voor verjaardag bijna 2 jarig jongentje duplo beestjes of trein?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marilouise, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo dames onze zoon wordt over een ruime maand alweer 2 jaar en nu willen we hem duplo geven hij is hier helemaal weg van! maar nu de grote vraag welke gaan we hem geven.

Ons budget is niet toereikend ze beiden te kopen moet wel leuk blijven he!

we hebben de treinbaan gezien.
    de 'dierentuin"
    en iets van cars een wasserette ofzo

wat zouden jullie doen?

we vragen verder ook duplo voor hem en we weten dat die ook een parkeergarage krijgt met een paar auto's deze is niet van duplo

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Dat is een lastige. Hier heeft donze dochter als geboorte cadeau een duplotrein gekregen. Omdat zij nog wat klein is ;), speelt haar grote broer hier nu mee, hij vindt het prachtig. Alleen moeten wij nog wel helpen met het leggen van de rails, het lukt hem nog niet om een aanlsuitend geheel te maken. Maar de trein rijdt ook gewoon op de grond, dat is wel praktisch.
    Daarnaast heeft hij ook veel duplodieren, die vindt hij ook prachtig. Totdat we de trein hadden speelde onze zoon ook veel met de dieren en bedacht hier hele verhalen omheen.
    Ik zou bijna zeggen, 'kies wat je zelf het leukste vind' ;). Samen spelen is namelijk heel leuk :).

Groetjes Mariska

3. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Dierentuin! Kan hij meer variërend mee spelen en fantasie uitbreiden. Volgend jaar trein of eens tussendoor als die in de aanbieding is.

4. marilouise

heb ook zitten denken om zelf de trein te geven en aan familie wat losse dieren te vragen (voel me net een klein kind vindt de duplo net zo leuk als zoonlief )

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn houdt enorm veel van treinen, maar met alleen één duplotrein kan hij niet zoveel. Hij speelt graag rollenspelen, dus de treintjes van thomas van de houten spoorbaan zijn geweldig voor hem.

hij heeft de duplo dierentuin en die is echt favoriet hier! Net hebben we nog met zn drieën gespeeld dat de beer in het krokodillenmeer was. En dat verzint hij dan echt zelf.

Ik zou dus eerder voor de dierentuin gaan, puur omdat ik zie hoeveel Finn hier mee doet en wat hij er mee doet.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier zijn dieren een groot succes, maar beide zijn denk ik erg leuk (trein hebben we niet).

7. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Dilano heeft van ons de treinenset van lego(duplo) gekregen voor zijn 2e, en hij vind het geweldig. Ik heb daar naast aan mijn s.v leren tellen van lego gevraagd en aan de rest ook duplo dingen. Hij speelt het meest met de trein. Maar het hondje vind hij ook geweldig.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft toen hij 1 werd de dierentuin gehad, speelt hij nog steeds vaak mee! (alle dieren moeten auto rijden:D). Voor sinterklaas krijgt hij de trein (maar die rijd niet op de grond door? @ikke20, welke heb jij dan?). Hij is helemaal weg van alles wat met vervoer te maken heeft, (vracht)auto's, schepen, treinen, kranen etc.

Lastig te adviseren, ken je kindje niet. Maar die van cars zou er hier niet inkomen:D

9. marilouise

Ik vindt het moeilijk,

Hij is helemaal gek van treinen, boten auto's wonen aan een dijk en zien veel boten voorbij komen teven kan hij vanaf zijn kamertje de trein zien rijden ook auto's vracht auto's zijn zeer geliefd, nu heet hij vorig jaar een heel wagenpark gehad, maar goed!

maar ook dieren vindt hij geweldig hij kan van allee huis tuin en keuken dieren de geluiden nadoen en opzeggen en alles is even leuk. dus we zitten echt in dubio

tellen hoeft niet dat doet meneer wel even tussendoor:D;), zonder dat we het doorhadden hebben we hem leren tellen van 1 tot en met 5 en inmiddels kan hij tot 10 tellen.

10. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Als hij al een garage krijgt zou ik sowieso dat van Cars al niet pakken. Mijn zoontje houdt erg veel van auto's enz. dus ik zou de trein pakken, lijkt mij toch dat dat langer blijft als die interesse er is.

11. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Mijn zoontje heeft deze.LEGO.com DUPLO Producten - Ziekenhuis - 5795 Wanneer hij hem op de grond zet rijdt hij ook gewoon en als hij dan ergens tegenaan botst, stopt hij vanzelf. Hij blijft dus gelukkig niet de hele tijd doorgaan.

Groetjes Mariska

Deel Deze Pagina