Pffff wat een mooi gebaar van zon jong meisje.. al lijkt t me heel fijn maar moeilijk tegelijk om die briefjes te vinden..
Jeetje, Krijg er helemaal kippenvel van. Doet me een beetje denken aan die boek/film PS. I love you. (heb niet alle reacties gelezen, sorry als dit al een keer gezegd is)
Inderdaad! Ik was heel erg ontroerd door dat boek... maar wanneer het ECHT gebeurt en dan met een meisje van 6! Zooooo mooi!
goh zo heb je na een paar jaar toch nog een beetje het gevoel of ze er nog is lijkt mij ... appart hoor!
Ik zou niet weten wat dat voor een jong kind voor meerwaarde heeft in de laatste tijd van haar leven eigenlijk.. Denk dat dat heel persoonlijk is of je dat wilt vertellen of niet.. en blijkbaar heeft ze t gewoon aangevoeld.. dus nee ik val er niet over
Ik val er niet over maar ik moet wel denken aan een lezing die ik pas heb bijgewoond van iemand van de Zweedse kindertelefoon... Kinderen snappen vaak veel meer dan wij volwassenen doorhebben en staan met hun verdriet dan vaak alleen omdat er niet over gepraat wordt... Schijnbaar heeft dit kind toch afscheid willen nemen en dat op zo'n manier gedaan...
Wauw, wat een kippenvel-verhaal. Mooi zeg. En het bewijst maar weer dat je kinderen maar weinig echt kunt wijsmaken hoor. Ze begrijpen meer dan we denken. Heeeeel bijzonder dit.
Ik val daar niet over nee. Dit is toch het mooiste gebaar dat de ouders dat helemaal niet hoefden te zeggen. Ze heeft er zelf het mooiste van gemaakt en de ouders hebben dat afschuwelijke nieuws niet hoeven meedelen. Ik denk ook niet dat je dat kan. En zo heeft het einde van haar leven in het teken gestaan van zoveel mogelijk genieten met elkaar. Het meisje echter, nam wel op haar manier afscheid. Prachtig toch?