Precies. Houdt ook in je agenda bij wat ze op welke datum deden, dus schrijf even op wanneer je last van ze had. Wij hebben ook van die aso's naast ons wonen. Er valt geen normaal gesprek mee te voeren. En elke keer als je denkt dat bijv. het ene probleem iets minder wordt, komt er vaak nog iets ergers snel voor in de plaats. Het laatste was dus keiharde muziek, begon vaak al zodra ze de kinderen naar school had gebracht, dus vanaf kwart voor 9 's ochtends. Na een maand of 2 dat gebeuk aangehoord te hebben (want ik dacht dat je tot 22.00 uur gewoon herrie mocht maken, zonder dat ze er wat aan deden), hebben we gevraagd of de muziek wat zachter kon. We hebben die muziek en dat gesprek opgenomen, aangezien we al uit ervaring wisten, dat ze achterlijk zouden reageren en als we een melding zouden maken het zouden ontkennen. Nou, er kwam natuurlijk weer een idiote reactie, nadat ze na 3 x bellen eindelijk de deurbel hoorde. De muziek ging niet zachter. Politie gebeld, die die opname laten horen en die zijn bij haar langs gegaan. Natuurlijk ontkende ze alles. Op verzoek van de politie geen contact met hun meer gehad, maar moesten we direct meldingen maken (ze hadden ons trouwens ook bedreigd etc., speelde wel meer, die mensen sporen niet). Nu bouwen ze een dossier van ze op. We hebben daarna nog een keer moeten bellen, sindsdien is het gelukkig (even afkloppen) een stuk minder. Gelukkig staat hun huis te koop, hoop maar dat ze snel verhuizen. Ook dit is een goed geïsoleerd nieuwbouwhuis, dus dat ik de teksten letterlijk kan horen, zegt wel wat over het volume.
Houd deze man wel goed in de gaten hoor! Een psychotische man is tot veel in staat. Wij hebben ook zo'n bovenbuurman gehad, en die heeft uiteindelijk zijn huis in brand gestoken, en dat van ons dus ook. Echt, let hier goed op. Ik wil je echt niet bang maken, maar deze mensen weten niet wat ze doen. Wij hebben momenteel ook extreem luidruchtige buren. Hun levenswijze (cultuur) is erg luidruchtig en hier hebben we veel last van. ook harde muziek, die bas, om gek van te worden. Maar, gelukkig krijgen we over 1 week de sleutel van ons nieuwe huis, en ben ik hier weg Maar het is echt zo irritant! Slecht voor je hart. Ik zou elke keer bij de buren langsgaan en daarna de politie bellen. De politie zegt: na 3 x bellen halen wij de stereo installatie weg... Maar dat moet ik eerst zien dan geloven...
Was vandaag niet vooruit te branden op m'n werk. Helaas is deze week mijn partner ook nog weg voor zijn werk dus ben alleen. Heb de andere buren inmiddels gesproken en zij geven aan dat, mocht er weer overlast zijn, ik hun kan bellen. Lijkt me niet verstandig dat ik er zelf weer heen ga met m'n dikke buik, ook met het oog op dat ik al halve dagen werk in verband met een verhoogde bloeddruk. Het komt dus veel meer voor. Helaas heeft niet iedereen een fatsoenlijke opvoeding genoten Hopen dat dit de laatste keer was.
Ja ik ken het, ze zijn totaal niet te vertrouwen. Vind hem soms ook doodeng maar hij is belend bij de politie en die let ook erg veel op hem. En het is nu zover mocht iemand van de buren bellen dan pakt de politie hem ook direct op
Hier ook overlast. Al toen wij hier kwamen wonen schenen onze onderburen last te hebben van ons. We zouden tot 's avonds laat feestjes hebben, terwijl Dinand net geboren was. Op een gegeven moment (dinand was toen echt net weer thuis en was een maand oud) ging de deurbel om half 3...'S-NACHTS! Ik had toevallig net Dinand gevoed, dus was klaarwakker. Ik me man zijn bed uitgetrokken, die wist niet wat hem overkwam. Wij naar beneden! Politie! Goedenacht meneer, mevrouw! U heeft een feestje? Waarop ik begon te lachen! Ze zaten me een beetje raar aan te kijken, waarop ik zei: Nou zoals je ziet hebben we wel reden voor een feestje (wijzend naar het raam met Hoera een jongen) maare, niet zo'n feestje tot diep in de nacht hoor. Ik heb meteen gevraagd wie er gebeld had. Zeker onze onderburen? Nummer 170 ja! Die lui zijn niet wijs, ik ben trouwens wakker geweest omdat ik moest voeden, maar ik heb niets van muziek gehoord! Ze excuseerde zich en keerde