Overijsselse mama's (2B)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ceilo, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Hebben de kinderen vakantie?

Nee gelukkig niet ziek geworden.

Zo naar de kinderarts ben benieuwd.daarna na mijn werk extra werken.

Van jongste een koekjesrecept met hand en voetafdruk en oudste receptenboekje met allemaal tekeningen erop.manlief nog met oudste geshopt en luchtje gekregen.

Veel plezier nog op de camping ga duimen.voor lekker weer

2. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Hallo hallo

Mag ik mij hier ook aansluiten?

Wat een eenzame meiden hier in Overijssel
    Kan mijzelf helemaal bij aansluiten na mijn verhuizing 1 goede vriendin over gehouden maar die woont een half uurtje rijden dus zie ik ook niet zo veel

En nu ik herstellende ben van een hernia ben ik zo blij dat ik weer om de dag kan werken heb een maand lang in mijn uppie thuis gezeten
    Nu werk ik 3 uurtjes om de dag
    Ben trouwens ook 23 jaar en woon in de buurt van oldenzaal
    Klein uurtje van Deventer af

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    nee ze hebben geen vakantie hoor! kheb ze vanmorgen naar school gebracht... is een kleine 30 minuutjes naar huis ;) ze blijven tussen de middag over en dan haalt vriendjelief ze weer op vanmiddag.
    Morgen breng ik en dan blijf ik ff thuis,want dan is t maar een half dagje en dan hebben ze vrij ivm hemelvaart. volgende week hebben ze 3 dagen vrij gekregen ( ook op advies van de HA voo rmij,dat ik eruit moest ----> weg van huis) dus dan breng ik ze alleen maandag en dinsdag @ school :D

succes bij de KA! laat je het nog even weer weten??

Nou klinkt ook leuk wat je gekregen hebt zeg :D enne ga maar heel gauw duimen! het regent hier hahaha

Xx

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Tuurlijk mag je je hier aansluiten! Gezelly!!

Had je hernia? pfff vreselijk! gelukkig dat je weer kan werken,ookal is het maar een paar uurtjes!

Vanaf mijn huis is t een kleine 3 kwartier naar Oldenzaal en naar deventer 20 minuutjes ongeveer.... Hier op de camping zit ik ook een kleine 3 kwartier van je af trouwens! :D

5. p1982

p1982 Niet meer actief

yess bijna verlost van de kinderarts. ze ging nog even wat dingne nakijken over de lever en horen volgende week meer. Dan 31 mei nog terug komen en als dan alles goed is dan hoeven we voorlopig niet terug te komen. En mogen we fruithap gaan proberen.

Vanavond weer met mannetje sporten, helaas geen gram afgevallen deze week maar denk wel cm's dus vanavond even afwachten.

Nog plannen met hemelvaart? Mannetje is bij me ouders dakramen aan het vervangen. Me moeder komt hier heen en nichtje komt smiddags dus huisje weer vol hihi

Wat een weer vandaag, niet leuk meer

Welkom, gezellig mee praten

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Owwww kijk eens aan wat een goed nieuws!!! hopen dat je de 31e ook goed nieuws krijgt meis!! :D

Sportze vanaaf en duimen dat je dan in ieder geval centimeters kwijt bent!!

Huisje vol met hemelvaart... klinkt gezelly! Wij halen smorgen mn schoonzusje op (die is 10) die komt dat gezellig een dagje @ de camping,even leuk met de meiden spelen :D

Nee inderdaad het weer is niet zo leuk! Vanmiddag grotendeels droog gehad,maar als ik nu naar buiten kijk ziet het er ongeveer zo uit:

Bekijk bijlage 245626

7. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Bedankt voor het warme welkomDan zijn we hier nu met ons 4en?

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

yup.... just the 4 of us ;)

9. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Sorry voor mijn korte antwoord gisterMijn vriend kwam thuis en die is net iets minderdruk met zwanger worden als ik haha
    Hij vind het pas nodig als we na een jaar nog niet zwanger zijn om dan te gaan temperaturen e.d.
    Maar dat duurt mij allemaal veel te lang...

Ceillo wat balen dat het zo regent bij jullie gelukkig zijn de vooruitzichten voor morgen wel goed

En wat gaaf dat we allemaal op redelijke afstand van elkaar wonen misschien leuk als we allemaal zwanger zijn om eens ergens te gaan bqq o.i.d.

