Ik heb al een paar jaar last van heftige menstruatiepijn aan 1 kant, altijd rechts. Links voel ik nagenoeg niks. Ook tijdens sex voel ik wel eens pijnscheutjes aan die rechterkant. Ik ben al bij de huisarts geweest maar die zegt dat het niks is, ze kon ook niks zien op de echo. Herkent iemand deze pijn aan enkel één zijde? Ik vind het toch wat vreemd.. zodra ik ongesteld ben moet ik de eerste 3 dagen toch echt wel ibuprofen en paracetamol slikken anders ga ik door het plafond!
Ik heb dat bij mijn eisprong en menstruatie, de ene keer heviger dan de andere keer. Het wisselt bij mij wel af, bij de eisprong in ieder geval (bij menstruatie let ik daar niet zo op).
Ik heb sinds de bevalling het gevoel dat tijdens mijn menstruatie mijn baarmoeder op mijn blaas en plasbuis drukt. Plassen is zeer gevoelig op zulke momenten. Menstruatie over pijn bij plassen ook over. Ei sprong voel ik soms wel en soms niet. Maar als ik hem voel dan is het altijd rechts
Herkenbaar maar dan links. Ben ook uitgerbreid onderzocht op endo maar niets te vinden. Ik gebruik naproxen met paracetamol om te kunnen functioneren.
Hier ook jaren naproxen en paracetamol gebruikt. Vreemd genoeg laatste tijd ineens veel minder pijn. Snap er niks van, maar klaag niet. Hier wel altijd rechts pijn bij de eisprong, maar sowieso veel buikpijn. Heb veel verklevingen en darmklachten en soms loopt alles door elkaar heen, maar de ergste pijn zit altijd rechts. Op de plek van de blindedarm.
Herkenbaar. Hier is het meestal aan de rechter kant heel hevig. Ik kan aanraking op die plek ook niet verdragen. Ik kan er ook echt ronduit hondsberoerd van zijn. Ik kan tijdens mijn menstruatie de eerste dagen ook geen langere afstanden wandelen. Als ik het ergste heb gehad heb ik nog een dag of 2 echt spierpijn op die plek. Waardeloos altijd.
Ik heb dat ook alleen dan links en bij mij komt het door endometriose. Mijn linker eierstok zit helemaal verkleefd achter mijn baarmoeder.
Ga eens langs een osteopaat en noem je klachten. Bij mij zit het ook beetje verkleefd (geen endometriose) zo allemaal en osteopaat krijgt dat weer los en dan kun je weer even voor uit