Argh, ik ben zo vreselijk moe. Heb de afgelopen 11dagen gewerkt plus 2dagen van 9uur naar school geweest. Ik ben hemelvaart vrij, omdat er hier bij vriend in het dorp dan 'feest' is en ik wou er zo graag heen. Het duurt de hele nacht. Nu moet ik vrijdag weer werken, dus heb ik het besluit moeten nemen niet te gaan. Kan nauwelijks m'n benen verzetten, laat staan de hele nacht door de stad lopen en dansen. Nu baal ik zo, want ik had me er zo op verheugd. Alle vrienden zijn erheen. Ik ben te moe om te slapen. Denk dat ik zo hier maar even een drankje ga drinken, maar 't café gaat om 12uur pas open. Ik moest 't ff wegschrijven. Iemand een leuke mop ofzo?
Het café gaat om 12 uur pas open? Zou je niet lekker in bad gaan en dan je mandje in? Ik heb helaas geen goede moppen want ik onthou ze nooit! Uitrust-ze!
Ik heb helaas geen bad. Kon niet slapen, buren hadden ook een feestje. Ben toch even naar het cafe gegaan. Krijg ik serieus ruzie met een 16! jarig meisje, omdat ik met haar 'fuckbuddy' praatte. Die jongen ken ik al heel lang. Zij is heel onzeker en bang dat ze ingeruild wordt. Meisje ging tekeer. Kreeg plaatsvervangende schaamte. Als ik er aan terug denk, kan ik alleen maar lachen. Heb nu net 2 uur geslapen, maar lig alweer wakker. Buren zijn thuis uit cafe, met hoop gestommel. Gelukkig ben ik morgen vrij Lekker lamballen
Wa n ellende he wakker ligge. Hier nog een. Grrr.. Maaarre ruzie met n 16-jarige die bang was dat je dr "fuckbuddy" afviet.. Hahaha fuckbuddy.. Pies in me broek.
Ja, ik stond er ook al van te kijken. Het wordt steeds vroeger. Ze doen het met elkaar, maar willen geen relatie met elkaar. Meisje hield me constant in de gaten en daar kan ik niet zo goed tegen. Toen kwam ze naar die jongen toe en heeft ze 3x gezegd dat hij niet met me mocht zoenen. Hallo, ik heb gewoon een vriend. Stel je voor en dan zie je dat er niets aan de hand is. Afijn, zij ging naar huis op een gegeven moment en toen werd hij platgebombardeerd via de sms. Dat ze gek op hem is, zin heeft om hem te zoenen, dat hij haar niet mag inruilen. Ik ben 9 jaar ouder, maar stond echt even te kijken. Meisje dat uit haar plaat gaat, omdat fuckbuddy met een vrouw praat. Tja.