weer om! nog een maand later werden we gebeld door de woningbouw. Of we wilde meewerken aan een bemiddelingsgesprek! Maar natuurlijk, als dat die mensen verder helpt, prima hoor. Ik was toch al zwaar over de zeik dat ze ons verdachten van overlast veroorzaken. Gesprek ging oké. Alleen waren wij (volgens hun) echt degene die overlast veroorzaakte! Terwijl wij maar 2 keer per jaar 's avonds een feestje hebben. Dat is als we jarig zijn, en dan nog houden we rekening met de buren! Het is een tijdje goed gegaan, tot een paar weken terug. Dinand is ondertussen alweer 2 jaar oud. Dinand speelt wel eens met mijn wasknijpers op het balkon. Dan gebeurd het wel eens dat er een knijper naar beneden valt. Of IK wilde stoppen met knijpers op hun balkon gooien want hun dochter van bijna 4 stopt ze in haar mond!. De wattus? Ik, knijpers gooien? Ik denk dat mijn zoon dat veroorzaakt, het is een kind, en ik kan hem niet 24/7 in de gaten houden. Maargoed, ik zal er op proberen te letten! Misschien kun jij je kind dan uitleggen dat ze niet zomaar dingen in haar mond moet stoppen, ze is immers bijna 4! Oh, trouwens, nu ik jullie toch spreek: ik heb ook nog wel een puntje van overlast. Zouden jullie erop willen letten dat jullie kinderen niet de hele dag door lopen te janken? Ik hoor namelijk letterlijk het kind"nee papa niet doen" schreeuwen! Wat krijg je dan te horen: Dat zijn mijn kinderen niet! NIET?!?waar komt het dan vandaan, mijn buren hebben er namelijk ook last van! Nu wordt het nog mooier! De laatste 3 weken lopen die lui continu te f*cken. Muziek hard, kinderen die buiten op het balkon lopen te schreeuwen, alsof ze het allemaal express doen. Ik heb het tot vorigeweek aangekeken. Toen kwam ik buiten de o zo geweldige benedenbuurman tegen. Hij begon al met: mag ik vraag, mag ik vraag! Tuurlijk ga je gang! Jij niet stoppen met knijpers gooien! Jij sigaretten naar beneden gooien enz. enz. enz. Ehm, nou zoals je kan zien woon ik hier niet alleen. Tuurlijk valt er wel eens een knijper naar beneden als ik de was binnen haal of op hang (eeeh andersom, eerst ophangen, dan binnenhalen), dus excuses, maar dit gaat niet expres. Sigaretten naar beneden gooien? We hebben een asbak, dus datis absoluut niet van ons! Ik veeg mijn balkon wel eens, daar ligt soms wel eens wat as op, en het valt niet op te vegen! Trouwens, nu ik je wéér spreek. Ik heb echt last van jouw kinderen. Hoezo last van mijn kinderen? Nouja, die lopen elke avond te schreeuwen"niet doen papa, auw papa, nee papa" NEE DAT ZIJN NIET MIJN KINDEREN, DIE LIGGEN OM 8 UUR OP BED!!! Ja natuurlijk, en ik ben de paus! Toen begon hij me toch een partij te raaskallen in een andere taal, en zei op den duur, JAA IS GOED, IS GOED (en liep weg). 24 uur later: Dikke krassen op mijn auto, gemaakt met een sleutel. Ik was WOEST! Aangifte gedaan, maarja, ik kan natuurlijk niet bewijzen dat hij dat gedaan heeft. Gisteravond! ik was mijn auto aan het opboenen, want had hem 's middags ingesmeerd met anti krassen zooi. In de hoop dat de krassen voorlopig wat minder te zien zouden zijn. Helaas werkt dat spul van de blokker niet! Staat dat wijf van hem uit het raam te schreeuwen: JIJ MIJN WAS VIES GEMAAKT MET VIES WATER, JIJ NIET LUISTEREN NAAR ONS. Verstond haar amper want het was nogal gebrekkig. Haalt dat mens haar oudste dochter van een jaar of 10 erbij om even te vertalen wat haar moeder zegt! Ik heb net gedaan of ik het niet hoorde. Krijg toch de .... ! Nou heb ik zondag idd mijn balkon eens een flinke poetsbeurt gegeven, maar ik heb heel netjes gekeken of er geen was hing beneden. Dat hing er niet, dus ben ik mijn gang gegaan! En ik luister al helemaal niet naar ze als ze zo achterlijk uit het raam hangt! Doe toch normaal! Ik was klaar met de auto boenen, ben naar boven gerent en ben me toch uit mijn plaat gegaan tegen mijn man. Niet omdat hij er iets aan kan doen, maar ik zat zo vreselijk vol met woede. Alle scheldwoorden die ik eruit kon krijgen, kreeg ik eruit. En nu, om deze tijd staan ze weer te schreeuwen te janken, te blehren te stampen enz. Ik wordt er gewoon zwaar agressief van!
