Er zijn veel forum's over afvallen maar ik kan er geen vinden over zelf afvallen met eiwitpoeder. Gisteren ben ik begonnen met eiwitshake's te nemen. Deze heb ik besteld via eiwitpoeder.nl. Omdat ik het bij een dietiste te duur vind wil ik het zelf gaan proberen.Nu wil ik ervaringen delen met "soortgenoten" die ook een eiwitdieet volgen op hun eigen manier.En daarnaast lichte maaltijden met zo weinig mogelijk koolhydraten. Misschien kunnen we tips en recepten uitwisselen. Dit is mijn idee van de dag indelen: s'morgens shake met water aangemaakt. s'middags shake aangemaakt met sodamelk of yoghurt. tussendoor een bouillon van opkikker of komkommer/tomaat. s'avonds lichte maaltijd met weinig koolhydraten. 5 koppen groene thee per dag schijnt mee te helpen en natuurlijk veel water drinken! Ik hoop op reactie's.Samen zijn we sterk!
Is Cambridge dieet ook niet met eiwit shakes? Hiervan is al wel een topic geopend. Misschien kun je daar eens kijken?
Heb je al uitgezocht of je na dit dieet weer gewoon kunt gaan eten? Want het klinkt als een dieet met HEEL weinig caloriën en dan gaat je lichaam in een soort overlevingsstand. Als je dan eens een keer iets eet wordt het meteen opgeslagen.