Leukkkk! Misschien kan ik nog wat inspiratie halen uit dit topic ! Ook ik heb nog niet alles staan en moet nog een hoop zomer spul aan de kant doen maar het begin is er! (De foto’s draaien krijg ik niet voor elkaar).
Dank je ! Ik ben zo ontzettend gek op de Maileg muisjes en konijnen / knuffel poppen van Alim Rose , die staan / hangen wel het hele jaar . Ben alleen bang dat ik ze moet inleveren als dochter wat groter is haha
Bekijk bijlage 636417 Oh ik heb nog een dingetje! Geen idee hoe zoiets heet, maar allerlei Dennen takken en kerst dingen.
Herkenbaar. Wij hebben er één van playmobil. Twee jaar geleden is Jozef heel lang vermist geweest. Tot mijn dochter vertelde dat hij naar de winkel was, pampers halen! En ja hoor in haar playmobilwinkel stond hij aan de kassa (druk met de feestdagen natuurlijk!).
Oh, dat bruine papier is ook tijdelijk, transparant kan niet want er staat een lelijk wit tafeltje onder, moet nog even zoeken naar iets moois
Ik ben best een beetje trots op mijzelf. Net een creatief stukje gemaakt met groen uit de tuin en wat dingetjes die ik nog had liggen
Mijn dochter is ook gek op maileg. Heeft een groot maileg huis vol kamertjes en accesoires en natuurlijk veel konijntjes en muisjes.
Ik heb niks wat echt de moeite waard is om op de foto te zetten. Wat houten sterren en een slinger haha.
Ahhh super leuk is dat spul! Ik vind echt alles van maileg geweldig ! En je hebt er zo ontzettend veel leuke accessoires voor , ik snap je dochter helemaal