Overijsselse meiden club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dani84, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hey,

Eerste dag was errrrg leuk! Wel heel vermoeiend na weer zo'n lange dag thuis zitten, maar eerste indruk is zeker goed! Ja, zie net ook dat het weer behoorlijk gaat vriezen van het weekend. Da's mooi balen.... IK WIL LENTE!!!

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hoe is het hier met iedereen?

Ik vergeet helemaal hier te kijken omdat ik zo druk bezig ben met het schrijven bij de bevallingslijst...

3. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    hier iemand uit Nijverdal :D

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    En hier iemand uit Ommen! :D

5. geriannes

geriannes Actief lid

8 jun 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    en hier is er eentje uit dedemsvaart

6. Hallo meiden,

Zie ineens een Overijsselse meidenclub staan, ik dacht daar moet ik mij even melden!

Ik kom uit Goor, ben hier zo'n 3 jaar geleden komen wonen, woonde eerst in Enschede.

Ken weinig mensen helaas in Goor, dus veel op ZP te vinden!

Heb een zoontje Tygo van ruim anderhalf.

Hoe is het met jullie?

grtjs

7. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi Chantal,

Welkom! :)

Ik woon in Oldenzaal, en heb een dochter van (vandaag) 14 maanden: Evy. Ik werk nu in Hengelo, maar heb een tijdje in Goor gewerkt bij Daniels Huisman Advocaten (zitten nu in het oude gemeentehuis, maar toen nog in de Grotestraat, dus in de pauze mooi winkelen altijd! ;)).

Bevalt het verder wel goed in Goor?

Groetjes!

8. @ anno1977: dankjewel!
    Aha, dus je kent Goor ;)
    Meestal doe ik op maandagmiddag ff het rondje door het centrum, hahaha!

Ja op zich bevalt het redelijk, ik woon in een leuke straat en dichtbij het centrum, maar het is hier t.o.v. Enschede erg rustig en ook weinig te doen natuurlijk, daarnaast vind ik contacten leggen hier best moeillijk, dus dat is zeker wel een nadeel.

Maar goed, wie weet komt dat nog!

Zo gister heerlijk dagje gehad zeg en vandaag ziet het er ook lekker uit....
    Zometeen naar peutergym en misschien duik ik vanmiddag wel de tuin in!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

Het is idd lekker weer! Gister ook al wel ff gewandeld maar zoonlief dubbele oorontsteking dus een abkuurtje gister bij de huisartspost gekregen.
    Vandaag moesten we eigenlijk naar t CB maar ff afgebeld, want die prikken word toch niet wat!
    Zijn de laatste voor voorlopig dus dan maar ietsje later hoor.

Als Jarno slaapt denk ik dat ik ook ff de tuin induik als het zo blijft!! :D

10. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi,

@chantal: begrijp wat je bedoelt! kom zelf oorspronkelijk uit Haarlem. Heb 4 jaar in Amsterdam op school gezeten (op loopafstand van het Leidseplein) en twee jaar in de Kalverstraat gewerkt. Om dan in Oldenzaal te komen wonen is ook wel even omschakelen, haha!

Moet vandaag ook met mijn meisje naar het cb. Laat de prik ook niet doorgaan want volgende week moet haar traanbuisje doorgeprikt worden onder narcose en als ze ook maar enigszins ziek is gaat het niet door en dan moet ik weer een paar maanden wachten. Dat risico neem ik liever niet....! Ik ga er wel heen want vind het altijd wel gezellig (heb een leuke arts en verpleegkundige) en ben wel benieuwd hoeveel ze weer gegroeid is!

Geniet van het mooie weer allemaal! Hier is het nog bewolkt, maar hopelijk komt de zon er snel door!

Groetjes,

Deel Deze Pagina