Haay haay,, Ben dit topic helemaal uit het oog verloren vanaf vandaag maar weer een beetje opletten Liefsz
Hier ook iemand uit Kampen. Volgens mij zie ik je weleens lopen door de Flevowijk . Ach ja Kampen is ook niet zo groot .
Hier eentje uit Nijverdal! En zoals ik al las zijn dat er wel meer! @Remmar: Hoe gaat het bij jullie??
haha wat grappig!! Ik dacht een tijdje terug al zoiets! Dacht haar gezien te hebben! Maar dus toch! Wat leuk! Dan zullen die 2 de komende jaren wel samen opgaan in de groep haha! David heeft hem net weer weg gebracht, ik zit ziekjes thuis Maar bij ons gaat alles goed!
Jeps!! Ja, die rooie zie je niet zomaar over t hoofd! haha.. (hoewel?! zo rood is ze niet meer ondertussen.. ) Ja, zag David vanmorge wel! En vrijdags smiddags nog wel eens als komt halen! hihi.. hij heeft alleen geen idee dat ik dat ben, geloof ik.. hahahaha... (Nikki zit alleen aan de overkant. Maar 's vrijdags smiddags zijn de groepen meestal samen en dan zitten ze bij elkaar!) Heeft Levi het er naar z'n zin? Leuk stel daar bij elkaar he?! Ziek thuis?! he bah.... Beterschap dan maar!! (griepje?!)
Nee volgens mij heeft hij geen idee wie je bent haha. Ik herkende haar van je foto's op hyves haha. Smiddags hebben ze altijd een klein groepje jah, wel schattig om te zien al die kleintjes daar. Ik kom niet zo vaak i.v.m werk enzo. Maar als ik kom kom ik er altijd zo moeilijk weg haha. Levi vind het helemaal geweldig daar! Hoe vindt nikky het daar? Denk een griepje jah, maar is gelukkig al weer bijna over. Groetjes
Oh, gelukkig! ik ben dus niet de enige die daar een eeuwigheid blijft plakken!! haha... Ja, echt heeel schattig al die kleine wurmpies! Nikki vind t ook super daar! Heeft het enorm naar der zin! Als ze maar iets te kijken heeft, vind ze het allemaal prima! Zag ik het nou goed, heeft levi een hempje? (vorige week werd ie al bijna gejat door n ander kindje haha... die zat al bijna bovenop hem! haha.. arm kind! ) gelukkig, bijna beter!
Haha nee je bent niet de enigste, ik moet mezelf soms echt naar huis sleuren haha. Ja levi heeft een helmpje, had een behoorlijke afplatting aan de achterkant, zat met 5 wkn al bij de fysio, maar niets heeft geholpen, dus met 5 maand had ie al een helmpje en het verschil is al duidelijk zichtbaar! Ik hoorde al van david dat de kindjes z'n helmpje helemaal geweldig vinden, ze gaan met hun vingertjes in de gaatjes Straks zitten ze nog een keer vast en dan moet er 1 mee na huis haha! Levi leert nu mooi om voor zich zelf op te komen8) Begin nikky al dingen te ondernemen? zoals tijgeren enzo? Levi deed een paar weken geleden een poging maar gaf het al gauw op haha. Het duurd niet lang meer dat hij zelf kan zitten, nu valt hij nog om maar wordt wel steeds steviger daarin. Nikky dan?
haha.. klopt, paulien zei het vorige week! Toen er dus iemand bijna bovenop hem zat! hahaha... zie het al voor me! hahah.. sorry mevrouw, uw kind is met een ander mee naar huis!! haha.. Nikki gaat al paar weken in z'n achteruit! En tijgert nu vooruit! Tis zo'n leuk gezicht!! Ze probeert ook echt te kruipen, maar snap dan vervolgens nog niet helemaal dat haar armpjes ook mee moeten.. Met als gevolg dat ze elke keer op haar snoet ligt! haha.. (mopper de mopper) Alleen zitten doet ze wel steviger, maar denk dat dat nog wel ff duurt! madam vind de wereld vanaf haar buik gezien nog te interessant, geloof ik Maar wat gaat dat dan snel allemaal he?! Jemig.. een half jaar!! pff...
Jeps, ik is hierrrrrrrrrr!! Jij ook?! Aan de andere kant van de berg is het koud en regenachtig. Maar bij jullie natuurlijk weer niet, want t zou wel weer blijven hangen...