Met het oog op de naderende jaarwisseling, en om 2015 op ludieke wijze uit te luiden, leek het me leuk om de ZP Awards 2015 op te starten. Dus... Welk ZP lid verdient een Award, en welke? Mijn nominatie dit jaar is: De 'het laatste woord in (bijna) élk discussietopic in 2015' Award gaat naar........ (Tromgeroffelllll......): TUC! Van harte gefeliciteerd Wie volgt!
Oef... lastige! Zijn er voor mij meer die ik wil nomineren. Dappertje dik (al ben ik der weer kwijt) Vlinder84 en we gooien Imensa met der kleurige haren ook in de pot . Nice!
Umm85 en islah. Blijven altijd vriendelijk. Heb veel respect voor hun. Anouk 2005 , suusjeuh en nog een paar bij het peutergedeelte maar kom niet onmiddelijk op hun nickname. Hun zijn altijd vriendelijk en correct. Dadelijk effe kijken edit, update dit morgen wel tuc, blijft me verbazen. Of ik sta echt lijnrecht tegenover haar of ik ben het 100% met haar eens. Lijkt geen grijs gebied te bestaan tussen ons
Ik zeg ook Tuc Recht door zee... Maar ik vind je geweldig hoor Tuc...verander voor niemand Ze krijgt van mij de : ik blijf altijd bij mijn standpunt Award
Ik ga ook voor tuc. Omdat ik heel vaak doodmoe van d'r word maar ik denk dat ze niet echt een kwaaie meid is. Maar vraag me weleens af of haar man soms ook niet gek van d'r word hihi. Lees het met een knipoog hoor tuc. Verder idd islah omdat ze idd altijd netjes en correct reageerd en ik toch m'n petje afneem voor haar dat ze niet altijd netjes behandeld word hier en gewoon in het dagelijks leven. En verder.....ben ik trots op alle meiden die nog meeschrijven in mijn ooit begonnen. Sport en afval topic. Ik schrijf zelf niet veel meer mee maar lees nog wel hoor meiden. Jullie zijn toppers en je ziet, wat ik kan, kunnen jullie zeker.
Verder nomineer ik elmo voor de ik-kan-niet-zonder-zp-dus-ik-blijf-terugkomen-award. Elmo, zonder jou zou zp geen zp zijn.
Een award voor alle kanjers die nog steeds met een onvervulde kinderwens zitten. Dikke knuffel en hopelijk geluk in 2016! ❤️
TinaTeenslipper, jij ook bedankt voor de motivatie en je topic. Jij krijgt van mij een award voor ; strong is the new sexy
Die moeder van die drieling. Zij is hier niet meer maar heeft nog meegeschreven in 2015. ik las haar berichten altijd heel graag. Heel jammer dat ze weg is.