Wat grappig om te lezen dat er toch wel mensen hier op zwp uit de buurt komen!!! Of gewoon ook in Nijverdal wonen! haha.. Groetjes!
Dank u, dank u! Ja, vind het nog steeds een raar idee.. stom eigenlijk he!? Dat je hier gewoon zit te schrijven en mensen misschien maar een paar 100 meter van je vandaan wonen! (of nog niet eens haha...)
hahaa.. neuh hoor buuf hoe kom je erbij! Ben dan nu ondertussen wel benieuwd waar Yippiajee ergens woont!! Tell me! hahah... Ja, erg maf!
Dichter bij jou als bij mij! Misschien even een pb'tje naar jippie! Hellen.. je woont tijdelijk in Raalte? Waar woon je normaliter dan?
Zijn hier ook vrouwen uit Ommen of omgeving??? Nou is Nijverdal ook niet echt ver weg natuurlijk, hahaha
jij niet alleen.. moeten we maar een keer koffie drinken haha.. maar er is nog een nijverdal even kijken.. yippie
oke lachen... wie is dat ddan!!! wil het weten hahaha.. tjonge nou dames we moeten toi toi of de budde maar onveilig maken een keer..
Ik woon in Sliedrecht (dorpje in de buurt van Rotterdam). Ik werk daar nog en heb daar nog mijn huis te koop staan ..al meer dan een jaar. Zodra ik eindelijk eens van dat huis af ben en hier in de omgeving werk heb gevonden, trek ik in bij mijn Lief n de vader van mijn kindje in Raalte. Mja..ken hier dus weinig mensen, behalve de veelal mannelijke vrienden van mijn Lief. Vandaar dat ik hier eens ben gaan schijven. Beetje contacten met ladies uit het Ovrijsselse leek mij wel leuk. Al was het maar in het kader van mijn inburgering