Voor nu allemaal een fijne dag toegewenst
    Ik ga werken ben om half 12 weer vrij oef wat een lange dag :p geintje hoor

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

ach joh... kort antwoord of niet,je dacht er ff aan :D

ja het regende gisteren echt hard! Nu schijnt de zon volop ,alleen waait t vrij hard,maar de temperatuur is prima! :D

Ja... mijn exriend was ook nooit zo druk met zwanger worden ( lees zwanger maken) van mij,maar vriendlief nu,sleepte me toennet bijna aan mn haren mee naar de slaapkabine toen de kids naar de "kinderboerderij"waren,want tsja.... gisteravond was t er niet van gekomen,de jongste was de hele tijd wakker en daarna waren we gigamoe! hahaha :p:p :cool::) en temperaturen en ovulatietestjes zou ik er persoonlijk ook pas na een geruime tijd tegenaan gaan gooien denk ik.. :(;)

Heb je lekker gewerkt vandaag??

enne BBQ-en is altijd goed.... ook als je niet zwanger bent hoor! :p Ik heb best een grote tuin en ben wel in voor een beetje gezelligheid! :D

Ik ga maar eens wachten tot mn ouder weer terugkomen @ de camping... die waren even een dagje thuis en mn moeder had thuus een grote pan eten gemaakt en kwamen zo hierheen :D YUMMIE!!

Xx

11. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Ach ja hè kerels...Die van mij is gelukkig wel druk met zwanger maken hoor
    Hij heeft alleen engelen geduld en aangezien mijn baby kriebels al een tijdje kriebelen (lees paar jaar) ben ik er wel heel druk mee
    Ik temperatuur alleen de ovu testen mogen nog een poosje wachten
    Wil graag weten of we nu wel of nietig het juiste moment geklust hebben haha

Het werken was vermoeiend en ben eigenlijk ook zoooo klaar met die rot rug
    Dan moeten we idd als straks het mooie weer voor een langere tijd aan breekt maar eens met ons allen bbqen
    Mijn tuin is niet geweldig groot maar heb wel een grote bbq van vriend lief voor mijn bday gekregen zon mooie stenen die wou ik al zoooo lang hahaha

Ben je alweer terug van de camping?
    Hoop dat het weer alsnog beter is geworden en dat het klussen wat moois voort mag brengen haha ik duim vast voor je
    En nog een leuke hemelvaartsdag gehad?
    Wij hebben heerlijk met de hond in het bos gewandeld en daarna een ijsje gehaald :D mjammie

Fijn weekend alvast!

12. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja zoals bij jouw snap ik dan wel hoor,dat je dan wel even wil weten of je het juiste moment te pakken hebt gehad! :D Je wacht al zo lang eigenlijk he ?!!!!

Ja was je laat klaar?? heh Bah!! en wat lief dat je zon BBQ hebt gekregen! Die vind ik ook zo leuk! Wij hebben een zelfgebouwde bbq..... een hele leuke... gewone klinkers in de rondte gestapeld en dan een uitgeslepen molensteen erop met een rooster.... heel simpel,maar heel leuk en een kolenbbq geeft toch wel t lekkerste vlees :p

ik zit nog steeds op de camping!! t/m 2e pinksterdag! Wat een luxe he :D :D en ja met dit wer is t al prima vol te houden... vanmiddag was t hier gewoon TE warm om ni de zon te zitten zelfs! Moesten de schaduw opzoeken LOL

Gisteren was mn schoonzusje (van 10) hier op de camping en die is blijven slapen.... vandaag weer teruggebracht.

Ooooowwww heb jij een ijsje gegeten?? Ik ook! idd YUMMIE!!!!

Plannen voor t weekend?? uuh ja... nix doen... bbq-en (net zoals vanaaf) lekkere vers gebakken broodjes eten enne vooral verder nix doen en genieten van de kids!!

Ga jij nog wat leuks doen??

13. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Oooh ik zit te bedenken hoe jullie bbq eruit moet zien lijkt me echt een super gaaf idee met zon mooie molensteen een historische bbq hahaEn idd ik wil ook niks anders dan kolen vind dat ook een geweldige smaak afgeven
    En dat gedonder met die gasflessen hoeft voor mij ook niet ben je halverwege met eten gasfles leeg zie dan nog maar ergens bij te vullen
    Neeeee lang leve de kolen

Heerlijk dat je nog op de camping zit zeker een luxe tot 2e pinksterdag

Toevallig zijn we vandaag voor het eerst naar de sauna gegaan was best even wennen maar verder heerlijk
    En als kers op de taart uit eten in het dorp
    Een heerlijke afsluiter van de dag

Hoop dat het voor jullie eveneens een mooi weekend was en dat jullie niet zijn weggebrand in dit o zo mooie weer

Zonze nog en groetjes

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Als ik thuis ben zal ik wel s ff een foto maken ;)

en ja t is echt heerlijk hiero! De kids gisteren helemaal verbrand *bloos* ik had natuurlijk geen zonnebrandspul bij me! OEPS!!

