Overlast

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    #61 vlindermoeder, 1 sep 2013
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
    Om half elf werd me dochter er wakker van en wou niet meer slapen. Ik heb haar bij mij in bed gelegd want wij slapen aan de andere kant. Rond 23.00 uur leek de muziek zachter en heb ik haar in haar eigen bed gelegd. Maar om half 12 zette ze hem weer keihard met echte stamp muziek en toen om 12 uur was het over en konden we eindelijk slapen.

Ik was gisteravond echt super moe en heb vandaag weer een drukke dag. Ik had dus de planning om om half 9 te gaan slapen, maar werd 12 uur thanx to them

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

leuk toch.... mensen mogen toch zelf weten of ze het groot of klein vieren. en of een tweeling nou 4,8 of 16 wordt. ik vind het juist leuk dat ze springkussens neerzetten.

als het nou midden in de nacht is.

dus ik vind ook dat je je een beetje te druk maakt (hormonen?)

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Pfff waar maak je je druk om. Het was dus nog gewoon op tijd afgelopen. Gun mensen en hun kinderen toch een leuk feest. Als je zelf ooit eens zoiets doet omdat je dochter 16 is geworden ofzo ;) Dan wil je toch ook niet om 20:00 uur al stoppen omdat mogelijk een buurvrouw ergens een klein kindje heeft. Het hoort er nou eenmaal bij, laat mensen lekker een beetje leven. Maak je minder druk, zonde van je energie!

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb alleen de OP en jouw laatste reactie gelezen. Als t je achterburen zijn kun je toch ff langslopen van goh hé hoe laat duurt t? Kan t iets zachter? Daarnaast denk ik ja half 9, dat is ook niet echt een normale tijd om in bed te liggen. 12 uur vind ik echt een nette tijd. Volgens mij mag er sowieso tot 10 uur lawaai, toch? Jeetje een keer tot 12 uur. Ik bedoel niet iedereen kan toch rekening ermee houden dat jij om half 9 naar bed wil?

Zelf zijn wij in onze straat van het minimaal 1x per jaar een groot feest geven. Dat duurt dan wel eens wat lang j, uiterste was een keer 4 uur. Wij informeren alle buren in de omtrek, en nodige de naaste buren daadwerkelijk uit. Op het briefje dat we bij overige buren ingooien (ja we gooien een briefje in omdat ik snders langs heel veel buren moet persoonlijk en nee ik ken ze niet allemaal dus voel geen behoefte ze uit te nodigen.) zetten we op dat er bij ons een feestje is en dat als men last heeft ze kunnen sms-en of langskomen zodat we de muziek zachter kunnen zetten. In al die jaren hebben we slechts 1x een buurvrouw van huizen verder aan de deur gehad. Best grappig, ik woon in een straat met voornamelijk oudere mensen en de "jongere" mensen komen klagen. Serieus, nog nooit last gehad van de ouderen hahaha!

5. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zou me hier ook dood aan ergeren. Bah egoïstische mensen die denken dat ze de enige op de wereld zijn. Dan heb ik het vooral over de enorme harde muziek tot laat in de avond...

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Tja half 9 naar bed gaan in het weekend is niet echt normaal. Ze zijn netjes op tijd gestopt!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    +1 Niet zo miepen joh, ga je vanavond toch om half 9 naar bed.

8. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zie het probleem niet. Ik huur ook vaak een springkussen. En de muziek staat ook vaak aan. Gezellig toch. Ieder zijn manieren om een verjaardag te vieren ;)

9. Linana

Linana Niet meer actief

Ik moet om eerlijk te zijn een beetje lachen om de mensen die dit dus wel abnormaal vinden.
    Blij dat jullie niet bij ons in de buurt wonen, want wij hebben met elke verjaardag wel groot feest. Niet (altijd) met party tent en luchtkussens, maar toch wel "lawaai"

Ik sluit mij aan bij de rest :)
    Ze kunnen rekening houden met het feit dat ze rond 12 moeten stoppen, maar niet met het feit dat jij om half 9 naar bed wou.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    nou niks asociaals aan op een zaterdagavond hoor. en idd half 9 naar bed is natuurlijk ook niet standaard. dus heb jij deze keer pech gehad. ga je vanavond om 8 uur

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vind het ook echt gezeur om niks en die 22:00 uur regel is niet bij koophuizen, is geen wet en alleen sommige woningcoöperaties hebben die regel..

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

First world problems.. Hartstikke leuk voor die kinderen, zou het zelf misschien ook wel zo doen.

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ga lekker naar de bossen. Als je je al 8 uur stoort aan dit feest zeg ik respect dat je het zo lang vol houd ik had al lang naar iets gegaan waar het wat rustiger was ... Wie weet is het wel het laatste feestje dat iedereen er bij is ... kan me er nooit zo druk over maken ...

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Je hebt de verkeerde voor je. ;)

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Als mijn dochter er wakker van zou worden,zou ik ook niet blij zijn..
    Verder gun ik de mensen altijd wel hun feestje hoor,dan kunnen ze bij ons ook niet komen auwhoeren als wij een keertje luidruchtig zijn..:)

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Argh pardon!!!

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja sorry, ik vond het al zo weird!

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend

Tsss... en 1 keer per jaar de buren van nr 2, en 1 keer per jaar de buren van nummer 3 en 1 keer per jaar de buren van nr 4 en 1 keer per jaar de buren van nr 5.... Need I say more???:( :( :(

Huur een zaaltje! Zucht..
    Nee hoor ik snap je irritatie helemaal. Stelletje aso's

19. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Argh wij hadden ook zon zeiksnor twee deuren verder. Onze buren hadden groot feest en zij hingen om de haverklap aan de bel. Laat leven en vooral: leef!

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Geeft niet. ;)

Deel Deze Pagina