hallo ik ben op zoek naar een gedicht waarin ook mijn moeder (dus oma van baby) een verwijzing krijgt (ze is overleden) en dat het dan ook nog gaat om het derde kind. bedankt alvast.
Ergens ontastbaar ver ... Schittert (oma/opa) (haar/zijn) mooie ster Wakend over (naam broer/zus) en deze kleine uk Is (zij/hij) stil getuige van ons nieuw geluk Mama zal veel moois gaan vertellen, Over (oma/opa) aan dit kleine mens, Dat (oma/opa) (haar/hem) graag had willen kennen, Want dat was (haar/zijn) grootste wens. Er is een ster dat straalt en lacht. Die ster is ( oma/opa), die vanuit de hemel, op dit mooie moment heeft gewacht, Op (datum) is om (tijd) onze (zoon/dochter) (naam) geboren, En dat willen wij nu aan iedereen laten horen. (oma/opa) zal over ons alle waken, En wij beloven (haar/hem) er iets moois van te maken. Al is (oma/opa) er nu niet bij, wij weten (hij/zij) staat aan onze zij. Ook voor ( oma/opa) is dit toch weer heel bijzonder, De geboorte van ons (aantal) wonder.
Hoelang zal het duren Om dit kaartje naar de hemel te sturen? Zodat mijn lieve oma kan horen Dat ik ( naam) ben geboren?
Hoi. Mijn moeder is ook overleden en wij dachten aan het onderstaand gedichtje. Ook al kan mijn lieve oma niet bij ons zijn. Toch zal ze ook voor altijd in mijn hartje zijn.