Hoi meiden, Ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel echo's jullie gemiddeld krijgen voordat je de pregnyl mag zetten voor de IUI. Begrijp dat het per persoon verschilt, maar ben toch heel nieuwsgierig. Alvast bedankt. groetjes, vruchtje
Ik had altijd eerst een uitgangsecho, dan starten met prikken. Na een week had ik meestal al follikels van 17 a 18 mm. Ik mocht dan pregnyl spuiten en dan 2 dagen erna de IUI. Dus 2 echo's inclusief de uitgangsecho.
Oké dat valt dan zeker mee. Kan ik alvast inschatten hoevaak mijn collega's me moeten missen Bedankt voor je snelle reactie. gr vruchtje
Ik vond het echt super. Hoefde tot 5 keer toe maar 2 keer per IUI behandeling. Ik kwam ook iedere keer 5 minuten later binnen op het werk. Niemand had het door hihi.
Geweldig! Ik teken er voor als het op die manier kan. Zijn jullie nog met een behandeling bezig? gr vruchtje
@ Vruchtje. We zijn niet meer bezig met IUI. Als het goed is starten we in Mei met IVF. Mensen die Clomid gebruiken hoeven geloof ik minder.
Natasja: Fijn 1 keer Baby81: Heel veel succes met jullie IVF poging in mei. Zal voor je duimen dat 1ste keer meteen raak zal zijn. gr vruchtje
Ik heb iedere IUI maar 1 echo trouwens. Dat was in mijn eigen cyclus op de 12de dag en met Fostimon op de 10de dag. Het valt dus wel mee.