Overknee laarzen weer trendy?

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    :$ Ik mag toch hopen van niet. Ze kunnen alleen als je piraat bent.

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Nu vind ik ze opeens heel cool! Met zo'n oversized witte blouse met Rouches en een grote hoed, helemaal leuk!
    En kan ik mijn zwaard ook weer eens uit het stof halen :D

3. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar waren ze er al maar ik vind ze ook onwijs leuk! vooral zwart suède

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb mooie lange zwarte van Shabbies gezien. Ik heb ze gepast en vond ze ge-wel-dig. Maar ik heb ze toch teruggezet... zou niet weten waar ik ze bij moet dragen. :(

5. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Nee haha dat vind ik ook!
    Bij sommige met het figuur dat jij beschrijft vind ik het dus wel staan als de rest van de outfit niet te sexy is!
    Maar bij mezelf vind ik t echt ordinair staan ik ben maar 1.68 en heb flinke kuiten en bovenbenen (niet dik maar duidelijk gevormd zeg maar haha)
    Dan vind ik t afschuwelijk! Vind dat je wel echt slanke en lange benen moet hebben
    Maar das mijn mening

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zolang het geen lak en torenhoge naaldhakken zijn vind ik het nog best ok om te zien. Lak en naaldhakken heeft een iets te hoog 'pretty woman' gehalte. Verwacht ook altijd dat dames die die dragen er een heel assortiment aan condooms uithalen met smaakjes en/of supersterk haha.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vind het verskrikkelaik.

Te breed = visserman stijl
    Te smal= piratenstijl
    Te hoog= bordeel stijl
    Te groot= klein duimpje stijl
    Precies goed= bestaat niet stijl.

8. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik heb ze vandaag aan...vind het erg leuk! Ben best netjes gekleed dus die laarzen maken de outfit af en nee maakt het totaal niet ordinair.
    Op de foto lijkt het net of ik een heel kort iets aan heb maar ik heb een net jurkje aan wat door het zitten wat omhoog kruipt.

Bijgevoegde bestanden:

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je rokje lijkt inderdaad erg kort. Heb je een foto van voren? Ik ben erg benieuwd naar hoe jij de outfit dan toch classy hebt gehouden

10. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nou ik zit op mijn werk en heb hier geen spiegel. Zal kijken of ik in mijn pauze even een foto kan maken in een pashokje in een winkel ;)

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik vind ze geweldig. Maar door de reacties hier heb ik zoiets van hmm misschien toch maar niet :S Wat betreft het ordinaire. Ik zag vanmorgen ook een meisje ermee lopen maar die had blote benen volgens mij. Dan is het ordinair inderdaad. Maar gewoon met een vrij dikke panty ofzo kan het prima.

12. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik heb ze ook wel aan met een wijd rokje en dan een dikke panty

Beetje dit idee, alleen iets langer rokje.

Foto is van internet hoor.

Bijgevoegde bestanden:

13. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Shinebright ik vind het je echt heel erg mooi staan.

Op Alie express staan trouwens wel hele ordinaire. De lak variant met een hele hoge hak.

14. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Mooi!!

15. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Dat ben ik niet hoor van die foto ;) Had even een plaatje van internet geplukt voor de outfit hoe ik het ook weleens draag met een rokje.

16. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Oh hahahahaha ik dacht dat jij dat was. Maar zo gecombineerd kan het prima inderdaad.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind ze helemaal niks.

Al moet ik eerlijk zeggen dat die laatste foto van internet dan vind ik het wel meevallen.

Bij mijzelf sowieso niet, maar ben maar 1.60 dan komen ze vaak tot mn oksels;)

18. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    #38 K0pjeThee, 17 dec 2015
    Laatst bewerkt: 17 dec 2015
    Dit vind ik geen overknee laarzen. De knieën kan je nog gewoon zien en vallen er net onder. Het kan er misschien net mee door, maar vindt het nog steeds tegen het ordinaire aan.

De eerdere foto die hier getoond werd, laarzen die echt over de knieën heen vallen vind ik ook ordinair/hoerig ( sorry) en geen één kledingstuk zal dat voor mij kunnen verbeteren.

* Ik moet er nog bij zeggen dat ik best in ben voor uitdagende stylen, maar dit gaat dan net een stap te ver :p

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

De laarzen op de foto zijn geen overknee laarzen, ze stoppen net onder/op de knie , ShineBright

Verder wel een leuke outfit :)

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik draag mijn bruin suede over knee boots met een zwarte high waisted broek en een wit bloesje of bijv zwarte coltrui.. Staat echt leuk hoor! Totaal niet ordinair.. Behalve als je erg 'preuts' bent :p;)

Deel Deze Pagina