Hier ook elke keer gezeik en gezeur... Laten we het erop houden dat onze buren niet erg aan hun medemens denken... van het weekend was het weer raak.. Ik hoorde al van buren verderop dat ze een feest gingen geven dus ik zie hem in de tuin een dag later en vraag netjes aan hem: Buurman ik zag dat je bezig bent met schoonmaken etc en hoorde dat je een feest gaat geven wanneer is dat feest?? want dan kunnen wij er rekening mee houden.. ik ben namelijk zwanger en slaap de laatste weken al heel slecht. Was dus maandag.. vriend en ik een hotel geboekt maar daar gingen we pas savonds naartoe.. Om 4 uur gaat me toch die stereo aan maar voor hij aanging zei buurvrouw nog even: Ja en als er mensen gaan klagen dan is het vanaf nu iedere dag en kunnen ze een stoot voor hun bek krijgen.... (wij hebben wel vaker de politie gebeld inderdaad want met buren is geen normaal gesprek te voeren) Uiteindelijk zijn we heerlijk naar het hotel gegaan en nergens last van gehad daardoor en zalig geslapen... maar eigenlijk te zot voor woorden dat je je eigen huis en haard verlaat voor de buren die geen rekening kunnen houden met andere... Zo frustratie kwijt
Dat je huis en haard ontvlucht is te zot voor woorden , maar op een gegeven moment ben je er ook klaar mee. En een stoot op hun bek krijgen?? Stoer hoor! Asociaal dat geouwehoer en t gaat vaak van kwaad tot erger. Enig punt is is dat ik mevrouw de buurvrouw er ook wel voor aan zie om een klap uit te delen. Momenteel met m'n 32-weken zwangere pokkel heb k daar weinig trek in. Hier wordt volgende keer de politie gebeld.
Dit is een rasechte BIGMOMMA serieus 1 klap en Ukje ligt voor pampus... het enige waar ik misschien sneller in ben is rennen maar dat zal ook snel niet meer met mijn 16 weken bijna hihi... Elke keer als wij de politie bellen staat ze hier krijsend en schreeuwend voor de deur... ***rest verwijderd ivm herkenning***
@Ukje, oh, volgens mij heb ik wel eens wat over dat verhaal gelezen ja, dat ze je naam had genoemd, maar ik weet niet meer je oude forumnaam...ben wel benieuwd !
Kan ik me goed voorstellen dat je van zon type echt niet blij wordt. Lekker is dat dan, dus jouw melding anoniem behandelen was er dus blijkbaar niet bij? Belachelijk vOor woorden dat je ook zo met je kinderen omgaat. Dus jullie zijn nu eigenlijk continu de sjaak.
Jo je hebt een prive bericht maar inderdaad dat verhaal nu is het dus ware hel maar verhuizen nu is ook geen optie huis raak je niet snel kwijt en zeker niet met zulke buren naast je
Precies aantal weken geleden hadden hij en zij zulke ruzie dat iedereen hoopte dat ze elkaar gingen afmaken... het zou 1 nacht vervelend worden met afzetlint en bouwlampen maar daarna wel voor hele lange tijd rust
@ukje: wie weer komt dat nog wel. Blijkbaar zijn die gasten zo in en in gefrustreerd dat ze dat maar botvieren op alles wat ze 'in de weg loopt'. Mooi klaar mee, en idd je huis is in deze tijd niet snel verkocht.
Oh, ik heb trouwens net de politie gebeld! Ik werd er gestoord van! 22.15 uur waren ze nog bezig. 22.17 uur was het opeens verdacht stil! Ze hadden de politie zeker aan zien komen?!? Anyway, politie is eerst bij ons geweest, is daarna naar hun toe gegaan. Ze drukte mij vooral op het hart gewoon te bellen als ik er last van had! Want het klopte in hun oren niet! Wat ik nu wel heb is dat ik me niet meer veilig voel hier. Het feit dat ze mijn auto onderhanden hebben genomen tot daar aan toe (weet niet of ik dat gezegd had in mijn verhaal, maar na het voorval vorigeweek, zat er 24 uur na de voorval 2 diepe krassen op mijn auto! Is me net even te toevallig allemaal!) maar ik weet niet waar die lui toe in staat zijn!
Ja heb wel in een deuk gelegen toen je hoorde ze krijsen en gillen en geloof echt dat het er niet zacht aantoe ging je hoorde gewoon dat er iemand overal tegenaan geknald werd en we keken elkaar aan en ik zei moeten we de politie niet bellen?? Mijn kerel "nee echt niet dit is de kans om elkaar af te maken " Buren van verderop stonden buiten en die zeiden precies hetzelfde hahahaha ze zijn zeer geliefd zoals je merkt