Ha! toch nog wat meer Overijsselse mama's En niet allemaal uit het oooosten van de provincie Kom zelf ook uit omg. Zwolle
Hoi meiden! Jaja, hier nog een Overijsselse mama! Ik woon in Zwolle! Hoeveel kindjes hebben jullie en hoe oud zijn ze?
Hier 1 zoontje van 5 maand jij? @zon; jaah die mag wel weer komen,, hier begint het akelig donker te worden
Ik heb een zoontje van ruim 5. Hij wordt alweer 6 in december! Gaat akelig hard, als ik dat even mag zeggen. Hier schijnt de zon ondertussen alweer. Gelukkig! Gister was echt vreselijk met al die regen...
Hoe krijgen jullie die "tijdlijn" onder jullie berichten die aangeeft hoe oud je kind is?? Wil ik ook heel graag!
Ik ben er tien jaar voor jou er heen ging juist weggegaan. Nou ja, mijn ouders gingen verhuizen en ik moest mee. Maar bevalt het een beetje in het Twentse? Groot verschil met Wageningen, of valt het mee?
ik vind het nix aan whahahaha maar vriendlief woonde hier al 11 jaar en ja hij heb vaste baan en ik had dat niet dus ik verhuisd mis wageningen wel het is dat me familie er nog woont
Goedemiddag!! pfft hier zit het werk er weerop voor vandaag,, haha de zon is onderhand alweer weg Hoest hier? Liefsz