Overlast

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Zo ver slaat minn babyfoon ook uit van de ventilator dus vind het wel mee vallen :D

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Om 00.00 nog een vuurwerk festijn zou het natuurlijk helemaal afmaken!

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh geweldig! Waar is dat feestje! Ik stap op mijn fiets en feest lekker mee, wie nog meer;)

4. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    #44 Novella, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Hier ook een feestje aan de gang.. al vanaf vanmiddag...
    ben er nu om 23u wel klaar mee... feestje vind ik echt niet erg maar zo'n 8 a 9 uur achter elkaar herrie vind ik echt too much.

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    hier als er een bus langs rijdt en het raam openstaat:D

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Geweldig! Maar er zijn helaas altijd mensen die over alles wel wat te zeiken hebben! Ik hou van feestjes en stoor me er echt niet aan als een ander een keer een feestje heeft.

Hier is t normaal als je kind 1 word dat je al een supergroot feest geeft.
    En ik vind et geweldig klinken voor die kinderen. Zeker iets wat ik
    Ook voor mn kindjes zou doen :D maak je niet zo druk!

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ TS: ik begrijp je wel, maar als je dochter gewoon slaapt zou ik het naast me neerleggen als ik jou was. Ken de ergernis wel hoor, ik woon zelf in een buurt waar vaak muziek hard staat of iemand wel een feest heeft en we uren mogen meegenieten. Leuk als je ervan houdt, maar zelf ben ik het na een paar uur zat. Maar zolang mijn dochter er geen last van heeft zeg ik er niets van.

Een week of drie terug heb ik bij één van onze buren er wel wat van gezegd, die besloten om iets na achten hun muziek echt keihard aan te zetten en dochter kon zo niet slapen. Heb toen vriendelijk gevraagd of het zachter kon ivm dochter, gelukkig deden ze dat ook :)

Maar begrijp het zeker ;) hopelijk is het snel afgelopen met de overlast.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat een verschrikkelijke instelling. Het is maar 1x per jaar, dus het moet maar kunnen? Als iedereen zo denkt, is het hier ieder weekend raak. Er staan hier zo'n 80 huizen en 2 appartementen. Al die mensen kunnen gebruik maken van de openbare ruimte in het midden van de straat.

Feestje moet kunnen, maar ten eerste moeten anderen er geen last van hebben en ten tweede is het helemaal niet nodig voor sfeer of wat dan ook, om de muziek zo ontzettend hard te zetten.

Daarnaast... Als kinderen 5 of 6 zijn, dan horen ook zij gewoon rond 8 uur op bed. Dus het feest wat daarna verder gaat, heeft ook niks meer met die kids te maken en is alleen een slap excuus voor volwassenen om zich niks van de omgeving aan te trekken.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Is het wat rustiger inmiddels?

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Euh... hoe kom jij aan die wijsheid? Dat jouw kinderen zo laat naar bed gaan betekent niet dat alle kinderen zo laat in bed moeten liggen he.

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja vind ik ook!

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Wat een rare reactie. Ze neemt het voor je op hoor. En als zij zegt dat kinderen van 5 rond achten in bed liggen, dan zegt ze toch niet dat zeven uur te vroeg zou zijn? Kan je niet volgen hoor.

En dat OT, waarom ben je niet gewoon gaan vragen of het zachter kon. Mensen hebben soms vreemd genoeg niet door hoeveel overlast ze veroorzaken en passen zich doorgaans echt wel aan als je dat op een normale manier vraagt.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mag iemand dat zelf uitmaken hoelaat ze op bed liggen? Jij bepaald dat niet voor andere kinderen. Dat is jou mening.. niet hoe het moet.

OT: Tja.. E. Dr.verjaardagen worden ook in een tent gevierd, vorig jaar ook met springkussen.. je maakt haar ook blijer met onze stijl muziek dan met heel de tijd k3 ofzo. Maar goed..

Is het tot.laat doorgegaan?

14. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Is mijn mening nou zo erg, dat ik een verschrikkelijke instelling heb? Nogal een opmerking! Ik probeer de gedachte van TS wat te relativeren, en dat waren het er meer met mij eens.

Ik hoop dat TS en kids goed hebben geslapen, en dat het vandaag weer rustig is daar.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bij een feestje mogen mijn kids (iig de oudste) ook langer opblijven dan normaal overigens. Normaal gesproken ligt hij ook om 7u op bed.

Hier gister bij de naaste buren een feestje. De overbuurman belde ons of wij er ook zo'n last van hadden maar wij hadden nergens last van. We hoorden ze wel, de muziek stond hard en er weer geschreeuwd en gelachen maar de kindjes sliepen er doorheen en wij zijn uiteindelijk ook in slaap gevallen.

Verschillende mensen verschillende grenzen...

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dit is de laatste dag van onze vakantie, maar ik zeg eerlijk dat mijn kinderen tijdens de vakantie regelmatig pas om 23.00 uur naar bed gingen.

17. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

+1
    Inderdaad.

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hmm dan had ik me de afgelopen weken heel druk kunnen maken. Hier was het een na het andere feestje waar er meerdere afgesloten werden met vuurwerk. Zolang mijn kleintje doorslaapt vind ik het allemaal prima.

19. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Haha TS is vlindermoeder,. Vlinderbloem is weer iemand anders. Just saying...:D

20. Islah

Islah Niet meer actief

Als het voor 22:00 uur is gestopt weet ik niet of je wel van overlast kan spreken, helemaal omdat het maar incidenteel gebeurt.

Deel Deze Pagina