MS Mode vraagt faillissement aan | NOS Is daar wat van te merken in de winkel? Na mijn zwangerschappen ben ik aan een nieuwe garderobe toe. Ik wilde het nog even uitstellen. Maar met een maatje meer is het al lastig om aan kleren te komen. Ik hoop echt dat de winkel overeind blijft. Is er al wat van te merken in de winkels?
Helemaal niet meegekregen. Wat jammer zeg. Ik haalde er best veel basics... collectie was niet altijd top maar er zaten zeker wel leuke dingen bij. Ik hoop op een doorstart!
De webshop is al gesloten, ik vermoed dat de winkels ook niet lang meer open zullen blijven. Dat is meestal wel wat er gebeurd, zo stond ik een tijdje terug ineens voor een dichte Dixons (enkele dagen ervoor failliet verklaard) terwijl er gezegd werd dat ze open zouden blijven in afwachting van een eventuele doorstart. Ik kwam er zelf niet meer omdat de winkel niet in mijn huidige woonplaats zit maar ben er vroeger vaak geweest. Zonde hoor, zo gaat het snel met alle winkels die failliet gaan de laatste tijd!
In onze stad wordt het nu wel heel erg leeg... en vallen steeds meer om. Zonde. Moet zeggen dat ik niet bij M&S kwam.
... en er zullen er nog veel meer volgen. er zijn maar een paar winkelketens die het goed hebben opgepakt en op tijd hebben ingegrepen. H&M, Zara, Bijenkorf. Die hebben allen een heel goed online platform naast hun winkels. Ook de prikark doet het erg goed (al kom ik er uit principe niet) HEMA is ook nog niet uit de slechte cijfers en Blokker doet een laatste wanhooppoging door de winkels een flinke facelift te geven. Op de plaatsen waar dit is gebeurt slaat het goed aan. Je moet als winkel meer bieden dan een winkel zijn, creatief en met de tijd mee anders wordt het niks. M&S mode zag er al 100 jaar hetzelfde uit. Ik liep er toevallig laatst binnen omdat mijn kleine de winkel invloog. Er zat een poes op het raam geplakt en die moest geaaid worden het was even zoeken naar mn kind tussen al die dicht op mekaar staande rekken
M&S is ook niet erg gericht op hip. Dat is hun doelgroep ook niet. Vooral een maatje meer. En dan is het echt zoeken en combineren met kledingstukken van andere winkels. En veel kleding voor ouderen die het vaak wel fijn vinden als sommige dingen hetzelfde blijven. Ze roepen idd dat ze willen doorstarten. Maar omdat de pagina eruit ligt heb ik niet het idee dat er daadwerkelijk veel lans op is. Wat andere winkels betreft. Ik zou het erg vinden als de hema gaat. Dat is voor mij, samen met lieflifestyle toch wel mijn favo winkel voor kinderkleren. Verder zou ik het erg vinden als de c en a omvalt.
C & A is lastig te zeggen omdat die altijd gesloten zijn over dit soort onderwerpen. Maar ze moeten wel last hebben. Kruidvat, Trekpleister, van Haren schijnen het overigens ook erg goed te doen. En gerichte merk kleding en kinderwinkels ook. Ik ben wel benieuwd naar winkels als Vero moda en Vila, de Sting hoe het daar mee gaat. MS ging ik nooit heen maar ik ben denk ik ook niet de doelgroep.
Jammer, het wordt zo wel erg leeg in het centrum hier. Kom nooit bij M&S, vind het nogal een suffe winkel, vind het wel naar voor het personeel.
Ze waren in ons winkelcentrum al zo aan het schuiven gegaan met winkels. Heel jammer. Kwam zelf niet bij Ms Mode. Maar ik hoop zo dat de Hema blijft bestaan. Wat ik daar allemaal niet weghaal..
blijft niks over zo. Ben nu na een paar maanden weer in wageningen, vorige x ging er een bloemenwinkel open. Liep er gister weer langs en helemaal leeg! Zo even winkelen, moet nog kadootjes hebben. Ben benieuwd of er nog meer veranderd is
Bijna alles voor de kinderen komt hier van de hemarkt. Deze week kan je daar zelfs 9 paar goede sokken tot en met maat 38 voor 2 euro totaal vinden. Echt bizar. Wilde net wat broeken halen bij de ms. Leuk shirt van andere winkels erop is t zo slecht nog niet. Maar helaas. Wikels zijn blijkbaar al dicht. Terwijl er nog compleet volle rekken staan...
zitten die in een zijstraat? heb ze niet gezien. M&S was dicht "wegens omstandigheden". En zag nog paar lege panden maar te weinig geweest om te weten wat er zat
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb maat 46 en slaag goed bij c&a. Heb daar gister een skinny spijkerbroek en zwarte broek gehaald.
WTF?! ik kocht daar altijd spijkerbroeken!!! ff checken of ie nog bij ons open is de winkel....Kan ik weer op jacht naar goed passende broeken:x
Winterjassen en basics (rokken, broeken enz) haalde ik daar graag. Zeker nu de Promiss dicht is blijft er weinig over zo. Extra reden om nog 10-15 kilo kwijt te raken na de bevalling, dan kan ik hopelijk bij didi en steps terecht. Die vind ik ook leuke dingen hebben.
Ook maat 46 maar bij de c&a zijn de broekspijpen smaller. Bij mij zit het vooral in de dijen en daar hield de m&s goed rekening mee. Shirts enzo shop ik wel sneller bij de c&a.