Overheadprojector voor bijv. maken muurschildering

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Fibi, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ik ben bezig om een muurschildering te maken voor de babykamer en heb daarvoor een tweedehands overheadprojector aangeschaft om de basislijnen op de muur uit te zetten.

Dit heb ik inmiddels gedaan dus de overheadprojector is hier nu overbodig. Ik heb hem gekocht omdat huren uiteindelijk nog prijziger zou zijn dan wanneer ik hem nu gewoon weer doorverkoop.

Wie o wie wil ook een muurschildering maken en kan deze overheadprojector hiervoor gebruiken? Dit is de link naar de advertentie op marktplaats:

http://diversen.marktplaats.nl/kantooraccessoires/97801649-overheadprojector-3m-1708.html?adcode=ab08d99b623a923cf703f198564c18ce

O ja, de prijs is nog onderhandelbaar! ;)

Graag ook even een PB-tje wanneer echt belangstelling!

2. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Helemaal niemand?

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Had wel interesse maar ik woon in Belgie... Dus ja dat zal moeilijk gaan :(

4. ik heb ook interesse, maar woon ook in België. Dus dat zal moeilijk gaan denk ik...

Ik weet Drenthe gewoon niet liggen.

5. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Hahahaha, nee dat is wel een beetje ver weg, Drenthe is één van de noordelijkste provincies van Nederland, je bent meer aan brandstof kwijt als je hier heen wilt rijden dan dat de projector zou kosten! ;)

En opsturen.... tja, ik had voor iemand anders ook al gekeken, en dat was tussen de 6 en de 12 euro (hangt van het gewicht af) en dan komt er nog een verzenddoos overheen, maar weet niet hoe dat zit met verzenden naar Belgie, het is ook best wel een groot apparaat :confused: .

6. wel jammer, want ik ga Liene haar kamer ook bijna klaar maken (ze slaapt nog bij ons :oops:).

En het lijkt me wel gemakkelijk met zo'n toestel.

Opsturen naar België zal wel heel duur zijn denk ik.

Jammer :(

7. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
  8. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hmm ik zie het ook wel zitten, maar moet ik eerst met mijn vriend overleggen.
    Is het de vaste prijs op mp? :)

9. bedankt voor de moeite in ieder geval. Maar ik denk dat Jolande een betere koper is :).

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Jolan, volgens mij dus nog onderhandelbaar ;)

11. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Hahahaah, Jolanda, zoals al aangegeven door Sientje; de prijs is nog onderhandelbaar. En Noordwolde is volgens mij niet zo heel ver bij ons vandaan.... Ik denk dat het een half uur rijden is ongeveer! ;) Dus dat lijkt mij nog wel te doen.

12. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    De projector is inmiddels verkocht, dus wat mij betreft mag hier een slotje op! ;)

Deel Deze Pagina