Mijn vriendin wordt binnenkort 30. Ze vindt het vreselijk. Nu wil ik voor haar een soort van overlevingspakket maken. Maar ben zelf niet zo origineel aangelegd. Veel verder dan anti rimpelcreme, tena lady en zilvershampoo kom ik niet. Wie heeft er een leuk idee?
Leuke ideetjes al. Bedankt! En mijn vriend wordt volgend jaar 40 en ik had al bedacht om dan 40 kleine kadootjes te kopen. En daarmee beginnen 40 dagen voor z'n verjaardag. Elke dag een kado. En dan vooral 'oudelullen dingen'. Dus deze tips zijn ook vast daarvoor bruikbaar.
Leuk! Heb ik ook voor mijn beste vriendin gedaan Had er ook een roze strippenkaart ingedaan,kukident, steunkousen enz
Een kennis van mij kreeg op haar 40e verjaardag 40 oude sokken gevuld met cadeautjes. omdat ze officieel een oude sok was geworden. wij hebben voor onze vriendin een doos met cadeutjes gegeven met de tekst gisteren nog een jonge roos vandaag een oude doos.
misschien een bakje voor haar kunstgebit in te doen? Een boeketje droogbloemen, Zo`n leesbrilletje (kosten een paar euro bioj de kruidvat)
haha een advokaatje met slagroom en voor daarna een doosje asprientjes een doorzichtig regenkapje (voor op dr hoofd) een stoffen big shopper om boodschappen mee te doen van die pantykousen die bij die oudjes altijd net even te laag onder hun rok uitkomen een bolletje wol en 2 breipennen steradent (voor een aankomend kunstklappertje) zakje of rolletje werthers echte (opa en oma snoepjes) zak of pakje wiener melange (oude wijven koffie noemen wij dat hier )
Er zijn ook van die boekjes te koop: het leven na je 40ste heten die volgens mij en dan zijn alle pagina's leeg.. Heel flauw, zo leuk!
Puzzelboekjes,krulspelden,ouderwetse zakdoeken,oma ondergoed met hoge taille en dan het liefst in huidskleur (vreselijke dingen echt!),nivea (dat smeren oudere dames echt overal op na wat ik gehoord heb),thee setje en ouderwetse koekjes in een blik mischien een idee?
ik ging voor mijn vriend naar de fopzaak, had iig een leuk shirt met de tekst 'ik ben al 30, wie helpt mij met oversteken' ze hebben daar nog meer dingen met leeftijden!
Dit hebben wij laatst ook gedaan. Een rollator hebben we versierd tena lady kukident kunstgebit snoepjes een tandenborstel voor een kunstgebit oma onderbroek met hemd ouderwetse pyama oude wijven koek pot Oma´s appelmoes en natuurlijk een fles advocaat
Ik heb dat met uierzalf, dat had mijn oma altijd staan. Leuk idee, zo'n pakket! Vind het zelf ook altijd moeilijk om samen te stellen, leuke ideeën hier.