtjes werk en dan weer 27 uur (ouderschapsverlof). Heb best een actief baantje werk in een babygroep met 14 kindjes van 0 tot 2 jaar.. Erg LEUK!!!! Groetjes Moontje trotse mama van 2 mooie mannen.... Ook bij hen ben ik zwanger geraakt met overgewicht... En dat het een gevaar opleverd voor mama en kind heb ik nagevraagd bij mijn verloskundige maar die ontkent! het zou alleen moeilijker zijn om zwanger te raken en het is misschien beter uit te houden als je afvalt maar een extra gevaar vond zij van niet..
Mja e rzijn genoeg mensen met een stevig gewicht die zwanger wordne. Maar kan me voorstellen dat zeker op het einde.. het gevoelsmatig erg veel scheelt Overigens.. ging ik eerst daadwerkelijk afvallen voor ik er wat moeite voor ging doen Iets met dat ik nu ineens uur/anderhalf uur per dag fiets Dat helpt best wel Terwijl voorheen ik eigenlijk ook wel regelmatig sportte maar dat weinig uit haalde Nu 2 jaar niets gedaan.. en ik ga fietsen en het lukt ineens wel En vandaag besloten toch maar weer eens op jacht te gaan naar iets van tai chi lessen. Ben jarig.. en ik fietste langs een man van in de 50, grijs.. hardlopende Dus toen dacht ik "hmm dat kan ik nu al niet eens! hoe moet dat nou als ik zo oud ben? kan ik zeker vast aan de rollator?" Nahja.. dus nu hernieuwd op jacht naar iets van tai chi. Was ik half jaar terug ook al van plan.. maar het schoot er volledig doorheen. Binnenkort moet ik maar weer eens aan het "werk" (wat een beetje gewicht verliezen + een verjaardag + een hardlopende oudere man al niet met een mens kunnen doen )
ik doe 2x in de week aan bodysolution (dat is oefeningen doen met elastieken aan je benen in een warmte tent van 40 graden) en daar word ik 1x in de maand van top tot teen gemeten dus nog ff en dan weet ik hoeveel cm er af is gegaan in 1 maand. ben nu al heel wat cm kwijt hoeveel weet ik niet maar ik heb in juni nieuwe kleren gekocht en me broeken zakken nu al weer af.
Hmm zo hard gaat het bij mij niet nog Maar ik merk wel ruimte in mn kleding (en mn rok kan inmiddels uit zonder dat ik hem open doe.. maar die was altijd al wat wijder dan de meeste van mijn kleren)
Ah dat scheelt toch wel he Ik ben op 1 juni begonnen met fietsen Heb nu 10 weken Zouk achter de rug.. dat is 1 uur per week maar redelijk intensief En straks dus hopelijk nog die tai chi erbij
@ Saskia78: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ook ik heb jaren geen weegschaal gehad, omdat het mijn grootste vijand was. En ik bang was om door te slaan.... Vorig jaar er toch maar een aangeschaft.....Schrikken! Nu weeg ik 1 x per week. Om dit soort acties te voorkomen.
Mijn centimeters gingen veel sneller dan mijn kilo's. Ik ben vanaf de Kerst 4 kilo afgevallen, maar ik kon een scala aan broeken aan weer!!!
Owh... Ik dacht dat SB dieet alleen maar uitgebreide recepten waren. En aangezien ik ni zo'n keukenprinses ben... hahaha Maar goed, heb tog geen discipline voor dat soort dieeten. Na een week stop ik er alweer mee. Slecht he!!! Als ik maar niet na een week al stop met proberen zwanger te worden
ik doe nu een dieet nou dieet is het eigenlijk niet het heet weet hoe eet hier eet koolhydraten en eiwitten en erbij heb je pillen en een proteine de 1rste 3 dagen mag je alleen 30 koolhydraten eten en 12 eiwitten en 3x per dat die suplementen. Na de 3 dagen mag je gewoon eten je eet dan groente fruit en brood maar geen aard rijst en dat mag je dus ook niet op de opruimdagen na de 3 dagen eet je 4 fruit groente vlees zuivel je heb een boekje wat je allemaal mag eten en hoeveel dus je hoeft alleen in te vullen wat je eet en hoeveel en de tijdstip. je krijgt ook een stappentellen erbij en dan moet je ook elke dag je stappen tellen en sticks om je kachel te laten branden die moet dan op 2 gaan staan oftewel die moet gaan verkleuren. ik ben 5 juli begonnen en ben nu 2,8 kilo kwijt maar je mag ook geen koolhydraten meer eten savonds wel eiwitten en je moet om de 3 uur eten of een uuur maar er mag niet langer dan 3 uur tussen zitten Dus ik weet niet wie er nog meer met dit bezig is maar ik heb de formule gevonden die bij me past. Liefs Indey
Dit word niet makkelijk voor me maar ik ga het toch doen. Ik heb al mijn hele leven last van overgewicht door dingen in mijn jeugd ben ik een boulimia patientje geworden. Toen ik zwanger raakte van Sandra woog ik 167kg, ja je leest het goed 167 . Maar wat ik nooit verwacht had is dat ik tijdens mijn zwangerschap 25 kg afviel, ja je leest het goed afviel. Ik snapte er niets van en me verloskundige ook niet. Op dit moment weeg ik 125 kg en de kilo's gaan er beetje bij beetje vanaf. Nou volgens mij heb ik wel bewezen dat het niet uit maakt of je overgewicht hebt of niet. Het enige wat de V.K. zei is je krijgt al een zo'n zware belasting op je gewrichten en heupen en dat wordt nu nog veel meer, en dat was ook zo.