Ik ben bezig om een muurschildering te maken voor de babykamer en heb daarvoor een tweedehands overheadprojector aangeschaft om de basislijnen op de muur uit te zetten. Dit heb ik inmiddels gedaan dus de overheadprojector is hier nu overbodig. Ik heb hem gekocht omdat huren uiteindelijk nog prijziger zou zijn dan wanneer ik hem nu gewoon weer doorverkoop. Wie o wie wil ook een muurschildering maken en kan deze overheadprojector hiervoor gebruiken? Dit is de link naar de advertentie op marktplaats: http://diversen.marktplaats.nl/kantooraccessoires/97801649-overheadprojector-3m-1708.html?adcode=ab08d99b623a923cf703f198564c18ce O ja, de prijs is nog onderhandelbaar! Graag ook even een PB-tje wanneer echt belangstelling!
ik heb ook interesse, maar woon ook in België. Dus dat zal moeilijk gaan denk ik... Ik weet Drenthe gewoon niet liggen.
Hahahaha, nee dat is wel een beetje ver weg, Drenthe is één van de noordelijkste provincies van Nederland, je bent meer aan brandstof kwijt als je hier heen wilt rijden dan dat de projector zou kosten! En opsturen.... tja, ik had voor iemand anders ook al gekeken, en dat was tussen de 6 en de 12 euro (hangt van het gewicht af) en dan komt er nog een verzenddoos overheen, maar weet niet hoe dat zit met verzenden naar Belgie, het is ook best wel een groot apparaat .
wel jammer, want ik ga Liene haar kamer ook bijna klaar maken (ze slaapt nog bij ons ). En het lijkt me wel gemakkelijk met zo'n toestel. Opsturen naar België zal wel heel duur zijn denk ik. Jammer
Ik heb het even voor je nagekeken Saar op de volgende link: http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/naar-het-buitenland-sturen/pakket-plus-eu/wat-kost-het.aspx Mijn man heeft de projector even gewogen en hij weegt 12 kg. Dus als ik het zo zie (Belgie is Zone 1) zijn de verzendkosten dan 27,95 euro en daar komt dan nog een verzenddoos overheen. Dus dat is nogal wat aan verzendkosten. Was het nou binnen Nederland geweest dan was het 11,95 euro geweest (+ verzenddoos).
Hmm ik zie het ook wel zitten, maar moet ik eerst met mijn vriend overleggen. Is het de vaste prijs op mp?
Hahahaah, Jolanda, zoals al aangegeven door Sientje; de prijs is nog onderhandelbaar. En Noordwolde is volgens mij niet zo heel ver bij ons vandaan.... Ik denk dat het een half uur rijden is ongeveer! Dus dat lijkt mij nog wel te doen.