water uit de kraan of uit de supermarkt wat vinden jullie beter of lekkerder heb nu bar le duc gekocht omdat ik dat lekkerder vind dan uit de kraan of zit er nou echt helemaal geen verschil in ben benieuwd
Water uit de winkel. Hebben zeer hard water wat niet te pruimen is. In de winkel haal ik meestal ook barle-duc. Kwebbel
er laatst een programma geweest die hadden het over water en ze zeggen dat er geen verschil tussen zit want het water wat ze zuiveren gaat de ene helft van in pakken en de andere helft komt gewoon door de kraan dus ik ga voor kraanwater en dat is veel goedkoper
Ik heb niet gestemt want drink allebei. Uit de kraan is net zo lekker en goed maar vind Spa water lekkerder en zachter van smaak. Bar le duc komt uit de grond in Utrecht, dus kun je net zo goed je flesjes daar gaan vullen
Had ik ook eens gehoord ja... ik neem alleen als ik onderweg ben en dorst heb een flesje spa blauw. MAar thuis altijd kraanwater en ik drink eigenlijk alleen maar water, dus das best veel. Het smaakt prima hoor.
ik ook water uit de kraan! Koop meestal wel eerst het flesje met water, maar als ie leeg is vul ik hem weer met de kraan en gooi ik het in de koelkast.
Ik weet nog wel dat ik vorig jaar in Zandvoort een slok kraanwater nam; brrrrrr... Dat smaakt toch echt wel heel anders dan water oet Grunn! Ik drink gewoon kraanwater, dat smaakt hier prima!
dat heb ik ook gehad ik vind het water bij mijn vader lekkerder en die woont in noord-holland en ik woon in friesland en ik vind dit water niet echt lekker maar drink het wel
Ik vind het echt bizar dat de supermarkten vol staan met flessen water en dat dat blijkbaar nog gretig aftrek vindt ook! Geweldig dat er in Nederland schoon water uit de kraan komt, het smaakt ook nog goed, dus voor mij 'gewoon' kraanwater! Groetjes, Anakin.
Zo doen wij het dus precies hetzelfde. Dat flesje is makkelijk voor onderweg en wordt door ons heel vaak gevuld voordat ie in de vullesbak verdwijnt.
same here! maar als ik zonder op de portomonnee te letten mocht kiezen kies ik voor spa blauw vind kraanwater daarnaast toch wat weeig ofzo en evian lust ik niet, ik proef echt verschil!
Ik drink 's ochtends als ik m'n bed uitkom 2 glazen kraanwater en de rest van de dag bar-le-duc, ik vind dat namelijk toch lekkerder.... Kraanwater zit (bij ons dan) toch meer een ijzersmaak aan. Spa blauw vind ik echt ontzettend smerig, ik vind er een rare nasmaak aanzitten... Ach ja.... elke gek een gebrek toch
ja, ik begrijp wel welk nasmaakje je bedoelt, maar meestal loop ik kort daarna alweer op iets te kauwen