@ leonietje hoop voor je dat je idd snel mag bevallen. Ik was een week over tijd. maar elke dag als je wat voelt denk je.. begint het nu? haha eerst was twijffel maar als het echt is nou dan voel je t wel hoor! Jarno is dec ook alweer 1 geworden jee wat gaat dat snel! maar je weet al dat het een jongentje word? Greetz
Dat hoop ik ook niet, ben het wel beetje zat nou die dikke buik. De verloskundige vertelde me dat ze niet zeker wist of hij wel zou blijven zitten tot 40 weken, want ze heeft inwendig gevoeld of hij al ingedaald was en mijn baarmoedermond bleek al iets week te zijn en hij lag al "startklaar", maar tjah dan kan het alsnog lang duren, hij komt toch wanneer hij zelf zin heeft. We will see!
@ Dani84: Ja we weten al dat het een jongetje wordt. Ik kan al wel merken inderdaad dat het zich klaar maakt daar onder haha.. beetje gezeur, soort menstruatiepijn, maar dan heel lichtjes, dacht inderdaad ook, zal het vannacht nou gaan gebeuren, maar helaas, hij zit er nog haha.. Mijn moeder zei ook al, zolang je nog twijfelt of het uberhaupt weeen zijn, dan zijn het geen weeen, als je dat voelt weet je het gelijk. Ben benieuwd. Ben er wel super klaar voor. haha.
Leuk dat je weet dat het een jongentje word kun je ook t kamertje kleertjes enz allemaal uitzoeken in jongens stijl! Ja als je iets graag wilt dan duurt wachten lang he haha vervelend als je constant pijntjes hebt op gegeven moment denk je ook van nou zet eens door! haha Hoop echt voor je dat de kleine man snel komt! succes!
ja daarom wouden we het ook graag weten, is gewoon makkelijker met kleding enz. kopen en ik was natuurlijk veel te nieuwschierig haha.. Oh is niet constant hoor die pijntjes.. Valt nog reuze mee. Heb een hele makkelijke zwangerschap, niks te klagen! Is logisch dat je het voelt als hij indaald, wordt wel allemaal opgerekt enz. daaronder, haha.. Maar je bent gewoon die buik enz een keer zat, al dat extra gewicht wat je mee moet slepen elke keer, pff dat is gewoon vermoeiend. ik wil alles nog graag doen en je merkt gewoon dat je steeds wat minder kan, dat is soms erg frustrerend voor mij, moet me daar toch gewoon bij neerleggen. Maar verder voel me helemaal top en prima hoor. Mag eigenlijk in mijn handjes knijpen, dat het allemaal zo soepel is verlopen tot nu toe. Nou de bevalling nog hihihi.. Maar dat gaat helemaal goed komen, is er nog nooit 1 blijven zitten haha
Haha nee idd er is er nooit een blijven zitten. Fijn dat het allemaal tot nu toe zo soepeltjes is gegaan. Ik heb met 36 a 37 weken in t ziekenhuis gelegen met nierbekonstekingen enz.. was niet fijn de laatste loodjes waren ook wat zwaarder en ik was van de trap gevallen e.d. haha maar goed t is ook allemaal goed gekomen hoor!! Ik wil evt als er een 2e mag komen ook wel weten wat het is maar manlief totaal niet! haha
Wij wisten van te voren niet dat het een meisje was. Ik vond het wel heel speciaal dat we het niet wisten, al was het wel moeilijk af en toe. Ivm groeiachterstand van ons meisje (tenminste, dat dachten ze, bij geboorte van ze 54 cm en 3590 gram!) had ik elke twee weken een echo, en op het laatst zowat om de dag, dus de verleiding was steeds wel heel groot om het toch te vragen. Maar heb me toch in kunnen houden! Het moment dat ze Evy bij me neerlegde en dat we hoorden dat het een meisje was vergeet ik nooit meer. Huilend zei ik dat haar naam Evy was. Ben een beetje in een sentimentele bui geloof ik. De "werktitel" was trouwens brammetje. Op de sinterklaascadeautjes anderhalve maand van te voren stond "brammetje", en constant was het: hoe is het met brammetje. Was erg grappig, vooral toen een buurvrouw even verderop een jongentje kreeg die Bram heet.