Heerlijk joh,.... de sauna! relaxxxxxx en dan nog uiteten! Gezelly!!

Ik ga maar s even weer verder rtl4 kijken..... ben om 21.30 trouwens vergeten online te zijn bij de recordpoging! zo stom!! hahaha maarja t was zo gezelly buiten met alle buurtjes :D

15. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Ach gezelligheid gaat voor hè!Wij lagen al vroeg op bed vast oefenen voor over een paar dagen haha

Oei wel schrikken de kids verbrand geen blaren ofzo?
    Koelen met yoghurt haalt direct de brand eruit
    Deed mijn oma altijd bij mij

Zo ff met de hond naar de dierenarts
    Alle entingen halen voor vakantie en gelijk ff ontwormen
    En dan moeten we in Frankrijk ook nog een dierenarts zien te vinden
    Die daar de hond kan ontwormen anders komen we Ierland niet in
    Pff wat een gedoe

Zo ik ga nu nog ff van het lekkere weer en mijn vrije dag genieten
    Groetjes en genietse aan die kant

16. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahaha nouja oefenen is altijd goed he :p even alles weer verfrissen :p

nee verder geen pijn of blaren ofzo.alleen rodigerigheid whhaahaha wat een woord weer!

jeetje dat is inderdaad een gedoe! maarja dan heb je ook wat he :p

ik houd het kort vandaag,beetje last van accuutte lusteloosheid!

toedeloetjes!! Xx

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    onderstaande net ook in het NODtopic geplaatst..... ik moest t even kwijt...

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Hallo meiden?!?!

Hoe is het hier met jullie?!?!

19. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    CEILO lieve schat Sorry dat ik nu pas reageer (heeft schaamrood op kaken)
    Ik kon ons hele topic nietterug vinden dus ging ervanuit dat je niet geantwoord zou hebben
    Nu zie ikdat je al 3x geantwoord hebt...
    Sorry sorry sorry
    Wat een gedoe met je man... Is alles nog weer goed gekomen?
    Denk dat ik mijn vriend dan zo op die plek opgezocht had en zou zeggengoh dacht dat je daar en daar heen moest
    Maar nu heb ik natuurlijknog geen kids die op sleeptouw moeten...
    Pfff kearls!! Soms lijkt het zo fijn om zonder ze te kunnen haha
    Hoe is het ondertussen met je?
    Lekker bij gekleurd?
    En de kids ook?
    Las in het nod topic dat jij ook op het wachtbankje zit...
    Ik dus ook wat balen is dat want ik heb zooooo weinig geduld met dat soort dingen
    We hebben rond m'n ei 5 dagen geklust dus heb hem sowieso niet gemist hahaha
    Heeft ML geen roet in het eten gestrooid met z'n vreemde ritje rond je ei?
    Hoop dat we deze maand samen op roze mogen komen
    En voor jou zelfs nog veel meer als ik zie hoe lang jullie al bezig zijn
    Nogmaals sorry voor mijn late late reactie
    Geniet nog lekker van het mooie weer

Groetjes van deze kant

20. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Ja in-der-daad!! Ga je eens schamen :p hahaha

Ja ach t gaat wel gewoon zn gangetje weer,maar zoals nu ook,hij is wéér weg!
    Gisteren liet ie me al alleen zitten met de campingzooi en nu is ie ook weg om te “chillen” en komt pas rond 5 uur weer thuis,nadat ie vanmorgen uitgebreid uitgeslapen had ( en ik de kids al naar school en al)
    Kben toch geen (sex)hotel!!
    Ja nee ik kon niet weg,anders had ik mook echt wel opgezocht,maargoed,hij scheen echt daargeweest te zijn waar ie zei waar ie was,dus tsja…

Verder allemaal heerlijk bijgekleurd!

En ja op t wachtbankje… Blegh! Helemaal nu Pfff

Oewwww 5 dagen geklust ja… lekkerlekker!! :D
    Bij toeval kwam ik erachter dat we t volgens de zp-calculator precies hebben gedaan op mn vruchtbare en erg vruchtbare dag,maarja t was lepeltje/lepeltje sex,dus geen idee of ie er ver genoeg in zat om ze ver genoeg te kunnen schieten (sorry wat een onderwerp).
    Ben ik twijfel of ik hierna nog wel verder moet gaan met klussen….,wat heb ik immers aan een kerel die zn eigen leven wil blijven leiden?!?! (lees eerdere berichten van mij in het nodtopic;))

Hoelang we bezig zijn valt wel hoor,dit is de officiële 2e ronde pas.

Kheb je btw ook een PB gestuurd! :D

Deel Deze Pagina