Overijssels mama's

Discussion in 'Algemene clubs' started by Kien, Aug 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    @ Bengeltje
    Doe even luxe ! hoelang woon je in deze omgeving dan? Wageningen is een leuke stad/dorp.
    (ben er geboren ;) 11 jaar lang gewoont:p) Ik vind wel dat ze in wageningen rustiger rijden enzo.
    Het is er helemaal rustiger als in een wat grotere stad.

ik kom uit enschede. zoon van bijna 4 dochter van net 1

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik woon hier nu al sinds juni 2005 maar toch kan ik niet echt wennen bedoel vele vrienden zijn alweer veder weg verhuisd en zit ik hier alleen met me kleine ventje overdags en ja dan is het best jammer want je mis toch wel de vrienden die verhuisd zijn en nu ver weg wonen(geen rijbewijs)

leuk waar heb jij in Wageningen gewoond ik heb der dus 18 jaar gewoond en al mijn familie woont er nog dus kom er nog geregeld.
    wel leuk om mensen tegen te komen die ook naar hier verhuisd zijn en in Wageningen gewoond hebben:D

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    op de tarthort :)

ik mis het soms ook wel. tis toch wat anders als hier...

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik woonde aan de klaaskaterstraat en de witmondplein wonen me ouders nog bij de kleine c1000 heb jij der nog familie?

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    ja mijn vader woont daar nog. en me broer in ede en zus in arnhem. Verder geen familie. Die wonen door heel het land:|

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    haha ver weg dus allemaal
    ja goh ik heb een hele grote familie dus ja wonen allemaal bijna in wageningen mijn familie bestaat uit 27 nichtjes/neefjes dan daarvan nog kids zijn er dus 34 achterneefjes/nichtjes :p grote familie dus 11 ooms en tantes:p

7. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Hé hallo allemaal,

Grappig, dit topic. Niet zo heel veel Overijsselse mama's?
    Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik in Overijssel woon, want zo "voelt" het namelijk niet. Ik woon namelijk vlakbij Steenwijk. Kop van Overijssel dus, vlakbij het mooiste plekje van Nederland, de Weerribben!

Waarom voelt het niet als Overijssel? Simpel: we werken alletwee in Meppel en das Drenthe. Om in Zwolle te komen, moet je over Meppel. En als je de andere kant op rijdt, zit je binnen no time in Friesland!
    Hehe, tien jaar geleden dacht ik ook dat Steenwijk in Friesland lag :).

Ik kom overigens uit Groningen, geweldigste stad van het land ;)

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik woon er NOG niet..maar dat gaat wel gebeuren. Ik ben nl. zwanger van een hele lieve Raaltenaar en zodra ik mijn huis heb verkocht en een bvaan heb gevonden, trek ik bij hem in. Lijkt me leuk om nu al in de buurt wat contacten op te doen, want ik laat hier in Sliedrecht ( 150 km verderop in Zuid-Holland) wel alles en iedereen achter me ...

9. rachel30

rachel30 Lid

Aug 12, 2009
    68
    0
    0
    ik kom uit zwolle :)

10. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    hier nog iemand uit overijssel
    We wonen tussen hardenberg en Zwolle in.
    Hebben twee meiden de oudste is 3 en de jongste en ons derde kindje verwachten we eind van de maand.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Hier een mama uit Deventer :D

12. babs81

babs81 Niet meer actief

Hier ook een mama uit zwolle!!

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mag ik ook mee voor Zwolle.. heb er een paar jaar gewoond.. woon nu net aan de anderre kant van de ijssel.. Hattem.(officieeel gelderland). maar is zoooooooooooo dichtbij...hihihi.. Gezellig zoveel forumdames in de buurt..

@Helen.. kan me voorstellen dat je graag nu wat contacten op doet.. bij deze..Raalte is redelijk in de buurt.....ik zet de koffie pot wel aan....whahaha...

@Hier: moeder van 3 kids..jongen 6jr, dochter bijna 4 jr. en zoontje, 1,5 jr...en nr 4 wordt in november verwacht.. een meid als de beelden het goed hebben laten zien..mooi evenwicht dat ik zo......

14. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nijverdal! ;)

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier nog een mama uit Overijssel. Woon al 28 jaar in Zwolle :D

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik ben nog geen mama, maar in mijn hart wel!
    Mis alleen nog een kindje...

Ben in Almelo geboren, tot mijn 6e gewoond, daarna naar Tubbergen, tot mijn 21e gewoond, toen op kamers in Enschede, daar 2 jaar gewoond, toen even terug naar Tubbergen, om vervolgens mij bij vriendje in Deventer te gaan wonen, tijdens de koop van een huis, een half jaar in Wesepe bij schoonouders gewoond en nu woon ik in Olst!

Dus noem maar wat in die plaatsen en ken het vast wel!

Ik hoop dat ik me ooit echt bij jullie aan mag sluiten!

Liefs Loesie

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

Aug 18, 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    hier ook een mama uit deventer :d

18. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Borne ook aanwezig :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Kom oorspronkelijk uit Drenthe... 11jaar in Ruinerwold gewoond, daarna nog ong. 10jaar in Koekange en sinds nov. vorig jaar naar het o zo mooie Genemuiden....

20. TJB

TJB Niet meer actief

oldenzaal!

Share This Page