Overlast rondom jaarwisseling...wat gebeurd er bij jou in de buurt?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 31 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier wat knallen zo nu en dan en thats it.

2. Flierefluiter87

Flierefluiter87 Niet meer actief

Hier wordt er al aardig geknald, zijn ook echt harde knallen!

Ach het is maar 1x per jaar, die kinderen en mannen hebben de tijd van hun leven haha

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Afentoe een bommetje verder nog rustig heb ook geen idee wat de avond/nacht brengt. We wonen hier nu 6 maanden

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier vind ik het nog erg meevallen met de knallen. Heb het idee dat het minder is dan andere jaren. Sowieso staan er in ons blok twee huizen leeg en volgens mij zijn onze buren ook de hort op dus dat scheelt weer.

5. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Al flink wat knallen, met een paar hele harde er tussen, dl slaapt al 3 kwartier, dus wij hebben er nog geen last van.

De laatste paar jaren waren er wel om middernacht gasten die het grappig vonden om de vuurpijlen op de flat te richten. Ik ben maar naar binnen gegaan.....

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    niks bijzonders, wonen vrij rustig. hier en daar een knal in het dorp maar heb net nog gewoon even een lekkere wandeling gemaakt

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Hier wordt het vanavond weer gezellig. De politie staat de jeugd al weer uit te dagen. Standaard ME inzet hier in de wijk met oud en nieuw.
    Wat voor vuurwerk ze dit jaar hebben vraag ik me wel af. Lijkt wel of IS hofleverancier is dit jaar. Complete bommen gaan er af en toe af.

8. mumija

mumija Niet meer actief

Hier ook al flinke knallen. Eigenlijk heel de week al, maar nu is het echt losgebarsten haha. Vind het wel gezellig.☺

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier op het pleintje wat vuurwerk ik vind veder nog erg rustig ;)

De buurman heeft al 100 X kwaad buiten staan schreeuwen slaat nergens op want het gaat hier echt heel rustig aan toe....

10. aninaja

aninaja Niet meer actief

Hier veel sier vuurwerk. Mijn chi geniet volop mee.. Geen geblaf of gevoel dat ie bang is, maar hij zit hele tijd bij mij op de bank op z'n fleece kleed naar buiten te kijken. Ik ben echt benieuwd vannacht! Veel mensen hebben hier vuurwerk gehaald.

11. rums

rums Niet meer actief

Hier word veel carbid afgeschoten. Gelukkig een stad verder dus geen last van. Hier in het dorp word ook carbid geschoten maar gelukkig niet in de straat. En de buren hebben een vuur gemaakt en staan daar bij. Maar tot nu toe heerlijk rustig

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik ben ben m'n 'oude' wijk (jaar of 7 geleden) nog gewend en daar ging het non stop door. Nu vind ik alles mee vallen😂 Je hoort af en toe en knal en thats it.

13. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hier is de hel los gebarsten vanaf 5 uur en dat gaat door tot het hoogte punt 12 uur..

Ik vind het niet storend alleen wel dat ze het vanaf het balkon afgooien vind het zelfs asociaal en gevaarlijk zijn vaak kinderen die het doen, ik liep even snel met mijn hond buiten die in haar 17 jarige leeftijd nog nooit bang was, nu extreem bang is opeens omdat ze rotjes naar benden gooien en het naast ons ontplofte..

ach nog effe en het is weer rustig :D iedereen een fijne jaarwisseling alvast!!

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Sinds de kerst zijn ze hier al constant bezig. Veel illegaal vuurwerk en carbit schieten in een woonwijk. Vreselijk. Ik haat het echt. Ik gun de mensen hun pleziertje hoor, zolang ze het bij 12uur vanavond houden. Mijn dochter slaapt al dagen heel slecht en mijn hond heeft dagen veel zitten blaffen. Ik ben er klaar mee.

15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Er liep hier zojuist iemand langs. Dat gebeurt normaal gesproken nooit! Ik werd helemaal gek van die knarsende voetstappen op het grind. Hopelijk houdt men zich gedeisd vanavond, maar aangezien we letterlijk híer wonen (zie onder) ga ik ervan uit dat er zoals altijd weinig ophef zal zijn. Tenzij er een paar herten gaan rellen... :D

16. Oogjes

Oogjes Actief lid

24 jun 2012
    129
    0
    16
    hier knettert en knalt het aan een stuk door. het lijkt wel al twaalf uur.

17. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier sinds 11 uur vanochtend regelmatig harde knallen Hoe later op de dag Hoe meer knallen
    gelukkig slaapt mijn dochter er doorheen zoontje vind het allemaal maar stom :)

18. Tienn

Tienn Niet meer actief

Hier was de jeugd (zoals elk jaar) een klein vuurtje met wat hout etc. aan het maken. Helaas belt er elk jaar weer een zeikerd de gemeente/politie en werd het weer weggehaald. ;) Verder nog niks gebeurd :p

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier wordt al de hele dag geknalt. Kinderen allemaal druk op straat bezig sinds vanmiddag. Geen bommen.
    Dus hier gewoon gezellig geknal. Ik vind het altijd wel wat hebben hoor

20. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Hier knalt het ook al alsof het 12uur is. Normaal gesproken zou het me niet uitmaken maar ik zit nu al met twee wakkere kinderen van 1 en 2 jaar die van iedere harde knal wakker worden. Fijn!

Deel Deze Pagina