ik wil iets graag weten ,,weten jullie hoe deze stijl heet,, mbt deze foto hieronder! een vriendin van mij en ik willen zon party organisren voor een vrijgezellen feest en wilde googelen maar waar moet ik zoeken!!
Ik zat te denken aan iets als dixie, maar dt is meer de benaming van een deel van amerika, ik hou het ook op rock& roll
volgens mij rock and roll ook inderdaad....het zou in ieder geval wel helemaal mijn tijd zijn geweest..zie mezelf al als pin up model is wel weer redelijk terug in de mode , GE-WEL-DIG vrouwelijk en supersexy ( niet zoals die afschuwelijke harembroeken met kruis tot op je knieen, de fashion hits van nu zijn gewoon a-sexueel maar dat is off topic)
Ik weet 100% zeker dat deze style Rockabilly wordt genoemd en niet Rock & Roll. Google maar eens op "Rockabilly style" en op "Rock & Roll style" dan zie je vanzelf het verschil. Rock & Roll is meer zwart en leer enzo en Rockabilly is echt de style en kleding e.d. zoals je ze ziet op het eerste plaatje.
deze stijl noemen ze rockabilly ja,en anders kun je ook veel informatie vinden bij pin ups. begeef mezelf veel in dit wereldje,we hebben zelf thuis een hot rod,en gaan in juni naar Bottrop,daar is dan een grote meeting met amerikaanse auto's,veel mensen lopen gekleed dan in die stijl,ook echt van die rockabilly muziek. echt mooi en gezellig....