I'm gone

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeveer 8 weken geleden besloot ik opeens rigoreus om van ZP en Facebook af te gaan. Had al eerder geprobeerd te minderen, maar dan na een poosje belandde ik toch weer in mijn oude gedrag en zat weer dagenlang op het forum.

Wat volgde na mijn besluit was een heerlijk relaxte periode. Geen stress, meer tijd om dingen aan te pakken in huis en ik heb toen meer boeken gelezen dan in een jaar daarvoor :D Heerlijk!

Maar helaas, na een poosje begon het toch weer te kriebelen. Ik had hier wel een goede reden voor, ik was namelijk heel erg benieuwd hoe het ging met betty barclay en haar draagmoeder. En uiteraard kijk ik dan weer even bij mijn favoriete topics over besparen op de boodschappen (meiden, jullie ga ik echt heel erg missen :( Hoop dat jullie mijn blog nog regelmatig komen bezoeken en me laten weten hoe het met jullie gaat!)

Maar daarna bleef ik weer plakken en binnen 1 dag zat ik weer verzand in allerlei discussies. Dezelfde discussies as always: borstvoeding, zwarte piet.... Will I ever learn?!

Manlief gaf dus aan dat hij heel duidelijk het verschil merkt tussen wanneer ik wel en niet op dit forum zit. Als ik er niet op zit schijn ik een leuker mens te zijn. Ik reageer mijn frustraties nogal op hem af, blijkbaar. :) En ik ben ook slecht aanspreekbaar als ik hier op het forum zit.

Daarom neem ik nu bij deze het rigoreuze besluit om te stoppen met ZP. Ik hoop dat het me dit keer wel lukt om er gewoon helemaal af te blijven. Wie weet keer ik weer met hangende pootjes terug, maar ik ga mijn best doen!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Volgens mij voor jullie een wijs besluit:) Wel jammer..

Maar, misschien tot in de toekomst en veel geluk met jullie mooie zoontje!!

3. Bedankt. Ik heb de computer nu zo staan dat ik om 9 uur hier automatisch uitgelogd wordt en dan voor 960 uur deze site totaal niet kan bekijken. Nu nog bedwingen om niet stiekem op de computer van mijn man te gaan. Het is eigenlijk gewoon té verslavend :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jammer Bolkje, ik zal je missen! Maar ik snap je besluit. Ik wens je een heleboel geluk voor jou en je gezinnetje toe! Misschien ooit tot weersprekens :)

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik ken het dilemma! Hoop dat het nu wel gaat lukken. Een 'afscheidsberichtje' geeft vaak wel een stok achter de deur ( hoewel in mijn geval niet lang genoeg :)). Het allerbeste en adieu!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tot weerziens.

Het is een verslaving hi. Als het je lukt top. Lukt het je niet. Je niet schamen het is best gezellig hier.

Binnenkort maar weer eens één andere naam nemen. @I Will mis you. Groetjes pnirmal.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het ga je goed!

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jammer, maar ik wil je wel heel veel geluk voor jou en je gezin wensen. Wie weet zien we je ooit hier weer terug.

10. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Succes Bolkje!!

11. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Jammer joh, maar ik snap je wel! Het ga je goed! :)

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Jammer, maar ik snap je wel. Soms denk ik er ook weleens aan. Maar denk dat ik dan ook weer met hangende pootjes terug kom...

Het ga je goed!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat jammer Bolkje! Ik snap wel wat je bedoelt! Sinds ik me hier WEER ingeschreven heb, had mezelf ook een tijdje uitgeschreven omdat ik altijd aanwezig was, ben ik ook weer continu aanwezig hier.

Nu staat de pc hier sowieso veel aan, de hele dag, aangezien ik vrijwilligerswerk via de pc doe, dus zit ook vrijwel de hele dag en avond op ZP.

Het is ook verslavend en ik merk dat ik soms mijn frustratie's van dit forum ook op mijn man uit :( die vindt dat ook niet zo leuk.

Ben zelf niet het type om me hier in oververhitte discussies te gaan mengen, ik lees het en kan er wel eens op een nette manier op reageren maar dat is het dan ook maar kan me soms wel ergens dood op ergeren en dat uit ik dan tegenover mijn man ;)

Ik hoop voor jezelf dat je hier dan ook weg kunt blijven en dat je ervan kan genieten samen met je man!

Veel succes!

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik snap het. Hoop voor jou dat het je lukt! Succes en anders tot snel ;)

15. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Echt heel herkenbaar! Ik zit hier ook te vaak en laat het mij soms ook te veel beïnvloeden. Misschien tijd om dezelfde stap te zetten.

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Het ga jullie goed Bolkje!
    En wie weet, tot ooit

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Herkenbaar.. Zou voor mij ook goed zijn ;)

Succes, en veel geluk!
    Misschien tot over 961 uur ;)

18. Haha, zou me niks verbazen eerlijk gezegd :) Maar wie weet kan ik me tegen die tijd wél bedwingen en niet meer meedoen met de discussie-topics. Verder is het gewoon een hartstikke fijn forum namelijk, maarja... :(

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

herkenbaar en succes!

20. minon

minon Niet meer actief

O jee te laat maar zal je missen! Ik blijf je blog zeker volgen.

Deel Deze Pagina