je schoonvader in je baarmoeder is wel een vresssselijke idee. niks moois. sorrie hoor, ik vind dit n beetje onzin eerlijk gezegd.
Als jullie hier troost uithalen is het een mooie gedachte, maar persoonlijk geloof ik er niet in... Zo kun je uit veel dingen wel iets halen, en het lijkt inderdaad een beetje op een gezicht, maar je schoonvader in je baarmoeder klinkt mij een beetje te gek...
Ik zie wel iets, maar dat ik nu echt zeg: WOw , echt een gezicht..... Nee sorry. Dan kun je overal volgens mij wel wat uit halen? Terwijl ik normaal wel in dit soort dingen geloof..
Denk dat je dan niet helemaal goed kijkt.... (niet rot bedoeld) want als je hier geen gezicht uitkan halen.... dan lukt het nog niet uit een pasfoto.... Bij wijze van spreken dan.......... Verder.... ach..... het blijft gissen wat/wie het nu is.... Denk niet dat ik gebeld ga worden met het antwoord..... Zal het tzt even bij Petrus navragen.... bij het inchecken... en luchtig blijven tuurlijk.....!! En erin geloven??? tja blijft moeilijk... zijn ook zat mensen die in god geloven.... maar hoeveel zouden deze ook echt gezien hebben...??!! blijft moeilijk, toch???
Ik ben hier echt te nuchter voor, maar het is wel een hele mooie echofoto, met name door het feit dat het inderdaad net lijkt of hij heel innig het hoofdje van de baby vasthoudt. Ik geloof dus niet dat het letterlijk zo is, maar ik vind het wel erg mooi!
je hoort wel vaker hoor van die dingen soms wordt je schoonvader zelfs opnieuw geboren in zijn eigen kleinkind. of hoe noem je dat. maar wel een gek idee hahaha maar misschien wel een geruststelling hij heeft je zoontje beschermt tijdens je zwangerschap. als je er in gelooft dan. zelf vind ik het best een beetje eng brrrr. gr jojo
Nou dit zag ik ook meteen! Heel duidelijk, kriebelmoment! Het is net of het kindje word vast gehouden inderdaad. Niets engs aan, zie er in wat je er in wilt zien....geloof zeker dat het "iets" is! Maar ook niet teveel bij stil staan, foto goed bewaren! Zijn mensen die geloven in "meer" en er zijn mensen die hier niet in geloven...ieder in zijn eigen waarde laten, dat is het beste geloof! De dvd misschien eerst laten bekijken door een derde, zodat je weet wat je kunt verwachten, als je het niet aandurft! Heel mooi!
ben hier echt niet goed in, zie nooit wat.. maar wat ik zie lijkt een oude man? (hij was 32 toch?) klopt t dat ze mond omlaag staat? en n lange spitse neus? wel heel appart, lijkt net alsof t kindje helemaal tegen hem aanligt ofniet? Mooi hoor!