Volgende week vieren we onze verjaardagen en ik wil de taart zelf maken. De laatste keren was dat steeds marsepein taart, maar dat ben ik een beetje zat en het kost teveel tijd. Nu ben ik dus op zoek naar recepten voor lekkere taart. Ik kan aardig bakken, maar wil liever niet dat het mega veel tijd kost aangezien ik 3 jongetjes thuis heb waarvan 1 van 3 maanden Graag recepten met niet al te veel ingrediënten, waar ik dus niet eerst een a4tje vol aan boodschappenlijst heb Oh, de stroopwafeltaart en banoffee pie vallen af, heb ik allebei al eens gemaakt (1e niet te snijden en niet heel bijzondere smaak, 2e wel lekker maar heb geen zin in gedoe met gecondenseerde melk en caramel maken). Een appeltaart gaan we sowieso maken. Dus ben benieuwd of jullie nog een superlekker recept hebben!
Eeh bananentaart met lange vingers tarte tartin(omgekeerde appeltaart) Rijstevlaai.. Alledrie zijn goddelijk en ik vind ze zeker niet moeilijk te maken! zeg maar als je de recepten wil
de aardbeien worden weer betaalbaarder . Dus lekker simpel: Aardbeienkwarktaart gedecoreerd met verse aardbeien!
Oreo cheesecake, Worteltjestaart, cappuccino cake en snickersshortbread maak ik regelmatig! Kijk anders ook eens op Yummy in my Tummy! Roomkaastaart met Baileys en witte chocola | Yummy in my Tummy! Snickers shortbread | Yummy in my Tummy! Cappuccinocakejes - recept | 24Kitchen Geweldige Wortel Taart (of Worteltaart Cupcakes) recept | Smulweb.nl Succes!
Ik vergeten helemaal de pavlova met aardbeien! Die iS ook super lekker, heb gisteren ook een regenboogtaart gemaakt, dat doe je gewoon met biscuitmix en kleurstof. Ik heb hem afgesmeerd met slagroom/ mascarpone maar meestal gebruiken ze botercreme. De taart zag er super mooi uit! Ik heb alleen geen recept moet je even googlen! Dit is het recept van de pavlova, ik gebruik als fruit meestal aardbeien en ander rood fruit. Pavlova - recept | 24Kitchen
Ik zie dat ik de verkeerde taart erbij heb gezet, het gaat om deze: Roomkaastaart met Oreo’s | Yummy in my Tummy! En niet om de roomkaastaart met baleys...
Hazelnootschuimtaart = superlekker! Heb het ook al een paar keer gemaakt, maar kom deze week niet meer op de markt voor betaalbare hazelnoten.. Monchoutaart hebben we met de laatste 3 verjaardagen van familie gegeten dus nu maar even niet. Wel erg lekker!
Zal straks ff m'n taartenboek er bij pakken en gaan overtypen Of gewoon googlen, blijkt nu wel GEMARMERDE MANGO - YOGHURTTAART recept | Smulweb.nl
Dit is een recept van de AH. Erg lekker en redelijk makkelijk om te maken (moet wel lang in de oven en afkoelen). Het was op mijn verjaardag een groot succes. Wittechocolade-cheesecake met bosvruchtensaus - Recept - Allerhande - Albert Heijn
Ik word hier met elke verjaardag ' verplicht' om m'n monchoutaart met bastognekoeken bodem te maken. Lekker met verse aardbeien erover. Heerlijk!
Slagroomtaart!! Een wolkencake vanille/choco bakken van dr oetker (de cacao eruit laten dat je een gewone gele cake krijgt ipv geel en bruin door elkaar) Deze doorsnijden na afkoelen Twee/drie bekers slagroom kloppen met twee/drie zakjes klopfix. Ipv gewone suiker de slagroom zoeten met een zakje vanillesuiker per beker. Beide helften royaal besmeren met slagroom. Op een helft een dijkje van slagroom spuiten en daartussen jam doen. Andere helft erop zodat jam opgesloten zit in de slagroom. Rest van de slagroom gebruiken om rondom en bovenop af te smeren. Van die nootjes (nougatine) tegen de zijkanten plakken en bovenop dikke laag verse aardbeien. Eventueel versieren met slagroomtoefjes. Gegarandeerd succes want hij is lekkkkeerrrrr!
Goed idee! Ik heb al wel vaker een slagroomtaart gemaakt, maar het is al even geleden. Ik doe het alleen met een biscuitbodem, dat is wat luchtiger dan cake. Ze hebben nu van dr oetker daar ook mix voor, nog niet getest..