lijkt me opzich ook wel heel mooi als je het niet van tevoren weet inderdaad. Maar vind het zo al spannend genoeg, haha.. Die van ons heet nou nog "de kleine", omdat we de naam lekker geheim houden. Ze hoeven natuurlijk nog niet alles te weten haha. We waren er wel heel snel uit, gelukkig, vond het al moeilijk genoeg om een naam te kiezen. Dan is de verleiding inderdaad erg groot als je zo vaak een echo hebt, ik zou dat niet vol kunnen houden haha.. Ik ben veel te nieuwschierig.. Ik heb zelf 6 echo's gehad, 2 bij verloskundige en 4 bij kiekeboe in Enschede. Eigenlijk zouden dat er ook 2 worden, maar de eerste keer ging het echo apparaat kapot, waardoor we hem maar 5 minuten hadden gezien, dus mochten we nieuwe afspraak maken. 2de keer ging alles goed, konden ook gelijk geslacht zien. 3de keer lag hij met zijn gezicht in de placenta, waardoor ze geen mooie foto's kon maken (hahaha hoezo eigenwijs), dus mochten we weer terugkomen en 4de keer lag hij weer met zijn neusje in de placenta, maar toch redelijk mooie foto's kunnen krijgen.. hahahaha Gister generatie 2010 gezien op tv, waarin ze 3 bevallingen lieten zien, pff ik kan er niet naar kijken, de tranen rollen dan over mijn wangen als de kleine op de buik wordt gelegd. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik zelf lig te puffen haha... Als ik hier al zo emotioneel van wordt, laat staan bij mijn eigen bevalling. haha
Hey, Heb zelf een "pretecho" gehad bij Baby in Beeld in Hengelo. Ons meisje was ook heel eigenwijs, wilde ook niet goed 'in beeld' gaan liggen. Hebben wel een paar redelijke foto's kunnen krijgen, en hebben ook een DVD. Voor haar ook wel grappig dat ze dat straks terug kan zien. Oh ja, dat moment is zooooooooooooooo mooi! Je vergeet echt alles om je heen. Kan de emoties nu nog voelen, als ik er aan terug denk... Fijn weekend. Wij gaan morgen met zn drietjes naar mijn moeder, die in Haarlem woont. Alweer een paar weken niet gezien, dus veel zin in! Maar eerst morgenochtend met ons meisje naar de kapper, want haar haar is zo lang dat er echt een beetje model in geknipt moet worden! Groetjes
Olst...lekker dicht bij elkaar! (kom uit Tubbergen, ben import...hoop binnen nu en 2 jaar toch weer die kant op te gaan!)
Ha grappig!! m`n man komt oorspronkelijk uit Olst ik Hattem dus op de helft... (nou ja helft..haha) gaan wonen in Wijhe. Waar ergens in Olst? Oudere of nieuwere gedeelte? x
Niet in Olst zuid, vlakbij de vijver laten we maar zeggen, in een hele bekende laan...die met de K begint! Grappig zeg, dat we zo dichtbij elkaar wonen! Marsab, ik heb familie in Rijssen en Nijverdal wonen! Liefs
Oke! M`n schoonouders wonen ook nog in Olst maar das meer tegen industrie terrein aan. Komt je man oorspronkelijk uit Olst dan? Groetjess
Nope, mijn mannetje komt uit Wesepe...(klein gehucht in de buurt) hij woonde op zichzelf in Deventer, maar we wilden niet in de stad wonen en ook niet in zo'n klein dorpje. Olst was een mooie middenweg... Je bedoelt bij de meente in de buurt?!?
Ja bij de meente. Ik werk in Deventer kom dan langs wesepe. Is idd klein gehucht haha Ja dan is Olst wel een mooi dorp. maar zou liever in Wijhe wonen als Olst hoor!
Haha...ik kende het alle2 nie... Maar we hebben uiteindelijk voor Olst gekozen, omdat daar wat vrienden van ons woonde en vrij veel familie van vriendje... Dus dan kom ik nog af en toe een bekende tegen in het dorp, haha! Ja...Wesepe...daar zit zelfs geen supermarkt! Ben je de melk vergeten, mag je weer helemaal terug! Bah! We hebben een half jaar bij schoonouders ingewoond, ivm sleuteloverdracht ons huis...vond het helemaal NIKS! (terwijl schoonouders wel aardig zijn!)
Haha nee dat kan ik me voorstellen!! Nou ja wel fijn dat je nu hier je plekje hebt gevonden enne... genoeg supermarkten bij elkaar