Wow 2 erg bizarre verhalen: This episode is about Zahra, a 75 year old woman from Morroco, admitted to the hospital for abdominal pains. To the surprise of the doctor, the pain was due to a baby, mummified in her womb from a pregnancy 46 years earlier. The second part of this episode is about Jane Ingram...who gave birth to a baby that developed outside of the womb, in her abdomen. Pas op het bevat ook korte beelden van de operaties rond de 12, 26-27, 35-37 minuten en van de versteende baby tussen de 27 en 31 minuten...!! https://www.youtube.com/watch?v=uVNSmZp0kH4&feature=player_detailpage
Is eerder een vrouw geweest. Ze had weeen en ging naar het ziekenhuis. Daar moest ze even wachten en hoorde een vrouw gillen en vervolgens overleed de gillende vrouw. Hier is de vrouw zo van geschrokken dat ze naar huis is gegaan. De weeen stopte vanzelf. Ik zeg dan ook wel eens als mensen zeggen dat er nog nooit een is blijven zitten dat dat wel het geval is. Bizar dat je er zo lang mee in je lichaam kunt leven.
Waarom is er niks aan gedaan dan toen de weeen vanzelf stopte? En waarom zijn de weeen niet verder gegaan, zo raar dat het zo lang bleef zitten idd!
Dat wordt in het filmpje uitgelegd. De pijn stopte en de vrouw geloofde in een mythe over een slapende baby en geloofde daarmee dat haar baby was gaan slapen o.i.d. Het gaat hier ook over iets wat 46 jaar geleden heeft plaats gevonden toen de medische wetenschap nog lang niet zo ver was. Het ging ook nog eens om een volledig volgroeide baby die buiten de baarmoeder is gegroeid (al opmerkelijk op zich) en na de hand gezien zou zij toendertijd de geboorte waarschijnlijk ook niet overleefd hebben.
Mijn oma heeft hetzelfde gehad, alleen kwamen ze de versteende baby's tegen toen haar baarmoeder werd verwijderd met alle onderzoeken die daarbij hoorden. Dit is inmiddels al 15 jaar geleden en mijn oma inmiddels overleden. De baby's waren wel veel kleiner.
Heb niet het hele filmpje gezien, geen tijd ervoor haha. maar goh! dus die vrouw zou de bevalling niet overleefd hebben ook. vind het zo bizar. bedankt voor de uitleg wel!!
Het andere verhaal vond ik ook erg bijzonder trouwens. Dat gezonde jongetje die toch echt ontstaan is uit een BBZ. En het feit dat zowel hij, zijn 2 zusjes én de moeder dit allemaal overleefd hebben...!!
Idd ja. En ik weet niet meer hoeveel het precies was, volgens mij een kans van 1 op 16 miljoen ofzo, dat ze het allemaal zouden overleven. Zoals de vader ook zei, dezelfde kans om bijvoorbeeld de loterij te winnen. En toch hebben zij de hoofdprijs "gewonnen"
Mijn oma ook. Toen ze beviel van haar laatste zoon kwam er ook een compleet verteende baby mee met de nageboorte.....