Ervaringen IPL tattoo verwijderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shades, 23 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shades

Shades Actief lid

25 dec 2016
    202
    9
    18
    Wie heeft er ervaring met het verwijderen van esn tattoeage dmv IPL?

Ik lees verschillende verhalen op internet. We hebben een testflits gedaan op een heel klein stukje van 1 van mijn tattoeages en dat ziet er nu na een paar weken best goed uit. Maar ik heb er nog veel meer, en ik ben toch een beetje huiverig.. kan er ook iets mis gaan?

2. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Ja ik.
    Aan elke behandeling zijn risico's verbonden; ontsteking of brandblaartjes op de behandelde huid. Dit is van tijdelijke aard.
    Mijn ongewenste tattoo (zwarte inkt, dus ideaal te behandelen) was na iets van 7 behandelingen helemaal weg. Echt een aanrader

3. Shades

Shades Actief lid

25 dec 2016
    202
    9
    18
    Oh super zeg, die van mij zijn ook allemaal zwart dus dat klinkt goed.
    Ik heb allemaal horrorverhalen in mijn hoofd over inktvergiftiging enzo, maar dat is dus onzin?

4. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    De afbraakproducten van de inkt worden via je lymfesysteem afgevoerd.
    Ik weet alleen dat je het niet tijdens de zw mag doen, omdat ze tegenwoordig nog niet precies weten wat de afbraakproducten van de inkt in het lichaam doen.
    Maar goed, daar zou ik me niet al te druk om maken, een ongewenste tattoo vond ik persoonlijk erger;)
    We krijgen dagelijks gifstoffen binnen en hoe vaak laat je een tattoo laseren?

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb er inmiddels 12 gehad en heb er een hard hoofd in dat mijn tattoo helemaal zal verdwijnen. Hij is zwart, klein en zo'n 17 jaar oud. Het behandelen zelf vind ik overigens prima te doen. Ook geen last van blaren ofzo en smeren doe ik alleen de dag van behandeling zelf. Maar ik twijfel of ik nog ga. Ik heb na de laatste 4x geen verandering meer gezien.

6. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Dat had ik dus ook. Toen werd ik zwanger en mocht pas na de zw terugkomen. En zonder behandeling werd de behandelde tattoo steeds minder zichtbaar total hij na ongeveer 3 maanden helemaal is verdwenen!!
    Ze zegen dat je alle 4-6 weken een behandeling kan laten doen. Mijn ervaring is dat je beter (veel) meer tijd tussen de behandelingen kunt laten, anders betaal je meer Geld voor hetzelfde resultaat

Deel Deze Pagina