Ik denk om te voorkomen dat leden allemaal opstappen. In pb's enz reageert beheer wel vlot hoor. Ik ben ook blij dat het forum niet meer dood gemodereert wordt.
Ik heb anders nooit een reactie gehad op mijn pb . Maar ze hebben tenminste wel gedaan wat ik vroeg. Dat is iig iets.
Als je ze eenmaal te pakken hebt dan zijn ze best meegaand. Maar eer je ze te pakken hebt… En no way dat Beheer bestaat uit vrijwilligers hoor, ze volgen niet voor de lol zo streng de regels op van Google. Google = reclame = geld.
Jan en Lotte is allang niet meer. Dat hebben ze heel sneaky zo lang mogelijk verborgen proberen te houden totdat het niet meer ging. Er zit nu gewoon een bedrijf achter.
ja idd, kijk maar eens in de ‘over deze site’. Zoveel berichten die nooit antwoord hebben gekregen of pas na dagen, en dan soms na meerdere keren hervragen.
TS heeft woensdagavond om 21.15 al gevraagd dit topic te verwijderen. Vandaag was niet de eerste keer.
Als je in de berichtengeschiedenis kijkt van Beheer dan zie je dat ze ook gewoon in het weekend actief zijn.
Ik heb zoiets er zijn ergere dingen dan een kind wat moe is aan het einde van de vakantie. Zelfs grotere kinderen kan het af en toe teveel zijn. Misschien is het wel het liefste kind...maar was ze gewoon zo moe na haar vakantie. Ik heb een peuter met af en toe flinke driftbuien...ja ook in winkels...maar moet ik dan maar nooit meer naar buiten gaan? Op het vliegveld kan het ook gebeuren Oja en een baby die af en toe keihard huilt. Maar daarom ben ik niet asociaal als ik af en toe naar buiten ga of op vakantie ( trouwens al 2 jaar niet gedaan)
Dat zal het zijn heb al meerdere berichtjes en meldingen gedaan overigens. Niet alleen in het topic ook gewoon via pb en de meld tool. Sinds afgelopen dinsdag en nergens reactie op.
Misschien is beheer zelf pas geleden van Aruba naar Nederland gevlogen in de BC met het desbetreffende kind? Dan denk ik namelijk dat je überhaupt geen reactie meer gaat krijgen van ze.
Dat zou wat zijn Ik heb geen idee waarom ze nu niks van zich laten horen. Normaal is er best prima contact met ze te krijgen. Maar nu lijkt het onmogelijk.
We sluiten in principe geen topics. (uitzonderingen daargelaten) Een topic zal automatisch sluiten als er niet meer gereageerd wordt. Om verdere discussie te voorkomen zal ik een uitzondering maken en dit topic sluiten.