Overlast in vliegtuig

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Huismuisie, Aug 21, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik kon m'n reactie niet meer bewerken dus nog even een reactie erbij.

Ik wilde nog even toevoegen dat het voor niemand leuk is om zo in een vlucht te zitten.

Voor TS niet, andere reizigers niet, ouders en kind niet. Ondanks dat mijn zoon het meisje had kunnen zijn had ik het ook echt niet fijn gevonden.
    Maar goed iedereen heeft recht op vakantie (ver of dichtbij)

Ik had wellicht gevraagd aan de ouders of ze hulp nodig hadden of waar ze baad bij hadden gehad. (ook als het kind géén beperking had gehad)

Los van dit doet het me wel onwijs veel pijn te lezen hoe er gedacht wordt over kinderen met een beperking en hun ouders.

2. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,875
    5,163
    113
    Home
    #382 Anna009, Aug 28, 2021
    Last edited: Aug 28, 2021
    Maar zo gaat het hier op zp altijd als het om kinderen gaat die niks hebben komt er altijd een wat als het kind iets heeft dan moet je niet zo reageren bla bla maar heel veel kinderen hebben niks en dan mag je er vooral niks van vinden of zeggen
    Ik denk dat er naast huismuisie vast veel meer in het vliegtuig zich hebben lopen ergeren
    Leuk om te horen nee vast niet maar wel waar

Axia, Youtan, Huismuisie and 3 others like this.
  3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Het is de toon die de muziek maakt, en die was van @Huismuisie totaal niet vriendelijk. Ik vind de manier hoe ze het in haar laatste berichten uitlegt al heel anders. Maar zeggen dat er iets “mis” is met een kind en dan die ouders “ aso” noemen. Tja je kan dan verwachten dat je dan ouders over je heen krijgt welke kinderen hebben met een gedragsprobleem/beperking.
    Ik spreek voor mijzelf dat het voelt als een afwijzing van mijn kind. Een kind waarvan ik het liefst wil dat hij mee kan doen in de maatschappij. Maar mijn kind word sinds jongs af aan door de maatschappij afgewezen omdat mensen een oordeel over hem hebben.

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    @Beheer zouden jullie dit topic kunnen verwijderen of sluiten.

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Sterker nog, als we perse ergens heen zouden moeten vliegen met onze zoon (nog nooit gedaan, hij is bijna 13), zouden we ook business class vliegen, want in economy zou het echt zeker volledig mis gaan met hem. Business class zou ik ook erg tegenop zien met hem hoor, dus als het niet hoeft…
    Maar misschien moesten die mensen perse vliegen of zijn ze op dolfijn therapie vakantie geweest (hebben wij heel vaak aangeraden gekregen) en dachten ze juist dat ze als gezin hier wel mee geholpen zouden zijn.
    Ook de ipad snap ik heel goed, mijn zoon speelt echt niet met wat anders, cadeautjes elk uur of die andere geweldige opvoedsuggesties die ik hier lees, snapt hij niet.

Ik zou overigens wel wat erover zeggen tegen de andere passagiers als mijn zoon door het lint zou gaan, maar ik denk meestal wel bij mezelf dat het gek is dat dat nodig is. Het is toch overduidelijk dat hij een beperking heeft? En mijn zoon is ook ouder, en ik heb misschien inmiddels meer ervaring met dit soort situaties.

Ik vind het alsnog heel vervelend hoor als ik op een lange vlucht continu last zou hebben van andere mensen, maar om nu te gaan zeggen dat die mensen niet mogen vliegen….. Ik kan alleen voor ons spreken, wij hebben nog nooit gevlogen met onze zoon, maar we hebben wel ooit overwogen naar de VS te gaan voor mijn man zijn werk, ik ben wel benieuwd hoe jullie dan denken dat we daarheen zouden moeten gaan?

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    .

7. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Wie denk jij wel niet dat je bent?!:eek: De enige reden waarom dit topic extreme vormen aanneemt (ik moet nog 184 berichten dus excuses als ik oude koeien uit de sloot haal) is door jouw houding. De mensen in het vliegtuig zijn niet het probleem, jij bent het probleem.

8. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Maar gelukkig leggen we niet op elke slak een kilo zout.

werkelijk @Beheer er is nu al tig keer gevraagd of dit topic dicht kan. Normaliter zijn jullie er als de kippen bij.

Huismuisie likes this.
  9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Op de rest van je post: Ik zou het waarderen als je zou vragen of je wat kunt doen, alleen al vanwege het begrip wat je toont, dan voel je je toch wat minder opgelaten als ouder. Maar bij mijn zoon zou je niet kunnen helpen, bij mijn dochter misschien wel, dus vragen kan altijd.

Soezz and Paardenbloem like this.
  10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    @Beheer kunnen jullie dit topic sluiten of verwijderen. Het is volledig uit de bocht gesprongen. En het is nu vooral een afzeiktopic geworden waar blijkbaar deze en gene nog even hun plasje kwijt moeten.

11. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,259
    28,323
    113
    Volgens gooit @Beheer geen topics meer op slot omdat een TS de antwoorden niet leuk vindt.

Jij vindt het uit de bocht gesprongen, dat is wat anders dan dat het zo is. Ik vind namelijk helemaal niet dat het uit de bocht is gesprongen, ik vind de tegenspraak juist goed.

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,259
    28,323
    113
    Linda89 likes this.
  13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Of het uit de band is gesprongen verschillen we van mening.

Verder komt het de sfeer hier niet echt ten goede, vind je wel?

Anyway ik heb mezelf voldoende proberen te verduidelijken en verdedigen op alle punten die me in de schoenen worden geschoven. Succes verder met dingen uit zn verband rukken.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Tuurlijk baal je als je tien uur naast een krijsend kind zit. Die ouders balen vast ook als ze dag in dag, uit naast een krijsend kind zitten. Je weet niet waarom ze in dat vliegtuig zaten. Het is niet aan ons om te oordelen of dat wel of niet nodig was. Iedereen doet wel eens dingen die in de ogen van anderen niet kunnen of niet nodig zijn. Ik hoop altijd dat mensen zelf logisch nadenken en bepalen of het kan en/of nodig is. En soms moet iets ook al kan het eigenlijk niet of loopt het anders dan verwacht. Dat heeft iedereen wel eens. Het is super rot voor je, gelukkig was het voor jou na die tien uur over. Hopelijk heb je het op de plaats van bestemming wel naar je zin gehad?

Syane likes this.
  15. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,028
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Ik ben het met je eens, maar als @Huismuisie zoveel verzoeken aan @Beheer doet, zou het ze sieren als ze tenminste een reactie zouden geven.

Kan ook aan TS alleen, natuurlijk.

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,259
    28,323
    113
    ja dat zeker wel. @Beheer is al jaren behoorlijk afwezig en lijkt totaal niet geïnteresseerd in het forum. Ze reageren heel traag of gewoon helemaal niet.

17. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,875
    5,163
    113
    Home
    @Beheer waarom niet een fatsoenlijke reactie?
    Vroeger waren Jan en Lotte er als de kippen bij

18. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ze een topic niet meer dichtgooien op verzoek van ts staat in de regels. Hebben ze een poosje terug best uitgebreid over gecommuniceerd.

Syane and Mapje like this.
  19. tuc

tuc Niet meer actief

Die zijn er al lang niet meer volgens mij. Is gewoon verkocht.

20. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

Mar 17, 2021
    1,732
    4,881
    113
    Ik heb die ervaring eigenlijk niet meer zo. Achter de schermen zijn ze best heel toegankelijk en begaan heb ik gemerkt, maar het is natuurlijk wel weekend nu hè. Gratis en voor niets 24/7 service lijkt me een beetje veel gevraagd.

citroenrasp, Mapje and Neuzeke like this.

Share This Page