Overijsselse meiden club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dani84, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Ligt er bij jullie ook nog zo`n sneeuw?? Hier dooit het gelukkig wel iets maare ik ben er nu wel klaar mee met glibberen en glijden..
    Wat jullie?

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hallo, hier nog iemand uit twente!!

Ik ben inderdaad ook zat van die sneeuw... ik wilde toen straks met de fiets met de kleine naar de winkel.. dat schiet dus echt niet op.. ben maar gaan lopen was veel te bang dat we onderuit zouden gaan.....

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja dat ken ik. Bij ons voor was de straat mooi schoon dus ik denk ook hop ff op de fiets. Fiets de bocht om 1 grote ijsplaat..

4. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Ben er ook wel klaar mee, inderdaad! Kom maar op met de lente! Overal leuke zomerkleertjes voor die kleintjes, en je hebt er nog niets aan!
    Was gister tijdens de carnavalsoptocht (Oldenzaal), ook mooi koud. Maar mijn meisje zat lekker warm in haar Knorretje pakje!

Leonie, hoe is het met je? Houd je het nog een beetje vol?

5. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    @ Anno: Ja gaat nog hier, wordt wel met de dag zwaarder nou, vooral lichamelijk. Maar hij heeft helemaal gelijk, ik zou ook nog even blijven zitten met deze kou buiten haha :D
    Optocht heb ik lekker binnen vanaf de tv gevolgd, dus lekker warm bij de kachel. Verder heel rustig weekend gehad, geen carnaval voor mij dit jaar.

6. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Groot gelijk heb je hoor, dat je lekker binnen bent gebleven. Ben zelf niet zo'n carnavalsvierder (kom oorspronkelijk uit Haarlem dus er ook niet mee opgegroeid), maar de optocht kijken met mijn kleine Knorretje was wel leuk.
    Sterkte met de laatste loodjes!

7. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    @ anno: dankje! Gaat wel lukken ;) Nou normaal gesproken vier ik alle dagen carnaval, maar dit jaar moeten we het maar overslaan, had er ook weinig behoefte aan in deze toestand haha.. Maar was wel ff wennen om de optocht via de tv te bekijken terwijl je normaal altijd langs de kant staat te vieren.

8. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Ja, gek dan he? Kan me wel voorstellen.
    Wij hadden toen een hele kerst en oud&nieuw, ik was 30 december uitgeteld. Durfde met kerst niet naar Haarlem te rijden, en je zit tegen die tijd toch wel te wachten. Oud&nieuw was helemaal raar (volgens mij lagen we om 01.00 uur al in bed!). Mijn vriend kon niet drinken vanwege het rijden, wist namelijk al dat ik in het ziekenhuis moest bevallen. Als we toch eens hadden geweten dat onze kleine pas op 18 januari geboren zou worden, haha!

9. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    Nou vanmorgen naar de verloskundige geweest, ze heeft me even een handje geholpen en heeft me gestript. Ben benieuwd of het nou op gang komt, zou mooi zijn.. maar afwachten :D Spannend!!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oei spannend!! Hopenlijk komt het op gang en duurt het niet lang meer!! Succes!!

11. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Zeker spannend! Sterkte en succes, hoop voor je dat je gauw je kindje in je armen hebt!

12. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    Nou ik ben de trotse moeder van Glenn geboren op 19 februari 2010 om 6:12 uur :D:D Het heeft dus toch geholpen, het strippen, want diezelfde avond begonnen de weeen!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Toppie! Van harte!
    Geniet er lekker van! Alles goed gegaan?

Liefss

14. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hey Leonie,

Van harte gefeliciteerd!!!!! Hoe is het met jou, en met Glenn??

Geniet er lekker van meid,

Groetjes!

15. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey.

Ik kom ook uit het wonderschone Overijssel en wel Twente !
    Ben nog niet zo lang hier lid, maar vind het wel een leuke en nuttige site.

groetjes Loes

16. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    Ja gaat goed hier! We genieten met volle teugen van ons mannetje en alles is goed gegaan. Erg snelle bevalling van 9 uurtjes en na 22 minuten persen lag onze trots op mijn buik. Hij is helemaal gezond en doet het goed! Ik ben nog niet helemaal de oude, wou vandaag even stukje lopen buiten, maar had al gauw in de gaten dat ik niet ver kwam haha.. Hmm toch maar wat rustiger aan doen, maar verder is alles helemaal prima!

17. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hai Leonie,

Fijn te horen dat het goed gaat! Hopelijk wordt het snel beter weer (en komt de sneeuw niet terug!), dan kun je straks lekker veel wandelen met je kleine..!

Hier ook alles goed. Mijn dochter Evy is heel erg verkouden, met veel hoesten, maar verder gaat het hartstikke goed. Na bijna tien maanden (vanaf dat ze drie maanden was) is ze sinds 1 februari eindelijk van de spreidbroek af, en ze is zich nu aan het optrekken en aan het staan aan de tafel enzo. Echt zo leuk!!!!

Fijn weekend,

Groetjes!

18. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    Hey Anno,

Mooi dat het spreidbroekje eraf is bij je dochtertje!
    Het weer is al stukken beter nu, lekker zonnetje 's middags, heb nog niet echt gewandeld buiten, misschien van het weekend even lekker wandelen met Glenn, vriend en hond. Was voorheen nog iets te duizelig om hele wandeling te maken..
    Ja lijkt me ook erg leuk om te zien hoe ze gaan staan en eerste stapjes alleen zetten.. maar dat duurt nog even bij mij haha ;)

19. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Lekker he, eindelijk naar buiten. Jij gaat straks lekker wandelen, wij gaan hopelijk van het weekend voor het eerst fietsen met ons meisje want daar was het steeds nog te koud voor.

Voor mij verder morgen een spannende dag: na 7,5 maand werkloos thuis te hebben gezeten begin ik morgen aan mijn nieuwe baan als secretaresse bij Edith Stein (pabo) in Hengelo!

Alvast veel wandelplezier!

Groetjes

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Bij ons bij de ah hebben ze gister, vandaag, morgen en zaterdag samen met porfiportret foto`s maken voor 2,50.
    je krijgt er dan een gratis en de rest kun je als je wil bij bestellen!
    Zo leuk! Ben vanmorgen met Jarno geweest. :D

@ Anno fijn dat het spreidbroekje weg is. Oh lekker op de fiets! maar vrijdag wil die weer natte sneeuw hebben dus brr!! Hoe was / is je eerste dag?

@ Leonie buitenlucht knap je van op! heerlijk! vooral het zonnetje. :)

Groetjes!

Deel Deze Pagina