@Dirksmama, hoe groot is het bord voor je hoofd precies? JIJ irriteert je? ..... Ik geloof dat er een heleboel mensen zijn die zich irriteren aan jouw eindeloze verdediging. P.s. Naar mijn weten is mijnbouw incl bijbehorende studies al langer afgeschaft dan dat jullie überhaupt geboren zijn. Keuze dus.
+1 ik dacht exact hetzelfde. Dirksmama irriteert zich aan 1 persoon, terwijl het halve forum zich irriteert aan haar.... Maargoed...volgensmij gaat dit topic nergens meer toe leiden behalve dat we nu weten dat de meeste de petitie niet zullen ondertekenen. De doelgroep zit hier waarschijnlijk gewoon niet.
mee eens, denk ik ook, volgens mij is het wel duidelijk, DM moet elders haar steun zoeken niet hier. Oja er zijn er een paar die het wel steunen, maar de meerderheid duidelijk niet. helaas pindakaas. hou op met drammen, leg je er bij neer dat het grote deel van NL dit een prima bezuiniging zullen vinden, en de gelukszoekers in andere landen moeten maar hun eigen boontjes doppen. punt.
Als je in deze tijd (afgelopen 30 a 40 jaar) er nog voor hebt gekozen om grondstoffentechnoloog te worden dan ben je de titel ir. niet echt waard. Hoe snugger kun je zijn. Misschien net als deze meneer, toch maar omscholen? Mark de Hek - at NMA Of je grondstoffenkennis elders inzetten, milieuplannetjes maken ofzo. Je hoeft hier niet mee in de mijnbouw te werken. ..... Of gewoon niet zeuren als je graag in het buitenland werkt en daarmee helaas geen subsidie meer krijgt voor de scholing van je kids.
Maarreh, afgezien van de reactie op mijn P.s., lees de rest ook even, en ga daar eens over nadenken in plaats van verdedigen
Ik ken heel wat mijnbouwkundig ingenieurs. Het was een van de kleinere studies in Delft, maar zeker niet overbodig of uit de tijd. Deze mensen hebben nu prima banen, de meeste van hen inderdaad in het buitenland. Niet in de mijnen natuurlijk, maar als mijnbouwkundig ir kun je ook wel wat anders dan alleen kolen uit de grond halen. Voor de rest ben ik ook wel klaar. Heb mijn zegje gedaan.