Ik zag dat er een tijd geleden iets was geopend voor mama's uit Utrecht, maar die is nu gesloten. Er kwamen niet veel reacties op dat topic. Vandaar dat ik zelf maar iets plaats, want ik ben op zoek naar mama's uit de stad of omgeving Utrecht. Mogen ook mama's in spe zijn hoor. Ik heb zelf een zoontje van 2,5 jaar en nu zwanger van de tweede. Ik zou het erg leuk vinden om mee contact te hebben met andere moeders. Een reactie zou erg leuk zijn. Groetjes, Cheyenne
Zal ik me dan ook maar even aansluiten? Ben Manytroubles, 34 jaar en heb een dochter van bijna 22 maanden (pfoe...wat gaat het hard...) Ik woon niet in Utrecht-stad maar in Leidscherijn. Maar goed, dat is toch ook bijna Utrecht?! Groetjes Manytroubles
Hoi hier een Leidsche Rhijn-- UTRECHT! bijna mama... Ons wondertje word in December verwacht.. Ja bij het andere topic werd weinig gekletst, jammer he?! Ik heb het een paar keer geprobeerd maar te weinig reacties..
O het wordt toch nog gezellig in dit topic. In principe is Leidse rijn en houten enzo voor mij net zo goed Utrecht, allemaal Randgemeentes. Ik woon zelf in Hoograven (Utrecht Zuid). Dat ligt naast Lunetten, tegen Nieuwegein aan.
Leidsche Rijn is gewoon Utrecht ik dacht zeg alleen de wijk er ff bij zodat je weet welke richting je moet denken
Vraagje voor juffie2008: Aan je naam te zien sta je voor de klas? Ben ik benieuwd naar. Ik ben zelf namelijk leerkracht in het basisonderwijs. Manytroubles
Hier nog een Houtenaar....en daarvoor een Leidsche Rijner (Parkwijk). Heb een dochtertje van ruim 7 maanden en numero 2....is nog niet onderweg hoor hahaha. Eerst maar eens wennen aan 1 dondersteen in huis.
Hier de TS van de vorige, ben van naam veranderd! KOm uit Utrecht, 25 jaar en meld me dan ook maar weer eens hier. Onze kleine man is nu 11 weken Groetjes
Gezellig, al die mama's die uit de buurt komen (en juf zijn! Ik heb aankomend jaar trouwens groep , groep 6 en groep 8 en ben boouwcoordinator bovenbouw. Wat schiet de vakantie alweer op he?!)
Jah joh! Volgende week al weer de eerste vergadering.. Wel lekker ik start met een groepje van 15 kids.. Lekker rustig.. Eind dit schooljaar had ik 26 kleuters.. Ik wist niet waar ik ze moest laten...zo vol was ons lokaal
Ik ben geen juf maar moet wel weer bijna aan het werk na mijn verlof en vakantie..nog helemaal geen zin in. Vandaag een rustdag gehad ben beetje grieperig, als het maar niet de mexicaanse is.aarggghhhhh. Ook nog bij de tandarts geweest 2 gaatjes laten boren en nu erge pijn, heb al naproxen genomen maar helpt niet echt. Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Groetjes Mamalous
@juffie2008 Ja, ook wij hebben volgende week alweer de eerste vergadering. Echt helemaal geen zin in.... En kleuters: Bewondering! Ik heb het anderhalf jaar gedaan, maar het is niks voor mij! Geef mij maar groep 8! @mamalous Tandarts....verschrikkelijk. Ben als de dood. Ben al 3 jaar niet geweest en had als goed voornemen om deze vakantie weer eens een afspraak te maken, aangezien mijn kleine meisje ook een keer zal moeten. Maar dus nog niet gedaan....Heb nog anderhalve week voor de vakantie voorbij is En leuke dingen...vandaag bij een vriendin op visite geweest. Haar dochter is een jaar jonger dan de mijne. En dan zie je weer eens hoe hard die meiden groeien! Morgen een lekker dagje voor mezelf want het meisje gaat naar het kinderdagverblijf. Kan ik eindelijk mijn boek uit lezen. (Versplinterd, Karin Slaughter) Groetjes Manytroubles Groetjes Manytroubles